Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26

Thread: Проблем с айсин на Крома

  1. #16

    Default

    Някой ще може ли да ми даде контакт на Pinko ?

  2. #17
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    Да използвам темата и да питам, имам проблем с автомата на фиат крома. Не минава самичък в n когато спирам и съответно колата гасене, при ръчна промяна всичко е наред. Другите скорости се сменят идеално. Приемам съвети какво трябва да сменя и читава майстор в района на Русе, Плевен, Търново.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  3. #18
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,198

    Default

    Като я запалиш и минеш на Д има ли проблем?
    Ако минеш на ръчен режим и тръгнеш на 1-ва до 3к оборота и след това спреш, то пак ли гасне?
    А по същия начин на 2-ра?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  4. #19
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    Има проблем, давам на d или r секунда две и колата тръгва рязко, после следващите смени на скорости са добре, при спиране ако не дам ръчно n то тя угасва.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  5. #20
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,198

    Default

    Като за начало една диагностика. Важно е да видиш дали когато намаляваш и колата връща скоростите, в момента, в който включи на 2-ра, дали оборотите на двигателя спрямо оборотите на входящия ѝ вал са едни и същи и така остават до пълното спиране на колата и съответно до нейното загасване. Или малко по-технически казано трябва да се наблюдава дали съединителя в торк-а изключва.
    Усещаш ли при намаляване и връщане на скоростите, между 30 и 40 км/ч как колата ти отпуска все едно си изключил от скорост и започва да намалява малко по-бавно?
    Също така е задължително да провериш и нивото на маслото.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  6. #21
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    При малко под 50 км/ч без газ, колата е на трета, получава се нещо като изключване от скорост, оборотите падат и тя си е по инерция. До момента на спирането. А някаква схема и процедура за проверка нивото на маслото и евентуално добиване ако може.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  7. #22
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    С интерес ще следя развитието, че и на мен акълът ми в последно време се мота около такава "кошница".
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  8. #23
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,198

    Default

    Quote Originally Posted by Derry View Post
    При малко под 50 км/ч без газ, колата е на трета, получава се нещо като изключване от скорост, оборотите падат и тя си е по инерция. До момента на спирането. А някаква схема и процедура за проверка нивото на маслото и евентуално добиване ако може.
    Щом усещаш, че колата се пуска по инерция и оборотите на двигателя отиват на празен ход, то би трябвало в този случай торк-а да отключва.
    Оборотите кога започват да падат, за да загасне колата?
    Да кажем със спирачка ако намаляваш бавно и да кажем се движиш с 1-2км/ч, то има ли проблем с оборотите на двигателя? Или проблема става да кажем ~2 секунди след пълното спиране на колата и изведнъж да изгасва?
    Нивото се проверява най-лесно като загрееш маслото на кутията до към 60-на градуса и от пробката отдолу отвиеш вътрешната ѝ част. Трябва да изтече над 50мл масло, а не само да кажем 10-20. За по-точното определяне на нивото, то от горната част на кутията, до ЕКУ-то за управлението ѝ, има пробка. Отваряш я и наливаш да кажем 400мл масло. След това като стигне 60-на градуса на маслото в кутията (трябва ти диагностика тук, за да следиш температурата му), отваряш долната, малка пробка и трябва да изтече приблизително същото количество масло, което си добавил. Ако изтече по-малко, то пак повтаряш процедурата -> затваряш проверяващата пробка -> наливаш ~400мл масло -> 60-на градуса -> отваряш и гледаш колко изтича.
    Затваряш проверяващата пробка от долу, наливаш още 400мл масло от горе и това е правилното ниво. Процедурата се прави по време на работещ двигател.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  9. #24
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    Да, проблема е в момента на спиране, 2-3 км/ч аха да загасне и ако продължи намаляването на скоростта гасне. Ще си поръчам масло и ще направя проверка та да видим какво ще излезе.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  10. #25
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    Малък прогрес. Взех си Tutela Gi/Vi, източих от пробката 2,9 л, долях 3,5 л. и вече не гасне внезапно. Поне докато маслото е студено, премине ли границата от 55 градуса, почва да гасне.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  11. #26
    Старши алфист Derry's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Карайсен, Великотърновско
    Age
    40
    Posts
    756

    Default

    Смених хидросъединителя и нещата са вече нормални.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •