Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 163

Thread: Малко тунинг

  1. #16
    Старши алфист ivopetrov_1982's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    София
    Age
    36
    Posts
    635

    Default

    Quote Originally Posted by nicola 59 View Post
    Пак с големи благодарности на колегата Дадин и другите момчета отзовали се на лични,днес първата фаза беше завършена ,гумите не закачат никаде,ако бях сложил 215 щях да видя зор понеже 205 отпред минават на милиметри от под калника.
    супер ти е колата с тези джанти! продължавай с проекта

  2. #17
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Quote Originally Posted by ivopetrov_1982 View Post
    супер ти е колата с тези джанти! продължавай с проекта
    Благодаря колега продължавам утре трее поръчам седалките.
    155 2.0 16v МY95 Sport

  3. #18
    Старши алфист Drag0's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    786

    Default

    Quote Originally Posted by nicola 59 View Post
    Зависи от наличните финанси ,точно затова силовия тунинг е оставен за на края,ма идеите са две.Или друг свеж мотор Алфа Ромео 2.0 16 ма с турбо кит.или 2.0 20 клапана турбо от фият купе него вече го има в наличност.
    Ако твоя мотор ще го хвърляш , защо не му боднеш една "мокра" нитро система за +50 или +75 кончета и да го видиш колко е бРъз ? Стига пълненето на нитро бутилките в Италия да не е някаква екзотика или твърде скъпо.

    Новите джанти и пасват добре.
    ...

  4. #19
    започва да се пристрастява дадин's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    сливен
    Posts
    80

    Default

    а твоите седалки какви са в момента.
    '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
    '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD


  5. #20
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Quote Originally Posted by Drag0 View Post
    Ако твоя мотор ще го хвърляш , защо не му боднеш една "мокра" нитро система за +50 или +75 кончета и да го видиш колко е бРъз ? Стига пълненето на нитро бутилките в Италия да не е някаква екзотика или твърде скъпо.

    Новите джанти и пасват добре.
    Абе аз имам и една 156 ца на мноо малко километри мотора и слаган чисто нов преди около 50 000 км в швеицария и после е докарана в италия.Та това е единия вариант ма с турбо кит като тези от ауто делта,ма и тука ги има ,дават ти всичко ,дюзи ,чип турбо колектор,гарнитура за главата бутала,бе всичко дето ти трее,ма за момента трее се разтърся да го докача на добра цена,понеже верно прекаляват,и искат много .Другия вариант е мотора от купето понеже има едно купе до мене близо,и мога да го взема,за дребни,па там ще смъкна и брембото.За нос също съм мислил ,понеже е и доста ефтин в сравнение,с другите преработки,ма нямам и понятие как работи.Ако имате нещо идеи споделете понеже аз затова пиша тука ,за да се поуча,и да не правя грешки.

    Quote Originally Posted by дадин View Post
    а твоите седалки какви са в момента.
    Пак кожа ма не са рекаро тука може да ги видиш.http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=21270&page=4
    155 2.0 16v МY95 Sport

  6. #21
    започва да се пристрастява дадин's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    сливен
    Posts
    80

    Default

    а аз си търся точно тази разцветка наhttp://www.cars.bg/c431743 салона
    '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
    '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD


  7. #22
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Значи тука едно малко пояснение,за джанти 17 цола,ако някой колега реши да слага.Джантите са AZEV 7,5J X 17 ET30 4x98,то марката няма значение,а размера.При това положение с гуми 205х40х17 няма никакви проблеми,като моята кола има възможно най ниското окачване,и понеже окачването е за верижен мотор от пред слиза с още около 1 см повече от предвиденото,от производителя.
    155 2.0 16v МY95 Sport

  8. #23
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,097

    Default

    Eвала, изглежда страхотно. Определено AZEV са джантите за Алфа от тия години. Добре че имате пътища там, че да може и да си я караш с тези гуми на 40.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  9. #24
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Quote Originally Posted by Tempras View Post
    Eвала, изглежда страхотно. Определено AZEV са джантите за Алфа от тия години. Добре че имате пътища там, че да може и да си я караш с тези гуми на 40.
    Благодаря ти колега много години ги търся азев ма 17 ки ,понеже в италия не са внасяни никога понеже 155 няма право да е с 17 ако е италиянка,може би за 164 са внасяни ма не знам със сигурност,за голф има ма са 4х100 ,а аз исках баш 4х98.

    Та си мисля понеже после като сменя мотора ще клекне ,ако сложа този от купето,па и да не го сложа,пак ще е добре да си намеря предно окачване реголеруемо ,ако на някои колега му се намират 2 добри амортисиора с пружини и са му за продан нека да свирка.
    155 2.0 16v МY95 Sport

  10. #25
    Старши алфист Drag0's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    786

    Default

    Quote Originally Posted by nicola 59 View Post
    Абе аз имам и една 156 ца на мноо малко километри мотора и слаган чисто нов преди около 50 000 км в швеицария и после е докарана в италия.Та това е единия вариант ма с турбо кит като тези от ауто делта,ма и тука ги има ,дават ти всичко ,дюзи ,чип турбо колектор,гарнитура за главата бутала,бе всичко дето ти трее,ма за момента трее се разтърся да го докача на добра цена,понеже верно прекаляват,и искат много .Другия вариант е мотора от купето понеже има едно купе до мене близо,и мога да го взема,за дребни,па там ще смъкна и брембото.За нос също съм мислил ,понеже е и доста ефтин в сравнение,с другите преработки,ма нямам и понятие как работи.Ако имате нещо идеи споделете понеже аз затова пиша тука ,за да се поуча,и да не правя грешки.
    Турбо кит-а има следните недостатъци:
    -много скъп
    -има смисъл да смениш бутала и карантии само ако ще ползваш голям boost на турбото. При този голям boost как ще оживее коляновия вал на T.S. ... той и без турбо си кекав, но и дори да е ок, трябва да мислиш за усилен съединител, който да не приплъзва, дали скоростите ще издържат на повече power и т.н.

    И при двата ти варианта имаш трансплантация на двигател, който преди това не е бил в 155ца. Първия въпрос е "монтажните точки" на моторите еднакви ли са ?
    Дали има място за всичко под капака ... Но най-големия проблем според мен е свързването на компютъра на новия двигател с електрониката в 155цата.

    За мотора от фиат-а ти трябва после някой да го ремапне за повече power, а ти май не ги харесваш мапЪрите.

    За нитро системите чета от доста време но информацията не мисля да я пускам във форума. Там първия въпрос е има ли кой да ти пълни бутилките. Ако се интересуваш мога да ти пратя на ЛС някакви общи насоки за да разбереш какво да четеш ...
    ...

  11. #26
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,345

    Default

    За нитрото (Диазотен оксид, N2O, райски газ или кои как иска да му вика) и аз съм чел преди време...
    На практика нещата са малко по-различни
    Една малка грешка и двигателя е
    Мои познат си монтира такова и няма да повтори
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  12. #27
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Quote Originally Posted by Drag0 View Post
    Турбо кит-а има следните недостатъци:
    -много скъп
    -има смисъл да смениш бутала и карантии само ако ще ползваш голям boost на турбото. При този голям boost как ще оживее коляновия вал на T.S. ... той и без турбо си кекав, но и дори да е ок, трябва да мислиш за усилен съединител, който да не приплъзва, дали скоростите ще издържат на повече power и т.н.

    И при двата ти варианта имаш трансплантация на двигател, който преди това не е бил в 155ца. Първия въпрос е "монтажните точки" на моторите еднакви ли са ?
    Дали има място за всичко под капака ... Но най-големия проблем според мен е свързването на компютъра на новия двигател с електрониката в 155цата.

    За мотора от фиат-а ти трябва после някой да го ремапне за повече power, а ти май не ги харесваш мапЪрите.

    За нитро системите чета от доста време но информацията не мисля да я пускам във форума. Там първия въпрос е има ли кой да ти пълни бутилките. Ако се интересуваш мога да ти пратя на ЛС някакви общи насоки за да разбереш какво да четеш ...
    Колега ти си прав за всичко до тука,но аз съм проучил нещата,значи турбо кита верно е много скъп,но не говорим за много сила ,аз съединителя задължително ще го сменя,но тези китове дават да извлечеш от 2.0 16 тс около 200 коня.Фиатския мотор става на 155 без ядове и има място за всичко перфектно,единствено може да трее кулер,и кутия на въздушния филтър от ку4 ма не е проблем.После електрониката не е проблем.Мапери за момента не трябват понеже аз искам да го метна мотора сток 220 коня на първо време е добре,после аз не мразя маперите,а мразя маперите мошеници дето мапват атмосферки и викат ,че ще лети ,ма много често само гори повече.После турбо мотора може да се мапне скромнно и с леко заиграване да се засили още малко. аз не гоня резултати големи ,а около 250 коня на фиатския 5 так .За носа нямам никаква представа и дори незнам колко е пробега с една бомба.Едно време купих едно клио и имаше нос ма бомбата беше празна и така и не го пробвах.После свалих системата и го продадох във Варна.Тази система ми седя почти 5 години и накрая я хвърлих на боклука.Та познавам горе долу какво представлява,и знам че не е сложна.Клиото имаше една дюза като пирон завита в колектора след дросела ,един армиран маркуч,един клапан ,като на газова уредба,и бомба плюс една кутиика като релета нещо.Ако не ти е проблем пусни малко инфо на лични или на zarromeo@live.it понеже нямам и идея за какво иде реч.Как и каде се зарежда мога ли да се возя дълго време или трее често да се пълни.Аз пак подчртавам не искам да правя кола дето като и дадеш 2 пъти газ и да се счупи,а надежден автомобил,да си пътуваш спокоино,да си идвам до бг и да не гори 30 на сто.Фиатския 5 так с 220 коня ми е добре,ма по ми се ще да си запазя орегиналния мотор докаран до 200 коня или малко повече.
    155 2.0 16v МY95 Sport

  13. #28
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Drago Дай малко инфо понеже четох и се заинтересувах по въпроса ,светни ме малко как деиства и от каде може да се купи,какво трее и така на татък.

    Ето тука моя мотор с това чудо ,явно става и го има ,ма трее инфо.http://www.spideralfaromeo.it/schede/nos2.htm
    Last edited by nicola 59; 28-09-2013 at 16:36.
    155 2.0 16v МY95 Sport

  14. #29
    Старши алфист Drag0's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    София
    Age
    35
    Posts
    786

    Default

    Ако ти трябват около 200 коня можеш да помислиш за разпределителни валове от най-агресивните , специален ремап за тях, олекотена шайба на коляновия вал , олекотен маховик , генерация с по-малко съпротивление , KN филтър и т.н.
    Турбо кит за до 6-8 psi boost не ти трябва да сменяш бутала. За 6 psi (0.4 atm) трябва да е безопасно да си караш със старите карантии. Т.е. "само" колектор , турбо, охладител, инжектори, бензинова помпа, регулатор за налягане на бензина , гарнитура на главата, разбира се ремап и сигурно още нещо , което забравям. И всичко това за 20 до 40 процента повече мощност. Процента зависи от това колко добре ще си охладиш въздуха след като турбото го е загряло ... В твоя случай +30 до +60 коня.
    Видях, че търсиш регулируемо окачване. Виж това http://www.fk-shop.de/en/Suspension-...97f96cd449409d . Има и двойно по-скъпи ...

    За нитро системите:
    Зависи какъв ти е сетъпа но много грубо мога да кажа 5кг ще ти стигне за 5минути. За големи кубатури двигатели няма да е такова времето ... 5 минути на пръв поглед изглежда малко но колата работи с нитро само във високите обороти т.е. по няколко секунди само.
    По това , което си описал (клиото) е било с dry система, т.е. е впръсквала само нитро. Което разчита че автомобила ще успее да компенсира и впръска повече бензин през стандартните бензинови инжектори. Да , но ако вкараш много нитро , ecu-то не може да компенсира защото си стигнал лимита на фабричните бензинови инжектори ... от там бедна смес и си чупиш двигателя.
    Една дюза и в нея влиза само една тръба - dry система.
    Една дюза и в нея влизат 2 тръби - wet система. Разбира се може да има повече от една дюза с по 2 тръби , но това е ако се търси МНОГО голямо увеличение на мощноста.
    Армираните маркучи са за гъзария и изискват "клапан за почистване" , другите са по-добри ...
    dry системите са по-евтини но пък много опасни. wet системите пръскат през допълнителната дюза/дюзи смес от нитро и бензин. Но пък ако си купил евтина wet система и клапана за бензин не отвори , а този за нитрото отвори - пак бедна смес и си чупиш двигателя .

    Щом искаш надежден автомобил - забравяш за нитро системите и се спираш на вариант 1 : с разпределителните валове и т.н. .... или вариант 2 - турбо с малък boost
    Или вариант 3 - двигател от fiat coupe. И този вариант ще е най-евтин ако пасва лесно както си написал.
    ...

  15. #30
    TWIN SPARK TEAM nicola 59's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Udine,Италия
    Posts
    1,481

    Default

    Виж аз четох малко и разбрах ,горе долу ,ма ми се струва ,че ,за да си запазя моя мотор мога да му метна валове ремап колектор шайба,и да си е добре ,да си карам надеждна кола ,ма азота няма да ми пречи ,понеже аз няма да карам на него ,а когато полудея и реша да си счупа мотора бутам копчето и това е добрия момент.Даи инфо за туин спарка от каде може да се вземе ,и каква трее да е системата,от тези кадето пускат и бензин,понеже си прав че клиото имаше само една тръба за газ .
    155 2.0 16v МY95 Sport

Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •