Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 102

Thread: Alfa Romeo 75 3.0 24V - Марта

  1. #31
    започва да се пристрастява DobriRq's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    99

    Default

    Страхотна кола. Поздравления за трудът и желанието което си вложил в нея.

  2. #32
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    Аз продължавам
    Ходих до морето два пъти с Марта. Доволен съм от колата и от магистралата. Нищо не се счупи, а си я покарах юнашки.

    Още през лятото си закупих джанти 17ки, Борбет, 8J, ЕТ-то не се сещам какво беше, май ЕТ35. Поседяха в гаража докато ми изпаднат подходящи гуми. Размерът е доста екзотичен 205/40/17, марката и моделът са Federal 595.
    Днес взех гумите и всичко беше монтирано където му е мястото.
    По-хубави снимки на светло, че денят свърши.

    Вече съм готов за Италфест. В същност не съм, но не знам дали ще успея да поподредя кабелите около мотора. Ако стигна до феста с неподредени кабели ще се правите, че всичко е наред
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 2013-09-23_17-48-26_736.jpg   2013-09-23_17-48-17_229.jpg   2013-09-23_21-37-55_277.jpg   2013-09-23_21-38-07_857.jpg  
    Alfa Romeo 75 24V

  3. #33
    Запален алфист kolchev's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Павликени
    Age
    37
    Posts
    238

    Default

    Много хубаво изпълват калниците супер са джантите. Айде до феста ще я видим най после Марта в действие.
    Alfa 156 1,9 JTDAlfa 146 1,3 BOXER
    LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
    Alfa 75 2.0
    EX

  4. #34

    Default

    Quote Originally Posted by Venci View Post
    Още през лятото си закупих джанти 17ки, Борбет, 8J, ЕТ-то не се сещам какво беше, май ЕТ35. Поседяха в гаража докато ми изпаднат подходящи гуми. Размерът е доста екзотичен 205/40/17, марката и моделът са Federal 595.
    Федералчето е добре, ама за 8 инчова жантара, 205 не е ли малко бре.....до 225 няма никакви проблеми....ако не опира.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  5. #35
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Федералчето е добре, ама за 8 инчова жантара, 205 не е ли малко бре.....до 225 няма никакви проблеми....ако не опира.....
    Батка, прав си за ширината. Сега гумите седят на джантите доста голф-иански. За ходене на кафе и за Италфест стават.
    Проблемът ми е отпред на веждите в зоната между бронята и калника. Гуми с диаметър около и над 580 мм ми създават проблеми там, при настроени камбър и кастър по заводски предписания.
    Миналата година като ми оправяха задните вежди, добрите хора направиха така че изглеждат почти като оригинални, но събират големи баници.
    Имам идея за отпред, но това ще е зимата, когато колата ще седи в гаража и няма да се кара.
    Alfa Romeo 75 24V

  6. #36
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,266

    Default

    Евала - много добра джанта! И добре пасва на колата!
    Колкото до размера гуми, дрифт феновете монтират така по-тесни гуми, на по-широки джанти. Така колата дрифти по-лесно с ниска скорост.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  7. #37
    Старши алфист nastybg's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    София
    Age
    29
    Posts
    566

    Default

    Колата е страшна, много красива и звука е уникален, пу аз ще карам след теб до фест-а. Няма да усетя как са минали 250км с такава гледка Определено 75-цата, която ми допада най-много - точния мотор, правилния цвят и безкомпромисно поддържана !


    Quote Originally Posted by Furious 155 View Post
    Евала - много добра джанта! И добре пасва на колата!
    Колкото до размера гуми, дрифт феновете монтират така по-тесни гуми, на по-широки джанти. Така колата дрифти по-лесно с ниска скорост.
    Нарича се stretch tires ... и незнам какво разбираш под "дрифти по-лесно с ниска скорост", но при така опънати гуми сцеплението е по-голямо и при по-ниска скорост по-трудно поднасяш кола с 205 отколкото с 225 примерно, плюса е че контрола над колата е по-добър, особено, когато дрифта ти е "инерционен"
    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

  8. #38

  9. #39
    Запален алфист
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Posts
    462

    Default

    Ииии, малиии, сутеньорските джанти пак са на мода! Цъ-цъ-цъ, ногу шукаритетни бря!
    Мда, както си говорихме последния път, отпред калници, брони и прагове пречат при различни ситуации...Най-лесно бронята може да се "плъзне" 7-8 мм. напред с подлагане на шайби на конзолите, на които се държи. Ама ако рече човек да даде по-голям надлъжен наклон на шенкела, избутвайки горния носач назад се премества и цялата гума назад...тогава при завиване гумата започва да стърже в прага...Но за моткане и дразнене на немските варели и сега е екстра!

  10. #40
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    Quote Originally Posted by pla_y_men View Post
    Ииии, малиии, сутеньорските джанти пак са на мода! Цъ-цъ-цъ, ногу шукаритетни бря!
    Мда, както си говорихме последния път, отпред калници, брони и прагове пречат при различни ситуации...Най-лесно бронята може да се "плъзне" 7-8 мм. напред с подлагане на шайби на конзолите, на които се държи. Ама ако рече човек да даде по-голям надлъжен наклон на шенкела, избутвайки горния носач назад се премества и цялата гума назад...тогава при завиване гумата започва да стърже в прага...Но за моткане и дразнене на немските варели и сега е екстра!
    Батка, ти си сутеньор номер едно! Теб не мога да те засенча, твоите джанти са огледални, а моите сиви.
    Сега се прибирам от една невинна разходка. Имах малко 100ца в резервоара останала от морето. Ииии да в зимната пауза ще взема мерки калниците да не опират, опира рядко но ме дразни като крив шев на тапицерията на тавана - не го виждам, но знам че е там.
    Alfa Romeo 75 24V

  11. #41
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,266

    Default

    Quote Originally Posted by nastybg View Post
    Нарича се stretch tires ... и незнам какво разбираш под "дрифти по-лесно с ниска скорост", но при така опънати гуми сцеплението е по-голямо и при по-ниска скорост по-трудно поднасяш кола с 205 отколкото с 225 примерно, плюса е че контрола над колата е по-добър, особено, когато дрифта ти е "инерционен"
    Знам как се казват, но си в грешка за сцеплението, защото гумата не стои в проектирания от производителя профил. И не аз какво разбирам, а японците, които го използват първи, са написали как този тип монтаж на гумата влияе на упраавляемостта на колата и дрифт управлението.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  12. #42
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    На слънце
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 2013-09-25_10-09-10_254-950776570.jpg  
    Alfa Romeo 75 24V

  13. #43
    Старши алфист nastybg's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    София
    Age
    29
    Posts
    566

    Default

    Quote Originally Posted by Furious 155 View Post
    Знам как се казват, но си в грешка за сцеплението, защото гумата не стои в проектирания от производителя профил. И не аз какво разбирам, а японците, които го използват първи, са написали как този тип монтаж на гумата влияе на упраавляемостта на колата и дрифт управлението.
    Влияе, но изказването, че се "дрифти по лесно с ниска скорост" е невярно. Може да филосовстваме на лично, за да не спамим темата на Венци, постът ми може да бъде изтрит ... Извинявам се за спама !
    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

  14. #44
    Дигиталния digitalundgrd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Posts
    5,266

    Post

    Quote Originally Posted by nastybg View Post
    Колата е страшна, много красива и звука е уникален. Определено 75-цата, която ми допада най-много - точния мотор, правилния цвят и безкомпромисно поддържана
    +1 Харесва ми, че всичко е изчистено и на място! Без резани капаци, брони, вътре на варел итн!
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  15. #45
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Колега честито за джантите,ма на тази кола според ,мене трее друг тип джанти,не ме разбирай криво,ма тези джанти според мене ще отиват на Гранде Пунто,Алфа Мито,и други съвременни кочини,ма на легендарната 75-ца трее според мене нещо по-ретро стил.То на вкус и цвет тавариши ниет,викат руснаците,ма просто изказвам мнение.
    155 2.0 16v МY95 Sport

Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •