Page 280 of 482 FirstFirst ... 180230270278279280281282290330380 ... LastLast
Results 4,186 to 4,200 of 7224

Thread: Съвет относно покупка на 159

  1. #4186
    започва да се пристрастява dedepene's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Sofia
    Posts
    95

    Default

    Quote Originally Posted by Lubo_S View Post
    Мога да заключа, че всички коли под 9-10к са пълен гроб.
    Не бе, ти не си разбрал. Чети в темата за цените колегата БО го е обяснил. Работата е, че БГ джамбазина е толкова печен, че купува за без пари, а после продава почти без надценка, щото всичките са със златни сърца. Сакън, да не си помислиш, че това са милионници изтърбушени като рент-а-кар, служебни или тотални щети отписани от застрахователите. Нищо подобно...
    '07 Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q4 210hp

    Ex: '78 Chevy Malibu V8, '98 Dodge Stratus, '97 Volvo 850 T5

  2. #4187
    Младши алфист
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Bulgaria / Bourgas
    Posts
    10
    Last edited by r3s1s74nc3; 10-08-2015 at 14:37.

  3. #4188

    Default

    Аз съм гледал графит цвята в село Труд на 20 юли.

    С едно изречение:

    1. Колата според мен без да съм я гледал отдолу е ръждясала защото при стартиране на двигателя някъде отдолу има пробито гърне или ауспух, но не се знае в коя част

    2. предна дясна джанта има две спукани спици.

    3. при сваляне на разделителя на задната седалка като погледнеш при отворен багажник се вижда дупка и предните две седалки, тоест липсва тази пластмаса или метална част която е капак и запълва празнината на когато се свали разделителя.

    4. чува се турбината да свири леко при форсиране.

    5. задна лява врата там където е извивката е била ръждясала и е пръскана цялата врата, но не е направено като хората, а двата леви крака и поради това е на "вълнички/бабуни.

    Прага точно срещу мястото на ръждясалата врата също е бил ръждясал и пръскан.

    6. В ъгъла на водача/шофьора има лепенка кръгла лепенка "polizei" или нещо подобни, което ме навежда на мисълта, че този автомобил е бил служебен полицейски автомобил и може би е закупен на търг, при разпродажба от полицията.

    7. липсва предна дясна лайсна от фаровете до решетката по средата.

    8. Колата е имала лек удар, което си личи от изкривения капак, преди да го направят в България.

    9.Документите са от Италия, мисля един от северните градове между Торино и Венеция, може би Удинезе, но не съм сигурен.Може би нещо подобно беше.

    Сагата с този автомобил е дълга, докато ги накарам да го докарат.Чаках ги 6 седмици...

    Когато му казах за недостатъците на автомобила ми свали до 9500лв.

    Автомобила е с 2 ключа.

    Качвам снимки отпреди докарването й, ако не стигне мястото ще пусна още един пост с още една снимка:
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails alfa trud.JPG   $_57.jpg  
    Last edited by alfa racer GTA; 10-08-2015 at 20:13.

  4. #4189

    Default

    Ще кача още снимки по-късно, включително с ръждата преди да я "оправят".Нещо смотах снимките, не съм свикнал да работя в този форум с качване на снимки., тоест качил съм ги , но не мога да ги покажа в този пост и вече не ми дава да ги кача отново.ПО-късно ще пусна снимка с ръждата, а горе можете да види на едната снимка ВИН-а на колата когато се продаваше в Германия.

    Да допълня за ауспуха/гърнето- при стартиране излизаха някакви газове с особен мирис, на недоизгоряло или незнайно на какво.Това се усещаше особено отстрани.За мен най-доброто като покупка си остава или от частно лице в България, което я е ползвало преди това или от чужбина може би най-добре, но трябва да отидете да си я вземете сами и преди това да си набележите няколко автомобила които да огледате, ако първият не ви хареса.

    Ето снимките от автокъщата в Германия където се продаваше:
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IIII.jpg   s.jpg  
    Last edited by alfa racer GTA; 10-08-2015 at 20:27.

  5. #4190
    започва да се пристрастява devil_vas's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    56

    Default

    Quote Originally Posted by dedepene View Post
    Не бе, ти не си разбрал. Чети в темата за цените колегата БО го е обяснил. Работата е, че БГ джамбазина е толкова печен, че купува за без пари, а после продава почти без надценка, щото всичките са със златни сърца. Сакън, да не си помислиш, че това са милионници изтърбушени като рент-а-кар, служебни или тотални щети отписани от застрахователите. Нищо подобно...
    Купих моята за 10к преди година без 20 дни и смея да твърдя, че голяма реставрация падна. Окачвания, тампони, носачи, глава, демферми шайби, климатик, термостат... Въобще трябва да се гледа какво се купува, че после може да излезе солено. Направо не мога да си представя 159 за по 7к, 8к в какво състояние ще са...
    Хубавото е, че поне нещата които оправям, не са се развалили повторно
    ex: VW Golf 3 GT, Opel Astra GSI 2.0 16V, VW Golf 4 1.8T GTI, BMW E36 318is, Subaru Legacy 2.0 Turbo, BMW E46 318i 143, Honda Civic 1.6 VTI, Audi S3 1.8T, BMW E46 330Cd

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm AT

  6. #4191
    тъп и упорит koolio's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    3,434

    Default

    Колега, тази е карана в Италия, но внесена от Германия, така ли? Тогава защо въобще си я поръчвал?

    Кола от Германия има смисъл, но ако е с редовно водени документи, ТЮВ на няколко месеца и въобще да знаеш какво купуваш. Само че ... с трици маймуни не се ловят.

    Преди 4 години ми докараха една 166-ца от Германия. Само че ми излезе 4500 евро с докарването. А тук вървяха по около 5 бона. Само че за 2.5 г. и 40 000 км съм имал само обслужване, окачване, датчик на колянов вал и крушка на ксенона. На път не ме е оставяла, не са ми светили лампи и т.н. Така че - правете си сметката хубаво, да не се окаже без кръчмар.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  7. #4192

    Default

    От Австрия е внесена, обявата стоеше месеци наред.



  8. #4193

    Default

    Ей такива като тебе са ми "най-симпатични".Нито ме познаваш, нито знаеш с какво се занимавам, но веднага "констатира" че "с трици маймуни не се ловят".

    Не съм ловил "с трици маймуни".Не знаеш какви пари съм носил у мен, за да философстваш за моя сметка.Така обаче ти е по-лесно да покажеш точно какво представляваш.

    По- лошото е, че не пропусна да проявиш лош вкус и да се направиш на умен за чужда сметка.Дори не заслужаваш да си губя времето с теб.

    Пиша за останалите кандидат купувачи:

    1. В обявата в България бе написано, че е в Австрия.

    2.Намерих я в немското мобиле.де. Видях името на населеното място и след проверка се оказа, че е в Германия.Познах, че е тя по "дефектите" описани по-горе.

    3. Когато отидох за 4-ти път в село Труд(първите два пъти ме излъгаха че пътува и аха- първият път в петък ще е там, но когато минах и по друга моя работа през Труд се оказа, че я няма.Вторият път "обещаха" за другият петък след като им се обадих.Отидох в събота на обяд, отново я нямаше.Зарязах ги, ако искат пари).След това те започнаха да ме търсят. Много се чудих, вече бях гледал "попската" и още една за която никой все още не е попитал. Тя струваше над 12 000лв "колега" Кулио.Продължавай с избиването на комплекси.
    Реших все пак да отидя и да я видя на живо тази в Труд.Отидох една неделя по обяд.Влезнах разгледах я отвън и точно повиках продавача(някакъв рунгул) да я отвори и той ми вика от вратата "Излизайте затварям!".Казвам му, "Елате отворете да я видим за 2 минути отвътре, вече я видяхме отвън", той ми отговаря: "Нямам ключове!" и всичко приключи за неделята.Тръгнах си.

    Обадих се вечерта в неделя на джамбаза и му казвам "Вече три пъти идвам, гледам, днес също, а ме изгониха, защото нямали ключове.Утре ще имате ли ключове?" Оня ми отговаря задавено "Да, да".Питам "Ще ми отворите ли ?" - "Да, ще я отворим".

    На другия ден много се колебаех до последната минута и реших, че след като ще пътувам до София, мога да отида и до Труд.Отидох, колата е с 18-ки джанти и гуми, предните са зимни задните летни.

    Констатирах това което съм написал в предния пост, и също така, че колата е от Италия, не от Австрия, не от Германия.Продавана е в Германия и снимките са от там тези които съм качил.След като ми се обадиха, че колата е в автокъщата същият ден на обяд обявата в немското мобиле бе изтрита.Аз вече бях свалил снимките за всеки случай.Имах и ВИН номера(потвърден от джамбаза с СМС, вижда се най-долу в първата снимка) и знаех, че това е ръждясалата, но отидох все пак.Исках да я видя на живо.


    В крайна сметка купих обслужен автомобил в един от форумните сервизи.Мога да кажа, че колата както се изрази един колега е "самолет".Сто и четиридесет не ги усеща на магистралата.Била е обслужена със смяна на масло преди 5000 км, сменени ремъци/ролки преди 15 000км, сменен съединител преди 20 000км.Сменено предно окачване.Поддържан автомобил от човек с пари.
    Има си лепенки за обслужването, както и отбелязване в сервизната книжка.

    Минал съм около 500км и няма показана грешка на компютъра или каквато и да е индикация за проблем.Едни нови гуми ще й паснат идеално.

    В заключение ще кажа че все по-малко ми се чете и пише в този форум, заради една точно определена "порода" екземпляри "изявяващи" се в него ...
    Last edited by alfa racer GTA; 10-08-2015 at 23:36.

  9. #4194
    тъп и упорит koolio's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    3,434

    Default

    Никой не говори за теб конкретно, не знам що подскачаш като ощипан. Споделям само скромния си опит от търсене на коли за хората, които сега започват.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  10. #4195
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Quote Originally Posted by koolio View Post
    Само че за 2.5 г. и 40 000 км съм имал само обслужване, окачване, датчик на колянов вал и крушка на ксенона.
    Щом за теб "само" е свързано с окачването на 166-цата, то всичко друго си го пренебрегнал.
    Спокойно с едно "обслужване" на окачването на 166-ца си взимаш друг автомобил - да кажем една 147-ца.
    А бе стандарт, какво да правиш.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  11. #4196
    тъп и упорит koolio's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    3,434

    Default

    Quote Originally Posted by BO View Post
    Щом за теб "само" е свързано с окачването на 166-цата, то всичко друго си го пренебрегнал.
    Спокойно с едно "обслужване" на окачването на 166-ца си взимаш друг автомобил - да кажем една 147-ца.
    А бе стандарт, какво да правиш.
    Да, по твоя "стандарт" 147-ците струват по 1300 лева (сумарно толкова ми излезе окачването).

    Ама нали тия от последните - 2007-2008. Тия до 2005 ги оставят с ключовете на таблото и подписан договор за дарение на предното стъкло.

    П.С. На холандския ЗИЛ с шведска емблема, който карам в момента, дроселовата клапа му е на цената на цялото окачване на 166.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  12. #4197
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Quote Originally Posted by koolio View Post
    Да, по твоя "стандарт" 147-ците струват по 1300 лева (сумарно толкова ми излезе окачването).

    Ама нали тия от последните - 2007-2008. Тия до 2005 ги оставят с ключовете на таблото и подписан договор за дарение на предното стъкло.

    П.С. На холандския ЗИЛ с шведска емблема, който карам в момента, дроселовата клапа му е на цената на цялото окачване на 166.
    Толкова си дал само за предното окачване с истински части - 4 носача ТРВ, една щанга с биалетките и работата.
    Имам фактура като доказателство издадена от сервиз известен в този форум.
    Като вътре наистина е включено всичко по окачването, че една 166-ца като я караш 100к в България и не я обслужиш, след това пълното ѝ обслужване струва колкото една същата 166-ца на Горубляне.
    Last edited by BO; 11-08-2015 at 21:15.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  13. #4198
    тъп и упорит koolio's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    3,434

    Default

    Quote Originally Posted by BO View Post
    Толкова си дал само за предното окачване с истински части - 4 носача ТРВ, една щанга с биалетките и работата.
    Имам фактура като доказателство издадена от сервиз известен в този форум.
    Като вътре наистина е включено всичко по окачването, че една 166-ца като я караш 100к в България и не я обслужиш, след това пълното ѝ обслужване струва колкото една същата 166-ца на Горубляне.
    Горните носачи ги купих оригинални ТРВ. Долните - рециклирани - първата година, после 2 г. не бяха мръднали. Това и предно и задно окачване, вкл. унибалите.

    Извинявай, ама не си имал и не си подържал 166, така че не ти е особено компетентно мнението.

    Вече повече от година нямам такава кола, вероятно за съжаление няма и да имам (докато не стана колекционер), та мога обективно да твърдя, че е една чудесна кола само с едно слабо място - окачването. Ако не купиш уморена гробница, караш дълго и безпроблемно.
    Last edited by koolio; 11-08-2015 at 21:32.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  14. #4199
    Младши алфист
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Bulgaria / Bourgas
    Posts
    10

    Default

    Ходих да гледам тази
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...6&slink=ab5nxb
    Има удар отпред в ляво . Мисля че е правен и задния ляв калник . Стария акумулатора явно е текъл и има доста ръжда под него . Парктрониците не работят . Вътре ми се видя доста вехта . Отпред е със зимни отзад с летни гуми . Като цяло далеч е от уникат . За пореден път се убеждавам , че село Труд почва все повече да се доближава до сборище на морги отколкото на автокъщи .

  15. #4200
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Quote Originally Posted by koolio View Post
    Долните - рециклирани.

    Извинявай, ама не си имал и не си подържал 166, така че не ти е особено компетентно мнението.
    Кой каза, че не съм имал 166-ца?
    Лично съм карал и поддържал такава 2 години и много добре знам що за кола е.
    И точно от същата кола имам и фактурите след цялостното ѝ обслужване след години търкаляне из България. И тия 1300 лв. са, да, за рециклажи, ако искаш.

    Първото изречение определя защо ти е излязло 1300 лв.

    Поздрави.
    Last edited by BO; 12-08-2015 at 08:36.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

Page 280 of 482 FirstFirst ... 180230270278279280281282290330380 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •