Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33

Thread: мнение за k&n филтър

  1. #16

    Default

    Quote Originally Posted by SandoOne View Post
    Отвънка е гот бръмчи ама на атмосеферка разбрах че няма смисъл .... .
    Грешно си разбрал. Дори на атмосферка оказва по-голям ефект.

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

  2. #17
    Старши алфист i.ganchev.ganchev's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Варна
    Age
    34
    Posts
    649

    Default

    На тея 15+ годишни дръгели, указва по-скоро плацебо и халюцинации.
    Иначе за спестяването от консумативи после, съм съгласен. Избива си парите, ако колата смяташ да я караш достатъчно дълго време
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  3. #18
    Запален алфист CTOMAHATA's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    София
    Posts
    140

    Default

    Quote Originally Posted by i.ganchev.ganchev View Post
    ...ако колата смяташ да я караш достатъчно дълго време
    И то доста дълго. Цената на К&N е колкото 10 хартиени. А и да не забравяме маслото и почистващия препарат.

    Друг недостатък на тези филтри е времето за съхнене. По инструкции трябва да си съхне нормално а не да се духа с горещ въздух. Ако филтъра се чисти в кофти време (като сега) оставаш почти цял ден без кола.

    Това което на мен ми направи впечатление като ефект е по-малкото сажди като я настъпя. За подобрения в мощността не желая да коментирам. Промяна в звука няма, защото всички въздуховоди при replacement филтъра стоят не променени.

    Както споменаха колегите качеството на изработката наистина е добро. За следващата кола пак бих си взел К&N replacement.
    156SW 1.9JTD 16V

  4. #19
    Невървежен Satanism's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Odense, DK/София
    Age
    30
    Posts
    2,604

    Default

    Риплейсмънт филтри се продават първо сухи и второ за под 100лв нови и то не куче-марка...демек за точно 4 смени на хартиен се е избил....
    Колкото до "рацерските", 146-цата ми вече 4та година и 80-90х км се търкаля с един JR и дебитомера й си е Ок...

    Иначе дори тези за в кутия оказват влияение върху кривата на мощността и това го установих емпирично...дали позитивно или негативно, обаче, не се наемам да кажа...
    Last edited by Satanism; 06-12-2012 at 16:06.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  5. #20

    Default

    Спортните въздушни филтри за замяна на оригиналните струват около 70-80лв.
    Аз моя (конусен) филтър винаги го чистя вечер - прибирам се, свалям го, почиствам го и оставям да съхне цяла нощ. На сутринта пръскам и монтирам.
    Така не оставам без кола изобщо.
    За обезмаслител ползвам Меглио, а омасляващия спрей J&R струва 19лв. и го ползвам обилно вече 5 пъти - има още
    Със сигурност е по-добре в оригиналната кутия! Хем е по-евтино за купуване, хем е по-лесно за монтаж
    http://clubalfaromeo.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=19&dateline=121699486  0

  6. #21
    Дърт гъзар от БКАР dimitar_vd62's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Варна
    Age
    56
    Posts
    4,548

    Default

    K&N за Алфа Ромео 1.8 е 185 лв.Моят е доста по евтин конус монтиран в кутията вече 1 година.Гледах-гледах, не можах да установя поне визуална разлика във филтриращия елемент.Не знам марка ли купувам или качество за тия 185 лева.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  7. #22

    Default

    Скъпия вариант K&N конусен филтър и комплект за монтаж извън заводската кутия, струва 66 лири или 158лв.
    K&N филтър за монтаж на мястото на оригиналния филтър на 156-ца струва точно 36 лири с доставката, което по днешен курс са приблизително 86лв.
    http://clubalfaromeo.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=19&dateline=121699486  0

  8. #23
    Дърт гъзар от БКАР dimitar_vd62's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Варна
    Age
    56
    Posts
    4,548

    Default

    Точно за този в кутията гледах.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  9. #24

  10. #25
    Старши алфист barash's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Кърджали
    Age
    38
    Posts
    603

    Default

    Колегата ви е намерил идеален линк,доставката до Бг е 8 паунда
    което си е опция + 36 кинта за филтър. Далеч по-евтино от колкото в бг.
    Last edited by barash; 07-12-2012 at 11:23.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

  11. #26

    Default

    Даже, ако ползвате услугите на куриерска фирма за доставки от Англия, то доставката до София излиза 0,90 лири, защото за Англия е безплатна
    Общо: 36,13 + 0,90 = 37,03 GBP или 89.00 BGN
    http://clubalfaromeo.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=19&dateline=121699486  0

  12. #27
    Болен алфист Kamen666's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Варна
    Age
    36
    Posts
    2,594

    Default

    Някой ако иска K&N-чета да свирка,че на едно място ми дават хубави цени,не като тези в елит кара
    Примерно този за кутията от 165 идва на около 130 пари
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

  13. #28
    Barbarian AttilaSL's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Weston-super-Mare UK
    Age
    40
    Posts
    312

    Default

    Колеги,имам въпрос за почистването.Аз след като го напръсках с почистващият препарат го оставих около 30мин да поеме и после го измих обилно с топла вода.Следва цял ден съхнене.Тук идва и моят въпрос,след като изсъхна го напръсках обилно с масло.Минах го 4-5 пъти със спрея.Дали не прекалих? ,и какво следва ако съм?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+

  14. #29
    хАмерикански лос rusiq86's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Nantucket Island, US...
    Posts
    2,760

    Default

    Еми доста е по мое мнение, какво да следва, най-лошия вариант е да преебеш дебитомер.
    Ако не си го монтирал просто го измий пак, омасляването на етапи по веднъж, да стане магла.

    Gulfstream G650 with Italian design...

  15. #30
    Старши алфист barash's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Кърджали
    Age
    38
    Posts
    603

    Default

    Quote Originally Posted by AttilaSL View Post
    Колеги,имам въпрос за почистването.Аз след като го напръсках с почистващият препарат го оставих около 30мин да поеме и после го измих обилно с топла вода.Следва цял ден съхнене.Тук идва и моят въпрос,след като изсъхна го напръсках обилно с масло.Минах го 4-5 пъти със спрея.Дали не прекалих? ,и какво следва ако съм?
    Колега наистина си прекалил,като приеме цвета си е достатъчно демек два пъти.
    Едва ли ще имаш проблем но за всеки случай,да ти е мирна главата.
    Както каза колега та може да го измиеш и наново?
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •