Page 1 of 24 12311 ... LastLast
Results 1 to 15 of 7937

Thread: Съвет относно покупка на 159

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Default Съвет относно покупка на 159

    Здравейте на всички! Регистрирах се специално, за да Ви помоля за съвет. Фен съм на марката, разбира се, откакто се качих на първата си Алфа, която беше 156 2.0 TS. Бях изключително доволен от колата и преди 2 години реших да я сменя, тъй като тя вече беше на 11 г., независимо от обстоятелството, че беше в изключително добро състояние. Исках нова кола и идеята ми беше 159 - за мен, идеалът за автомобил в своя, че и в по-горния клас. Разполагах обаче с ограничени средства, а исках нова кола. Не мога да Ви опиша недалновидното поведение на Милано мотърс в разгара на кризата лятото на 2010г. Както и да е - никакви отстъпки, никакви промоции - нищо. Пазарих се с тях за един тест автомобил 1.9 JTDm 150 к.с. на 9000 км., като им давах за него 38 хил. лева. Но не се съгласиха. Както и да е. Изневерих на марката и купих Мицубиши Лансер 2.0 дизел за 32 хил. лева в промоция от 40 хил. От тогава, до ден днешен, всеки пък като се кача в тая кола ми идва да се самоубеся! Няма такъв страшен ташак! Две години вече се мъча да я харесам тая кола... Без успех. Реших да я продам, независимо, че й остава още повече от година гаранция. Как съм я купил, убийте ме, не мога да Ви кажа. Но да не Ви занимавам повече и на въпроса. В момента Милано Мотърс продават две 159. Едната е 1.9 JTDm 150 к.с., а другата 2.0 JTDm 170 к.с. 1.9 е по-оборудвана, но 2.0 също е достатъчно накичена с екстри. Не ми трябват повече. Моля Ви да ме посъветвате по следните въпроси:
    1. Кой от двата мотора е по-сполучлив, като съдите по Вашите наблюдения. Това, което ме смущава при 2.0 е факта, че твърде малко се задържа в производство. После му намалиха мощността на 140 к.с. и днес именно в този вариант се монтира и на Джулиетата. Това трябва ли да ме притеснява. Означава ли, че във вариантът със 170 к.с. е бил проблемен?
    2. Другото важно нещо е, че и двете коли са попрестояли много в склада на Милано Мотърс. Не ми казват, но по мое мнение 1.9 е производство 2008г., а 2.0 вероятно е 2009г. Сега, предполагам, че са ги поприпалвали от време на време, но това не е сигурно. Дилърът например се изпусна, че на 1.9 трябва да й се смени акумулатор и да се монтира казанче на охладителната течност. Второто например ме навява на мисълта, че са ги ползвали за донори на резервни части. По отношение на 2.0 такива отбелязвания в системата им няма, но... Въпросът ми е, как мислите, възможно ли е да имам сериозни проблеми с тези коли заради това, че дълго са стояли неизползвани. И какви биха могли да бъдат, по Ваше мнение? Колите разбира се имат 3 год., респ. 150 хил. км. гаранция, която ме увериха, че си действа, но все пак едва ли на някой би му било приятно час по час да ходи до сервиза и да седи с дни без кола.
    3. На трето място - 159 - ките имат ли проблеми с ДПФ филтрите и колко често ако имате наблюдения, разбира се?
    4. И накрая... ох кажете какво да правя, че се побърках с тия коли - страшна болест са ми?
    Last edited by thecleaner; 20-08-2012 at 02:38.

  2. #2

    Default

    Не си купувай престояла по складовете кола!
    За тези пари си поръчай прясна 'Жулиета'
    http://clubalfaromeo.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=19&dateline=121699486  0

  3. #3
    Болен алфист RPWWD's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    София
    Age
    47
    Posts
    1,602

    Default

    Човекът може да не иска да слиза в голфовия клас, та да си взима Жулиета. Почти всички продадени чисто нови 159 от ММ са си поседяли на склад преди да ги купят, пък собствениците си ги карат, нали така Сделката за тия пари си заслужава, като аз бих се спрял на 2,0 JTDm мотора, тъй като е последно поколение комънрейл и тези 20 кончета отгоре са си от значение при доста тежкото купе на 59-ката.
    Giulietta 1,4 Multiair 2014
    Giulietta 1,6 JTDm 2013 - EX
    156 SW 1,9 JTD 2003

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by Kuku View Post
    Не си купувай престояла по складовете кола!
    За тези пари си поръчай прясна 'Жулиета'
    Действително не ми се слиза в Голфовия клас, макар да съм наясно, че и Джулиетата е с нива над най-доброто в този клас. Първо имам резерви относно дизайна й - наречете ме консервативен, но 159-ката е "симфония от метал", докато Джулиетата... Единственият вариант на Джулиета, който представлява интерес за мен е QV, но цената там е с 10 хил. повече от тази, която бих платил за 159 2.0 JTDm. Но ако много от Вас са на твоето мнение... относно престоялите коли?! Джулиетата със сигурност ще се наложи да я чакам, т.е. няма да е престояла. Не знам.

  5. #5

    Default

    мисля, че най-добрия вариант е да си вземеш някоя 2-3 годишна 1.9 с фул-макс екстри!

    така хем ще победиш обезценяванет, през което е минала, хем ще е "разработена" хем няма да се занимаваш с тея РЕТАРДИ от милано моторс, които честно казано са може би едни от най-трагичните гаранционни сервизи в страната

    между другото жулиетата не е мойта любима кола с външния си дизайн, но качеството на изработката вътре е на доста добро ниво също... но 159 си е 159

    повтарям - насочи се към карана 159ка, отдели си 5-6 хиляди да я направиш като чисто нова и няма да съжаляваш

    с кола висяла 2-3-4 години в склад само ще се видиш в неприятности според мен - това уплътнения, това гарнитури, това просъхнали пластмаси и интериор, двигател, окачване... абе по-добре не си самонабивай автогол

    поздрави, и успех с покупката, няма да съжаляваш!!! (2008ма година и аз бях пред точно същата дилема, лансър или 159 и като покарах лансъра и поседях вътре ми се доповръща)

  6. #6
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    44

    Default

    даже не са стояли и на склад през цялото време - едната доста дълго стоеше пред магазина на Булвария ( в съседство на ММ)...... но не беше 2009 - мисля че беше 2010 ( може и по нова да е била защото беше с по-нов салон на вид ( отстрани с кожа - в средата с плат ) черно комби със светъл салон
    всичко си зависи от цената.... квото и да текне.. 3г. гаранция си имаш......

  7. #7
    Хидравлик M.Gruev's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Казанлък
    Posts
    400

    Default

    Колега погледни и тези втора ръка. Има няколко доста добри в момента в Мобиле.бг. Добър вариант е и закупуването на тестовата кола на някое представителство на марката (визирам такива в Германия или Италия например), За ММ от всякъде се чуват само негативни отзиви и ако можеш да ги избегнеш, направи го.
    Alfa Romeo 164 3.0 V6, Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
    Citroen С6 2.7 V6 HDI, Citroen C-Crosser 2.2 HDI, Citroen CX 2.5 GTI TURBO
    Peugeot 405 1.9 Mi16 4x4

  8. #8
    благочестив мюхлюзин fiore's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    софия. лозенец сити
    Posts
    3,402

    Default

    Quote Originally Posted by Stoyan Georgiev View Post
    мисля, че най-добрия вариант е да си вземеш някоя 2-3 годишна 1.9 с фул-макс екстри!

    така хем ще победиш обезценяванет, през което е минала, хем ще е "разработена" хем няма да се занимаваш с тея РЕТАРДИ от милано моторс, които честно казано са може би едни от най-трагичните гаранционни сервизи в страната

    между другото жулиетата не е мойта любима кола с външния си дизайн, но качеството на изработката вътре е на доста добро ниво също... но 159 си е 159

    повтарям - насочи се към карана 159ка, отдели си 5-6 хиляди да я направиш като чисто нова и няма да съжаляваш

    с кола висяла 2-3-4 години в склад само ще се видиш в неприятности според мен - това уплътнения, това гарнитури, това просъхнали пластмаси и интериор, двигател, окачване... абе по-добре не си самонабивай автогол

    поздрави, и успех с покупката, няма да съжаляваш!!! (2008ма година и аз бях пред точно същата дилема, лансър или 159 и като покарах лансъра и поседях вътре ми се доповръща)
    Стояне , нямам никави оплаквания от гаранционното обслужване на аутоиталия, дори напротив- доволен съм. Колкото до двете коли които продават- не са ползвани за донори а са били в шоурума. могат да се вземат на доста добра цена и гаранцията им е 3 години.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

  9. #9

    Default

    И така, колеги... Започвам този пост с уговорката, че ще бъде дълъг, с кофти тон, защото съм бесен побеснял! Ще има и правописни и всякакви грешки, защото едва ли ще се върна да го поправям. ДНЕС ХОДИХ ДО МИЛАНО МОТЪРС, ЗА ДА ВИДЯ ТЕЗИ 159 - КИ!!! В момента съм в истерия! Разбирайте ме, ако тона ми подразни някого, да не се сърди, агресията ми не е насочена към никого в този форум и няма отношение към автомобилите Алфа Ромео. Съзнателно отидох без да се обаждам, без да предупреждавам и заявявам - исках да видя нещата в истинската им светлина, а тя е следната: лъжи, спекулации и измами - това е политиката! Влизам в шоурума на ММ. Двама идиоти седят и си говорят. Аз съм с костюм, чанта, въобще не някакъв цървул, за когото да не ти мине през главата, че може да има сериозни намерения. А намеренията ми бяха повече от сериозни, повярвайте. И много се надявах да не заваря това, което заварих. Започвам да снова сред колите и да се оглеждам. Разни минават напред-назад и СЕ ПРАВЯТ, че не ме виждат. На метър от мен и си завъртат главата на другата страна. Не можех да повярвам. Така продължава около 10 минути. Няма кой да ме напсува, а казвам Ви, изглеждах добре - благонадежден 100%. Съзирам един на едно бюро в една ниша, в дясно от приемчиците на сервиза. така и не му разбрах името. Нито се представи, нито предложи визитка, нищо! Тръгвам към него. С видимо неудоволствие вдига глава от това, с което си губи времето на бюрото, щото точно това правеше, и ме поглежда косо с един израз: "Не към мене, пич, а съм голям началник". Изобщо не ме интересуваше какъв е - бранд мениджър, началник продажби или Папата. Викам му, все още доста любезен: "Бих искал да ми покажете 159-ките, които продавате в момента - тази дето я продавате за 36 600 и тези дето са по 39 200." В този момент той, все още не намиращ за редно да се изправи и дойде при мен, се отпуска назад в стола си, оглежда ме от горе до долу и ми казва: "Ами то, ние в момента нямаме 159-ки на такива цени." Викам му: "А, ама в cars.bg друго пише". "Не, не са на тези цени, а освен това не са тук." Само преди два месеца, ходих и говорих с едно от дилърчетата, което ми каза, че са им в склада колите. Викам му: "Добре, какви са им цените и къде са?" Отговаря все по-важен и досаден: "Ами, едната ни е в склада, другата е във Варна, а третата е зад Вас". Обръщам се - уникална черна SW с високо ниво на оборудване, чиста, лъскава. Викам му: "Тази колко струва?" "47 000" - отговаря ми. "Тази във Варна също струва 47 000." Започвам леко да се изнервям, защото обявена официално от теб цена за предлагана от теб стока за продажба, по закон, представлява оферта и ти си обвързан от нея. В cars.bg изрично са записали, че посочените в сайта цени, са предоставени от официалния представител и СА оферти. Поведението му беше абсолютно непрофесионално, а цените, които ми обяви, 100 % съм сигурен, че си ги измисли в движение. "Ами тази дето ви е в склада (това е колата, обявена за 36 600 - знам го, защото за нея бях говорил с дилъра два месеца по-рано, но той очевидно не знаеше това, независимо, че беше в шоурума тогава. Изобщо не се беше поинтересувал от служителя си какво съм искал), тя колко струва?" Направи се, че гледа нещо в компютъра и ми обяви цена от 37 070 лева. Няма грешка - 070 лв. Някакви аматьорски хватки на човек със самочувствие на голям търговец, който разбира от търговия, бизнес и коли, колкото аз разбирам от атомна физика, целящи да ме заблудят, че цената не е определена произволно. Няма система за формиране на цена на стока или услуга, която да е формирала два месеца по-рано 36 600, а два месеца по-късно цена от 37 070 лева. Очевидно видът ми, вместо да го мотивира да се държи като добър търговец спрямо надежден клиент, го мотивира само да вдигне цената - като един прост бакалин в кварталния магазин, почувствал, че тоя пред него не би направил проблем за 400 лева отгоре. "Искам да я видя тогава" - рекох. С някакво нежелание, неудоволствие, завъртя някакъв телефон, накара някой да му донесе ключовете и след петнадесетина минути тръгнахме към "склада". Вие знаете ли какво им представлява на тия склада?! Това е една поляна, която няма дори настилка, оградена с телена мрежа, буренясала, тревясала... ужас. Всички коли на представителствата, включени в групата Ауто Юниън се съхраняват при тези условия. Сняг, дъжд, пек, плъхове, каквото се сетите. Намираме въпросната Алфа, за която малко по-рано си призна, защото изрично го попитах, че е при тях от 2008г. Виждаше се, че е била прекрасен автомобил, но сега не беше. Всички гумени части - уплътненията, рамките около прозорците, пластмасовите детайли - като на амортизиран автомобил на 10 години. Защото има Алфи по на 10 години, съхранявани през всичките тях при по-добри условия от тези, при които тази Алфа е била съхранявана. Дисковете така бяха ръждясали, че е абсолютно неразумно да се мисли, че могат да се оправят без разглобяване. Всички хромирани части по предната маска, включително скудетто, бяха силно амортизирани, на петна и точки, избелели и ужасни. Сигурен съм, че тези детайли по вашите Алфи не са така амортизирани. Излишно е да казвам, че нито се отключи, нито запали, нито нищо. Коженият салон - вижда се - неползван, но тъй като беше черен, беше започнал леко да избелява по повърхността, а кожата изглеждаше някак пресъхнала. Просто са унищожили тази прекрасна машина с безхаберие и незаинтересованост. Наясно съм, че няма как всички коли да се съхраняват на закрито и проветриво, в специално изградени за това помещения. Но е недопустимо да нямат едно такова, в което да се прибират тези коли, които се заседят повече от година непродадени. Защото иначе се съсипват активи на огромна стойност. НЕВЪЗМОЖНО Е ТОЗИ АВТОМОБИЛ ДА НЕ ОТВОРИ ДЕСЕТКИ СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ ако започне да се ползва. Той например изобщо не следва да се прави опит да бъде стартиран, защото само този опит, ще доведе до редица сериозни повреди. По тревата около колата, както и по състоянието на гумите се виждаше, че не е мърдала от мястото си поне от година, но съм убеден че и от повече, ако съдя по плътния слой ръжда по дисковете. Огледах колата - съсипия, но не е напълно неспасяемо положение. Викам му:"Господине, тая кола не може да се продава за 37 хил. лева. На нея й предстои само на първо време подмяна на части за минимум 10 хил. лева. Има скъпи декоративни елементи за подмяна, които не могат да се покрият от каквато и да е гаранция. Целият интериор се е разсъхнал и това въобще не може да се ракламира като нов автомобил. Това е един стар, съхраняван изключително зле автомобил на точно 4 години. Обстоятелството, че е на 0 км., първо е страшно съмнително, но дори да е вярно, е по-скоро допълнително негативно обстоятелство, предвид на конкретната обстановка". Той ми се хили насреща и ми вика: "Ами то за това й е такава цената, тая кола иначе струва с 20 хиляди отгоре." Викам му:"Е да, струвала е някога, но днес е просто една съборетина, която няма да продадете никога за 37 хиляди, защото ще я държите на тая цена още една година, после ще я намалите на 30, които пак няма кой да ви плати и така докато я изхвърлите или малко по малко обезкостите." Което по мое мнение е единственото рационално действие по отношение на тая кола, за да донесе тя все пак някакви пари, защото за печалба въобще не може да се говори. В този момент той спря да ми говори по същество, започна да кима, да ми се усмихва нагло и да вика: "Така е, господине, прав сте!" - очивидно загубил абсолютен интерес към мен и желаещ да ми покаже това достатъчно красноречиво. Именно това е колата, за която бях преговарял с тях две години по-рано и която те отказаха да ми продадат с отстъпка от 3-4 хиляди лева, която им исках, за сумата от 42 хиляди. Тръгнах си бесен. Но от друга страна пък чудесно си припомних защо преди две години им теглих майните и си купих друга кола. И изведнъж изборът, който направих тогава, отново се изпълни със смисъл и здрав разум. Защото вината за това, че именно такива хора са техни официални представители, е изцяло вина на компанията Алфа Ромео и на никой друг. И забравят, че има един концерн, който ръси смърт по всичко до което се докосне, но пък иначе реализира колосални продажби, защото се управлява от читави бизнесмени и добри търговци. Този концерн само още малко ще почака преди да унищожи поредната европейска автомобилна легенда - автомобилът на народа, така да се каже. Идея нямат колко са близо до съдбата на СААБ. Аз съм заклет алфист - представете си как са ме посрещнали дилърите на Балкан Стар, за да му убедят да си купя Мицубиши Лансер. И сравнете това отношение с описаното по-горе. И днес си мисля - Мицубишито все пак не е чак толкова лошо!

  10. #10

    Default варненска брера

    Здравейте, в cars.bg намерих една Брера във Варна и цената ми допада доста, но все пак не съм ходил да я гледам.Ако някой има преки впечатления от колата и я е виждал моля да сподели, ще съм му искрено благодарен.Ето и колата, за която иде реч : http://www.cars.bg/u227870

  11. #11
    Запален алфист Член на клуба Събев's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Димитровград/Европа
    Posts
    498

    Default

    Quote Originally Posted by RVP View Post
    Здравейте, в cars.bg намерих една Брера във Варна и цената ми допада доста, но все пак не съм ходил да я гледам.Ако някой има преки впечатления от колата и я е виждал моля да сподели, ще съм му искрено благодарен.Ето и колата, за която иде реч : http://www.cars.bg/u227870
    Незнам нищо за тази кола колега, но нещо не ми се вързват нещата! Как така е 2.2 бензин, а е 210к.с? Има нещо неясно около нея!
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

  12. #12
    код "Счупена стрелка" code's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Бургас
    Posts
    4,034

    Default

    И как е на 20000км а на километраж е на 11 200, сигурно от скромност

    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

  13. #13
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    44
    Posts
    759

    Default

    Хм, да речем, че снимките не са пресни щото гледам е било топло времето и е регистрирана, може да си я карат и да е станала на 20 000, пък за к.с. - неосведомени са. Или правят клиентите другите на глупави.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  14. #14
    Болен алфист boian's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Varna
    Age
    54
    Posts
    1,448

    Default

    Аз си мисля, че колата е повече от година в Бг. Внесена от Швейцария. Принадлежи на собственика на платения паркинг, който ползвах за 159-та. По спомен има чип и момчето не беше очаровано от вървежа, още преди година искаше са я продаде. Не е фен на Алфа, определено. И ме гложди една мисъл, че я внесе точно след наводненията в Западна Европа
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

  15. #15

    Default Покупка на 159

    Здравейте,

    Наскоро смачках стария ми автомобил 166. Милата тя ми спаси живота. Цялата предница стана на сол, но вътре нямаше особенни деформации, та се измъкнах.
    Сега си търся нов автомобил и съм се ориентирал към 159. Ще се радвам ако има ентусиасти, готови да ми помогнат в избора.
    За момента съм се спрял на следната:
    http://goo.gl/2rt2U

    Качих се днес и я запалих. За момент сякаш се задави, но това изтрая по-малко от секунда и веднага запали. Като се има предвид че беше -4 и цялата кола беше замръзнала, мисля че няма да имам проблеми с паленето.
    Другото което са ме наплашили е това че е автоматик. Днес нямаше как да я 'разходя' да видя как се държи, но задължително ще го направя това някой ден. Преди това обаче ще съм изключително благодарен ако някой има преки впечатления от този автомобил и иска да ги сподели. Също така ще съм благодарен на всякакви съвети при огледа.

    Следните неща ми направиха впечатление на първо време:
    - При отваряне на багажника, в горната част се бяха образували голямо количесто капки като от конденз. Не съм сигурен обаче че е точно конденз, като се има предвид че беше -4. Чел съм за течове, но пък ако имаше течове, най малкото щеше да мирише на мухъл или да има видими следи, нали така? В случая не видях такива. Само въпросните капки.
    - Колата е първоначално офертирана на около 168к км, а като я запалих изписваше 171к. Не съм сигурен как да гледам на това. От една страна, колата е стояла дълго време и може би други хора са забелязали нещо което мога да изпусна аз. От друга страна обаче, това значи че някой е направил 3к км от както е офертирана. След като има и регистрация, явно собствениците на къщата си обикалят с нея. Ако имаше проблеми, биха ли я използвали?

    Както казах, всяко мнение е от значение за мен. Много ми харесва колата, но се притеснявам да не пропусна нещо при огледа. Ако някой има идея дали мога на място с лаптоп и кабел да проверя колко са реалните км, също ще съм благодарен. Автомобила не изглеждаше 'износен' от каране, но все пак не ми се иска да съм балъка, който очаква тя наистина да е на 170к и да струва 14к.

    Благодаря.

Page 1 of 24 12311 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •