Page 6 of 8 FirstFirst ... 45678 LastLast
Results 76 to 90 of 107

Thread: Автоматична скоростна кутия на 159 2.4

  1. #76
    Болен алфист
    Join Date
    May 2010
    Location
    К
    Posts
    1,221

    Default

    Quote Originally Posted by BO View Post
    1. Ако си чел темата не мисля, че няма отговор.
    2. Наистина ли ще дадеш толкова пари при положение, че има съшото масло за почти половината?
    Същото в Аутодок в момента е на цена 81лв!Просто тази обява в ибей беше с хубави снимки.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 8AA031B6-0697-4D3F-9B24-6C45A13CF293.jpg  
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  2. #77
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,198

    Default

    Ами купувай.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  3. #78

    Default

    В АутоДок за това масло са написали JWS3309, а за нашите трябва JWS3324,явно е за 5 степените. Мисля че това от линк в Ибей е друго, от тук и разликата в цената.
    Last edited by undy; 20-09-2018 at 07:26.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  4. #79
    Чук и Гек
    Join Date
    May 2008
    Location
    Сифия
    Posts
    420

    Default

    Здравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
    Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
    Благодаря предварително!
    Last edited by PE4E; 28-03-2019 at 10:22.
    AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon


  5. #80

    Default

    Quote Originally Posted by PE4E View Post
    Здравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
    Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
    Благодаря предварително!
    Като за начало,маслото което си сложил не е подходящо,вискозитета при 100градуса трябва да е под 6,а на това масло е над 7 http://www.duglasoil.it/wp-content/u...AW-R.01-EN.pdf ....и НЕ трябва да е JWS 3309,а JWS3324
    Според мен оттук трябва да се започне и да се смени повече масло,демек да се завъртят едни 10тина литра,за да излезе максимално повече от старото и новото,което си сложил. Така ще се гарантира качеството на маслото. После и един ресет на кутията няма да е зле,като има и последващ цикъл за адаптациите.
    Моята съм я гледал и нормално около 82-85 градуса държи...при мнооого зор стига 90 и после пак пада,но не ми ги е надвишавала,поне докато съм я следил с МЕСа.
    Last edited by undy; 28-03-2019 at 15:48.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  6. #81
    Младши алфист
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Veliko Tarnovo
    Posts
    5

    Default

    Здравейте, някой случайно да е ползвал това - https://autobox.bg/transmisionno-mas...-ws-lifetime-1 ако може да се вярва на описанието е точно за тази кутия.

  7. #82

    Default

    Аз. Карам с такова и нямам проблеми. Автомата си превключва супер плавно и нито блъска, нито нищо. Още няколко човека карат с такова от форума И извън него :P

    PS: Купих го от този сайт http://autoguard.bg/index.php?page=s...hk=1&Itemid=28
    Това им е склада, така че може да спестиш някой друг лев, а и знаеш, че е оригиналдЪ.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

  8. #83

    Default

    В AutoDoc има и масло на Aisin, което също отговаря на всички изисквания. Следващата смяна ще е с него, но ще взема поне две туби.
    https://m.autodoc.bg/aisin/12862922


    https://www.be.aisin-europe.com/file...n_ATF6_Low.pdf
    Last edited by undy; 16-04-2019 at 12:13.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  9. #84
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,099

    Default

    Винаги ще карате със смес от повече старо тъмно кафяво масло, пълно с феродови частици, и по-малко ново червено масло.
    Пълна смяна на маслото на тази кутия е възможна само ако се свали на земята и разглоби.
    Каквото и масло да сипвате, това е само опресняване.
    Въобще не робувайте на марка, излишно е, само гледайте да е по спецификация.
    Както по-горе някой написа, 3309 е грешно, то е за 5 степенен Айсин.
    Ако искате маслото в кутията ви да стане почти като ново, става след 5-7 опреснявания.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  10. #85

    Default

    Така е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  11. #86
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,099

    Default

    Сменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  12. #87

    Default

    Quote Originally Posted by Scrapera View Post
    Сменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!
    То и аз така,частично го смених като взех колата,след това на 30к пак,но сега ми се иска да промия с повечко масло.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  13. #88
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,198

    Default

    Quote Originally Posted by undy View Post
    Така е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.
    Съвсем на теория - ако на първата смяна смениш 50% от маслото, то ще имаме 3.5 л. старо, към 3.5 литра ново. След източване на следващите 3.5 л, то то ще бъде съставено от 1.75 л. ново и още толкова старо. Демек ще си източил 3.5+1.75 = 5,25 л старо масло. Демек остават 1,75 л от старото. И при точене на третия път, то 3.5-те литра ще съдържат 0,88 старо и 2,64 л. ново масло. Или в крайна сметка ще останат 5,25+0,88=6,13 ново масло. Или ще останат едни 7-6,13=0,87 л. от старото масло. Това горе долу при идеално 50:50 смесване на двете масла
    На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  14. #89

    Default

    Точно така, понеже съм закръглил на 10%,затова е 700мл.л....реално са 12.5%,което ще рече точно 0,875л.

    Виж до 14 смени на един път ще получа дископатия, няма да си го причинявам
    Last edited by undy; 18-04-2019 at 14:26.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  15. #90
    Чук и Гек
    Join Date
    May 2008
    Location
    Сифия
    Posts
    420

    Default

    Quote Originally Posted by BO View Post
    Съвсем на теория - ако на първата смяна смениш 50% от маслото, то ще имаме 3.5 л. старо, към 3.5 литра ново. След източване на следващите 3.5 л, то то ще бъде съставено от 1.75 л. ново и още толкова старо. Демек ще си източил 3.5+1.75 = 5,25 л старо масло. Демек остават 1,75 л от старото. И при точене на третия път, то 3.5-те литра ще съдържат 0,88 старо и 2,64 л. ново масло. Или в крайна сметка ще останат 5,25+0,88=6,13 ново масло. Или ще останат едни 7-6,13=0,87 л. от старото масло. Това горе долу при идеално 50:50 смесване на двете масла
    На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.
    А този 1 литър не може ли да се избегне чрез машинно сменяне което изсмуква цялото масло от кутията?
    За смяната му съм взел от това масло,надявам се да е добро Също колегата унди помогна с много ценна информация и съвети около настройката на кутията,за което му благодаря
    Click image for larger version. 

Name:	cdn.autodoc.de.jpg 
Views:	21 
Size:	6.1 KB 
ID:	169984
    AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon


Page 6 of 8 FirstFirst ... 45678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •