Page 308 of 320 FirstFirst ... 208258298306307308309310318 ... LastLast
Results 4,606 to 4,620 of 4789

Thread: Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

  1. #4606

    Default

    Quote Originally Posted by kirekchiev View Post
    Колеги, някой може ли да каже как се свалят огледалата, за да се сменят зегерките и пружините, че някой ми ги е счупил и двете на 156-цата.

    И още един въпрос към колегите, които карат 2.0 JTS мотори. Какъв разход дават вашите коли?
    Дай после линк къде си намерил такива зегерки, за да взема и аз. Може и снимка. Мерси.

  2. #4607
    Авиомеханик firedragon's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Бургас,София
    Age
    34
    Posts
    891

    Default

    Аз разкарах зегерката изобщо,защото леглото й е много плитко, а пружината доста силна и ще я изкара пак. На нейно място сложих най-обикновен шплент,като пррбих два отвора в огледалото и я прекарах от там.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02 - и нея
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 16v '07

  3. #4608
    Запален алфист sollider's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Русе
    Posts
    495

    Default

    Quote Originally Posted by sollider View Post
    Здравейте, колеги. Не съм сигурен какво означава 30-секундно мигане на спиралата за подгрева след запалване на двигателя. Тази лампа служи ли за нещо като чек енджин при 156 1.9 JTD 115 к.с. или касае единствено проблеми със свещи или реле?
    Малко ъпдейт: лампата спря да мига от няколко дни насам. Не съм пипал нищо, но преди да се появи индикацията на таблото, колата беше в сервиз по подозрение в спукан турбо маркуч, понеже всичко около акумулатора беше в масло. В крайна сметка там са поизмили омазненото и ми се струва, че от влагата може да е бил проблемът...?
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp

  4. #4609

    Default

    Здравейте искам съвет или помощ.
    Така купих си Алфа ГТ 1.9JTD 150
    И вчера изникма един проблем както си седях на светофара започна да претриса и да се раздрусва на едно място изгасих я запалих и проблема изчезна.
    Днес имах малко работа и на тръгване ми се стори че няма мощност... Когато обаче се прибирах найстина нямаше никаква мощност бях натисна педала на гаста до долу на 1ва и на 2ра скорост и обборотите от 1000на горе се местеха едвам едвам до 3000оборота никаква мощноат и на 2ра посъщия начин няма мощност изгуби я незнюа каков стана чудя се дали е възможно да е от горивния филтер понеже я купих наскоро... Смених масло и въздушен филтер горивния е купен и ще бъде сменем.
    Нямаше мощност и йогато и давам на място гас се усеща че недига оборотите бавно се прибрах. Ако някой може да помогне ще съм благодарен извинавам се ако има грешки и за дългото обяснение благодаря ви ��.

  5. #4610

    Default

    Quote Originally Posted by firedragon View Post
    Аз разкарах зегерката изобщо,защото леглото й е много плитко, а пружината доста силна и ще я изкара пак. На нейно място сложих най-обикновен шплент,като пррбих два отвора в огледалото и я прекарах от там.
    Аз го направих така. Като издълбах по-дълбок ръб с ножовката по стария. Стана прилично, дано си държи. Най-трудно беше да се сгъне пружината и сложи зегерката. Трябват два чифта клещи тих гарги и двама души.

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20190723_163240.jpg 
Views:	45 
Size:	90.2 KB 
ID:	170378

  6. #4611
    Авиомеханик firedragon's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Бургас,София
    Age
    34
    Posts
    891

    Default

    И това е много добър вариант, но мен ме достараша,че много тънко ми се вижда стеблото, а освен всичко е и много меко и не ми се рискуваше да се прибере 5-6 пъти и пак да изпадне зегерката. Иначе за пружината вярно си трябва доста сила. Дано всичко да е наред и не ти се налага повече да го правиш.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02 - и нея
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 16v '07

  7. #4612
    GRID Autosport Friday's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    625

    Default

    Quote Originally Posted by Friday View Post
    Добро утро,
    какво може да скърца при въртене на волана вътре в самият него!? Скърца, като се завърти волана само в едната посока, нещо като триене на пластмаса. При връщане не скърца!
    Спря да скърца оказа се вътрешен ляв кормилен накрайник. Странно е че се чуваше ясно и отчетливо вътре в купето, та докато не я вдигнахме на подемник и локализирахме луфта близо година от проблема
    Focus mk3 nafta
    Alfa Romeo 156 Sport Wagon 2.0TS|LPG

  8. #4613

    Default

    Здравейте искам съвет или помощ.
    Така купих си Алфа ГТ 1.9JTD 150
    И вчера изникма един проблем както си седях на светофара започна да претриса и да се раздрусва на едно място изгасих я запалих и проблема изчезна.
    Днес имах малко работа и на тръгване ми се стори че няма мощност... Когато обаче се прибирах найстина нямаше никаква мощност бях натисна педала на гаста до долу на 1ва и на 2ра скорост и обборотите от 1000на горе се местеха едвам едвам до 3000оборота никаква мощноат и на 2ра посъщия начин няма мощност изгуби я незнюа каков стана чудя се дали е възможно да е от горивния филтер понеже я купих наскоро... Смених масло и въздушен филтер горивния е купен и ще бъде сменем.
    Нямаше мощност и йогато и давам на място гас се усеща че недига оборотите бавно се прибрах. Ако някой може да помогне ще съм благодарен извинавам се ако има грешки и за дългото обяснение благодаря ви ��.
    Може още да свиква към новото масло.
    Аз като смених маслото така от време на време ми променяше обороти двигателя и претрисяше (нищо сериозно), след известно време спря.
    Или може да ти се е задръстила колата, в ЕГР клапана и ДПФ филтърът се насъбират сажди. Докато ДПФ фолтърът (ако имаш такъв ) се прочиства сам като я държиш известно време на 5-та към 3000 об. ЕГР клапънът се чисти ръчно - сваля се лесно.
    Предположението ми е: опъни я накаде известно време да се продуха системата и виж после как ще е.
    Last edited by habybbo; 31-07-2019 at 17:55. Reason: Забравих цитата

  9. #4614

    Default

    Колеги да попитам полуоска лява от 156 1.9 jtd 150 к.с. става ли на 147 1.9 jtdm 8v. ?
    Мерси.

  10. #4615

    Default

    Quote Originally Posted by habybbo View Post
    Може още да свиква към новото масло.
    Аз като смених маслото така от време на време ми променяше обороти двигателя и претрисяше (нищо сериозно), след известно време спря.
    Или може да ти се е задръстила колата, в ЕГР клапана и ДПФ филтърът се насъбират сажди. Докато ДПФ фолтърът (ако имаш такъв ) се прочиства сам като я държиш известно време на 5-та към 3000 об. ЕГР клапънът се чисти ръчно - сваля се лесно.
    Предположението ми е: опъни я накаде известно време да се продуха системата и виж после как ще е.


    Ами благодаря за информацията...аз я оставих за премахване на вих.клапи и човека каза че ще види от какво е станало така...
    да ви попитам дали топчето за скоростния лост става и за ГТ от 156 или някоя друга ?

  11. #4616

    Default

    Колеги , имам проблем с преместването на струята на възфуха, духа само на стъклото. Изведнъж спря да работи. Смених целия модул и пак си остава проблема, копчето не реагира. От какво може да е, някакви идеи? Помогнете, че мозъка ми измръзна . За 156 1.9 JTD

  12. #4617

    Default

    Quote Originally Posted by alfasod View Post
    Колеги , имам проблем с преместването на струята на възфуха, духа само на стъклото. Изведнъж спря да работи. Смених целия модул и пак си остава проблема, копчето не реагира. От какво може да е, някакви идеи? Помогнете, че мозъка ми измръзна . За 156 1.9 JTD
    Чупят се моторчетата, които движат клапите.

  13. #4618
    Дърт гъзар от БКАР dimitar_vd62's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Варна
    Age
    61
    Posts
    4,760

    Default

    Клапата е заседнала в пластмасата.Вадиш касетофона и модула на климатика и с едно макетно ножче я оправяш.Засяда във въздуховода.Поне при мене беше така.
    По некой път седа и си мисла, а по некой път само си седа...
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  14. #4619
    Старши алфист svetlastf's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Karlovo,Sofia
    Posts
    663

    Default

    Quote Originally Posted by alfasod View Post
    Колеги , имам проблем с преместването на струята на възфуха, духа само на стъклото. Изведнъж спря да работи. Смених целия модул и пак си остава проблема, копчето не реагира. От какво може да е, някакви идеи? Помогнете, че мозъка ми измръзна . За 156 1.9 JTD
    Скоро го имах същия проблем на моята от подписа. Оказа се счупено зъбно колело на редуктора на моторчето,което движи клапите. Сменя се тегаво,има теми във форума...
    Alfa Romeo 1.8 TS `98

  15. #4620
    започва да се пристрастява
    Join Date
    May 2014
    Posts
    67

    Default

    Привет на всички! Мисля да слагам червени пружини айбах на моята алфа, но да ползвам моите амортисьори или казано по-точно да разменя пружините на моята и друга алфа. Питането ми е ако имам нужните инструменти, голям филм ли е? (Колата е алфа ГТ, а другата 147)

Page 308 of 320 FirstFirst ... 208258298306307308309310318 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •