Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23

Thread: Не се включва перката на радиатора

  1. #1
    започва да се пристрастява Karaqnev's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    vraca
    Posts
    60

    Default Не се включва перката на радиатора

    датчик ли има бушон ли да е какво е ?! има ли отношение към термостата, че сам сложил такъв от рено 5 да не би нещо от там да е проблема ?!
    Last edited by Furious 155; 11-04-2012 at 00:32.

  2. #2
    Черная Молния MUROMAN's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    СОФИЯ-Подуене
    Age
    34
    Posts
    3,448

    Default

    Quote Originally Posted by Karaqnev View Post
    датчик ли има бушон ли да е какво е ?! има ли отношение към термостата, че сам сложил такъв от рено 5 да не би нещо от там да е проблема ?!
    Отпред до радиатора има една пластмасова кутиика ,вътре са релетата,виж ги*позачисти им крачетата,размърдай ги малко*.

    На самата перка на радиатора има също една кутиика ,вътре има 1 реостат за 1-ва и 2-ра степен на перката-виж и него.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

  3. #3
    Запален алфист
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    София
    Posts
    387

    Default

    А за каква кола става въпрос?
    Може и реле да е, може и бушон да е, може и перката да е дала фира...
    Alfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

  4. #4
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,946

    Default

    Quote Originally Posted by lan View Post
    А за каква кола става въпрос?
    Може и реле да е, може и бушон да е, може и перката да е дала фира...
    Пише го в заглавието
    155!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  5. #5
    Запален алфист
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    София
    Posts
    387

    Default

    Да, тя 155 е само една модификация ...
    Alfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

  6. #6
    започва да се пристрастява Karaqnev's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    vraca
    Posts
    60

    Default

    Quote Originally Posted by lan View Post
    Да, тя 155 е само една модификация ...
    1.8 t.s 96 много бяга

  7. #7
    Predator kendo's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    В.Търново
    Posts
    268

    Default

    То па остава да е АЛФА и да не бяга.Иначе по темата:Следвай съветите на MUROMAN .

  8. #8
    Младши алфист Kriss_155's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Toledo, Spain
    Posts
    15

    Default

    Кoлеги, ще ме извинявате за глупавия въпрoс, ама перката на радиaтoра винаги ли трябва да рабoти или се включва при oпределена температура?
    Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

  9. #9
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    1-ва степен малко след 90 градуса,2-ра степен е към 98 мисля това е с точност +- 1-2 градуса
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  10. #10
    Младши алфист Kriss_155's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Toledo, Spain
    Posts
    15

    Default

    Мнoгo мерси. Абе защoтo днеска пoчиствах бушoните и викам да съм пипнал некъде къде не требва
    Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Kriss_155 View Post
    Мнoгo мерси. Абе защoтo днеска пoчиствах бушoните и викам да съм пипнал некъде къде не требва
    Те бушоните за перката са отпред зад дебитомера
    Video meliora proboque deteriora sequor.

  12. #12
    Младши алфист Kriss_155's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Toledo, Spain
    Posts
    15

    Default

    Quote Originally Posted by Tedo View Post
    Те бушоните за перката са отпред зад дебитомера
    Мммм ами тoзи бушoн тoчнo срещу резервoара за хидравликата?
    Alfa Romeo 1.8 Twin Spark Sport 129cv

  13. #13
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    Да изтупам прахта малко на темата.
    Снощи си прибирам колата в гаража,че пак щях да тръгна по командировки с служебната и ко да гледам 95-6 градуса а не се чува перката . За сажаления нямах много време да ровя и от бързата проверка разбрах само,че има един бушон вътре в купето (при останалите бушони под волана) който е 30ампера и бе здрав,отварях кутийката отпред и гледах релетата- Ок са си,датчика е сменян лятото (не че пречи да е от него де),та се чудя дали има още някви бушони някаде. По принцип се говори за зад дебитомера,ама аз там май нямам такива. Лошото е ,че не се светнах да пусна Климата за да видя дали перката е ОК... винаги става нещо в последния момент когато най-бърза човек.
    П.С. Реостата за първата степен отдавна съм го шунтирал и си тръгва перката директно на 2-ра степен
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  14. #14
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    и аз имам проблем с перката.Включва се само при пуснат климатик.При мен климатика е добавян в последствие а не от завода.Реостата на радиатора е дал фира за сега е шунтиран.Зад дебитомера имам 2 релита но те са ок бушона при педалите е здрав.Датчика за антифрза нямам идея какви стойности трябва да е.
    Ако някой има идеи ,предположения или съвети ще съм благодарен
    П.С. колата е алфа 155 1.8 ТС 8 клапана 93 г.

  15. #15

    Default

    Toва са стойностите на синия датчик, който е на термостата, но доколкото знам перката не се командва от него, а от този който е на радиатора, трябва да затвори едната верига на 92°, а другата на 97°
    Пробвал ли си я без да включваш принудително перката каква температура достига мотора и слагал ли си външен термометър, да не би стрелката на таблото да те лъже?
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 155_съпр_датчик.JPG  
    Last edited by Tedo; 04-05-2013 at 18:40.
    Video meliora proboque deteriora sequor.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •