Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 34 of 34

Thread: Мокър мокет

  1. #31

    Default

    Има и един болт-шестограм под дръжката която се дърпа да се отваря вратата.Там има едно малко пластмасово капаче, което се "вдига"(подпаря) с тънка отверка и отдолу лъсва петият болт-шестограм.

    Имаше мръсотия/прах отдолу на вратата. в долната и то само в предната част, откъм водача на автомобила.На практика това "лепило" е много фина пяна с много малки мехурчета и явно вратата се маже с една линия от тази пяна точно там където ляга вътрешния метален капак, след което се монтира веднага капака, слагат се болтовете и пяната засъхва.След това колкот издържи.На мен ми се струва, че пяната се разпада, преди всичко от жегата лятото, когато слънцето напече вратата и температурата съсипва тази пяна-лепило.На практика от нея не остава почти нищо.Някакви жалки ивици, които се разпадат при отваряне на вътрешния метален капак.Беше се набрала и фина прах-мръсотия прахоляк от улицата/пътя...

    Аз използвах неутрален прозрачен силикон на Титан подходящ за стъкло, метал, ПВЦ, дърво, тухли... за външно приложение и уплътнение на фуги в прозорци и первази за прозорци.

    Избрах го предимно защото пишеше, че издържа до +120 градуса.

    Силиконът за аквариуми беше доста евтин - 3.80лв или 4.20 лв и не ми вдъхна много доверие, а и отделно през лятото когато автомобила е на слънце температурите във вратата стават поне 40-50, та дори и 55-60 градуса когато го пече цял ден слънцето.

    Особено лятото на морето.
    Last edited by alfa racer GTA; 21-03-2016 at 19:22.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  2. #32
    Запален по големия мотор maxaaa9's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Велико Търново
    Posts
    176

    Default

    Та след вчерашното наводнение. Реших днес да съм в подводницата и да видя от къде тече.

    И ето какво видях. Събира се от долу вода и прелива. Дали е от уплътнение или крива врата?
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 20160614_161928.jpg  

  3. #33
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Преди да хвърляш луди пари за уплътнения и филми. Свали си кората на вратата и провери водобрана дали не е скъсан,също можеш да провериш и дренажите на вратата.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  4. #34

    Default

    Виж какво е писал MURY по -горе.Прав е на 100%.

    При мен така пропускаше задна лява врата зад водача.Свалих кората, почистих както е по-горе на снимките, купих преди това силикон на ТИТАН прозрачен издържащ на УВ лъчи и на температура от -40 до +120 градуса и намазах там където трябваше да е заводското лепило -микро пяна и на следващият сериозен порой на открито ВОАЛА - НЯМАШЕ вода вътре.Дори не беше подлизнало...
    Мисля силикона беше 5.80 или 6.80 лева тубата.На него пише, че издържа от -40 до +120 градуса.Добре е да е такъв, защото лятото като я оставиш на слънце някои от силиконите които не са топлоустойчиви могат да се отлепят и да не уплътняват от водата...Особено по морето когато колата цял ден я пече слънцето ...
    на 21 май сменях държач на заден десен прозорец, че прозореца го бях заклинил с един нагънат картон да не пада.След като ми оправиха механизма на прозореца и прозореца започна да се вдига и сваля с копчето, намазах всичко със силикон по металната планка за да не пропуска и от там вода.

    Сигурен съм че е заради това.Освен това когато уплътниш със силикона, зимата няма да задържа вода и да ти замръзва вратата, та да не можеш да я отвориш ...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •