Днес установих, че резервната ми гума изпуска от крива джанта... Направо си духаше, хубаво, че не ми се е налагало да я използвам.
Днес установих, че резервната ми гума изпуска от крива джанта... Направо си духаше, хубаво, че не ми се е налагало да я използвам.
Еми ... след доста дълго колебание от моя страна моята сребърна стрела е отново на пътя Със сърце от рано привършила земния си път Ланча Капа 2,4 жтд... Не събрах кураж да я захвърля, дано е за добро Иначе за пръв път карам жтд, което не дрънчи така, че да се обръщат всички пешеходци При всичките ми резерви относно трансплантации от подобен род, моторът звучи чудесно, чак нехарактерно за мен. Дори и кучето не можа да разпознае колата
На колко хиляди те остави стария мотор.И в същност каква беше причината.
Блокира поради задрал биелен лагер, пробегът със сигурност е доста над 400 к.
Да не отварям нова тема - може ли да се свали долния носач без да се маха полуоската растоянието там е доста малко. И също къде рециклираха долния носач някаква цена и колко е носача втора употреба.
166 2.4JTD-00г.
Може.Даже не знам някои да я маха.Рециклаж само за шарнира 30лв. в София.Тампони отделно.Втора ръка не ти трябва...ти вече си имаш такъв.
Къде е това в София някакви координати, интересуваше ме по-близо до Търново но и това ще ми свърши работа.
166 2.4JTD-00г.
Няма ли да ти излезне дебело до София?
Обади се на Ники/ферариста/.
Иначе знам две места но не знам дали работят с куриери.
П.П В Габрово не се сещам.В Севлиево читав няма със сигурност.Остава някои колега от Пловдив или Пазарджик да те ориентира.
Моите ги пращах на Ферариста... преди 17 000... ама първо си купих два "оборотни" втора ръка ( за 50 кинта двата). Щото мойта кола се спира само като остане без мотор
И аз правя всичко при ФЕРАРИСТ,вече втора кола
Във фирма ФЕЛИКСhttp://felix.bg/contacti.html НЕ РЕЦИКЛИРАЙТЕ НОСАЧИ!!!!!!!
Занесох мойте долни носачи за рециклиране на шарнирите и осен, че ми сасипаха оригиналните носачи със здрави тампони, метода им на рециклиране е ОПАСЕН! Режат леглото на шарнира от горната страна, вадят ябълката, сменят пластината в която лагерува ябълката, заваряват отгоре някаква тънка пластина след което я причукват с чука и тази пластина държи целия шарнир да не се разглоби! При кривенето на пластината с чука на места се цепи заварката и целия шарнир може да се разпадне! Според "майстора" проблема бил в това, че не са ми оригинални носачите, но след като му показах оригиналната емблема и оригиналните номера по Алфа млъкна! Също така и след изречението " На 2 коли се извадиха шарнирите и слава богу нямаше жертви " ми стана ясно, че са пълни олигофрени и неграмотници!!!
Съжалявам само, че не ги пратих при Ферариста, но колата трябваше да стане за 1 ден и нямаше как! Като видях неговия метод на рециклиране каквито и дупки да целя няма да се разглоби шарнира.
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo