Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 40

Thread: Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

  1. #1
    Запален алфист muskula's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Асеновград
    Posts
    64

    Default Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

    Здравейте колеги
    Както повечето 166 така и моята запотяваше стъклата и си знаех че радиатора на парното си беше заминал и така до онзи ден докато не ме хванаха лудите и реших да го разглобя ,което се оказа не много сложна работа и не изисква кои знае какви умения и инструменти .И така колеги ще се опитам с няколко реда да опиша процедурата по свалянето на въпросния радиатор ,искам само да кажа ,че не ме бъде много в обясненията но ще се постарая
    .
    Необходими инструменти.
    Кръстата отверка
    звездогаечно ключе 7 и камък +удължител и тресчотка
    камък 10 или глухо ключе 10
    камък 13

    До тук добре сега първото нещо което трябва да свалите са чистачките след тях сваляте капака на бушоните (този които от там се сменя филтъра на климатика )след това развивате всички видии на декоративната кора която е под чистачките и леко я повдигате за да можете да откачите маркуча за пръскалките и я махате,след това махате и предпазния капак на самите бушони, след това махате рамената на чистачките (вадят се много лесно )както съм показал на снимката .Като махнете рамената се отваря доста място и там ще видите въпросната шина която я захваната за купето с две болчета с глава 10 ,преди обаче да развиете тях трябва да развиете 3-те видий който държат цялото парно въпросните видий са с глава 7, едната видия е точно под снопа с кабели .След това откачате всички букси от вентилатора за парното и издърпвате до бушоните ,след това развивате двете гайки който държат шината с бушоните и внимателно е вадите завъртате я и я слагате на мястото на чистачките .След това има две видийки който държат парното към вентилатора махате ги и тях (ще ги видите на снимката ).Тук вейче идва голямото приключение с другите 3 видий който са от другата страна ,за да се стигне до тях е необходимо да се повдигне кората която е м/у парното и двигателя от левия край и след това се бърка отдолу .След като сте развили всички видии има едно капаче което е в/у самото парно,което е захванато с 3 шайби (ще го видите на снимката ) като ги махнете не бързайте да го вадите има нещо като щипка малко по навътре в средата трябва да се освободи (аз е чупих)След като сте направили всичко това сте готови за вадене на самото парно което излиза много лесно без да се разкачат тръбите на климатика ,хващате цялата кутия и я издърпвате леко назад и после в дясно и я вадите навън (ще видите на снимката )Като махнете кутията ще видите клапата ,която се държи на 4-ри видийки махате ги и воаля .Радиатора се вади само с издърпване .
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 1.jpg   3.jpg   2.jpg   4.jpg   5.jpg  

    8.jpg   9.jpg   6.jpg   10.jpg  
    Alfa Romeo 166 2.0 TC

  2. #2
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    16,014

    Default

    Големи благодарности, колега!

    Това е още един "златен" пост в раздела.

    Предполагам, че нямаш нищо против да го добавя към полезните връзки.



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  3. #3

    Default

    Много добре и полезно.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  4. #4
    nickgaidarov
    Guest

    Default

    ...
    Last edited by nickgaidarov; 14-07-2015 at 23:48.

  5. #5
    Запален алфист muskula's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Асеновград
    Posts
    64

    Default

    Естествено че нямам нищо против колега
    Alfa Romeo 166 2.0 TC

  6. #6
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    16,014

    Default

    Предстои ми смяна на радиаторчето на парното.
    В AXM казаха че имат VALEO за 115 лв. и някакво китайско за 40 лв.
    В Тин-кар имат някакво (не можаха да ми кажат производител) за около 50.

    Впредвид на количеството необходим труд по подмяната му, клоня към VALEO - то.

    Ще съм ви благодарен, ако споделите лични впечатления и насоки.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Петрич
    Age
    42
    Posts
    1,317

    Default

    Взимай Валеото,че при китайчето не се знае какво ще е топлоотделянето и макър с ново радиаторче може да нямаш хубаво парно.

  8. #8
    Запален алфист pitbull's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Костинброд , София-Надежда
    Age
    39
    Posts
    304

    Default

    На бившата ми 166 и двата радиатора (този на парното и големият) бяха китайски ITN или нещо от сорта беше.
    Две години карах колата и я продадох но проблеми с тях не съм имал, взе ми ги приятел който се занимаваше с търговия на части, мисля ,че от евро07. Бях малко скептичен към тях щото са китайски но той ме увери ,че нямал оплакване от тях.
    EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
    Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
    Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

  9. #9
    Запален алфист
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    plovdiv
    Posts
    284

    Default

    приятел сменя на пежо въпросното радиаторче с Валео изкара го 1 година сега е с някво китайско вече 2 год. не е мръднало
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  10. #10
    Запален алфист to_lose_HEART's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Гълъбово
    Age
    40
    Posts
    473

    Default

    Онзи ден го сменях и аз, взех от АХМ някво за 36 лева. Засега е добре.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

  11. #11
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    16,014

    Default

    Бах ти и китайците
    На Valeo - то в евро 07 му искат 146.
    Ще помисля до петък и ще се мятам на нещо. В неделя, дано е хубаво времето, ще го сменям. Иначе днес оправях пораженията по модула за централното. Имаше 2 разядени от антифриза писти. Явно тоя теч е съвсем малък но е поне отпреди 2 месеца.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  12. #12
    Запален алфист
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    plovdiv
    Posts
    284

    Default

    аз имам от стъклото разлепено е
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  13. #13
    Запален алфист pitbull's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Костинброд , София-Надежда
    Age
    39
    Posts
    304

    Default

    Мисля ,че го платих под 40лв, а големият към 170-180лв.
    Не съм имал проблеми със загряването, колата си държеше 90 градуса и парното си духаше нормално.
    Хванах го на време ,тъкмо беше протекло и не можа да ми направи беля на модулите.
    EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
    Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
    Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

  14. #14
    Запален алфист muskula's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Асеновград
    Posts
    64

    Default

    Здр.колеги и аз да се вкл.аз също се мислех за Валео и китайско и накрая взех китайско по препоръка на момчето от магазина които ми е и голям приятел и ме увери че няма да имам никакви проблеми с китайския ,аз го взех за 30лв.За колегите които се съмняват в топло обмена аз не намирам разлика .
    Alfa Romeo 166 2.0 TC

  15. #15
    Старши алфист qpwo's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Бургас
    Posts
    912

    Default

    Преди около 3 години смених моето. Взех го за 30-тина лв, но ми казаха , че е корейско...Засега е добре...
    166 TS 2.0 1999 ГИ

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •