Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast
Results 136 to 150 of 160

Thread: Преки впечатления за модела

  1. #136

    Default

    A кога се прави този реглаж? Само ако имам порблем с износване на гуми или периодично трябва да се гледа?
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 170 (2012)
    Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 (2017)

  2. #137
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by White Giulietta View Post
    A кога се прави този реглаж? Само ако имам порблем с износване на гуми или периодично трябва да се гледа?
    Най-вечко когато, ако пуснеш волана колата завива сама нанякъде, а не върви направо, ако "тегли" наляво или надясно, при движение направо волана не е центриран, при неравномерно (втрешен спрямо външен край на протектора) или прекомерно износване на гуми или при смяна на компоненти по окачването. Сега ако от 2-3 години не е правен, не е лошо да се погледне и без повод. Ако обаче има нещо износено или разбито по окачването не е препоръчително да се прави, по-добре първо да се смени и тогава да се регулира.
    Last edited by Sm0k; 10-07-2017 at 10:24.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

  3. #138

    Default

    A нямам никаква представа правен ли е. Карам колата в АИ и те си гледат каквото преценят. Аз като нямам проблеми с колата не се сещам да следя или да искам да гледат нещо
    Сменяни са само 2 задни биалетки преди 4г, но не съм имала проблеми и странни усещания по колата.
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 170 (2012)
    Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 (2017)

  4. #139
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by White Giulietta View Post
    A нямам никаква представа правен ли е. Карам колата в АИ и те си гледат каквото преценят. Аз като нямам проблеми с колата не се сещам да следя или да искам да гледат нещо
    Сменяни са само 2 задни биалетки преди 4г, но не съм имала проблеми и странни усещания по колата.
    Е то проблеми и аз нямам, ама един път ги карах да направят щото не ми харесваше как стои, а пък на тях не трябва да им се разчита безрезервно, техния принцип малко е "карай не бой се" и ги разбирам, щото и сами си осъзнават, че шанса ако пипат да развалят повече отколкото да направят не е малък Иначе, ако са ти правили, което по тяхна инциатива не вярвам да са щяха да са ти дали такава разпечатка, като тя дето съм пуснал в темата.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

  5. #140

    Default След 95000км

    Проблема със страничния наклон си остана. (некадърни специaлисти) Ще го отстраня като се прибера в БГ.

    Изключително съм доволен от автомобила. Само каране за сега. Е! Има дребни тъпотии като спирачната система, но това са бели кахъри.

    А това е и цената на километър след изминати 94000км с включени всички средства дадени по автомобила.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Screen Shot 2017-10-09 at 10.48.11.jpg  
    Last edited by pigoff; 13-10-2017 at 16:59.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  6. #141

    Default

    Quote Originally Posted by pigoff View Post
    Проблема със страничния наклон си остана. (некадърни специялисти) Ще го отстраня като се прибера в БГ.

    Изключително съм доволен от автомобила. Само каране за сега. Е! Има дребни тъпотии като спирачната система, но това са бели кахъри.

    А това е и цената на километър след изминати 94000км с включени всички средства дадени по автомобила.
    Калкулирай и цената на автомобила вътре моля.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

  7. #142

    Default 99000км

    Днес успях да отстраня проблема със сходимоста на Жулка.
    Успях да открия местен масйстор в истинския смисъл на думата. Механик на рали автомобили. Настройва окачването на местните състезатели.
    Той оправи Алфата за има-няма 45мин. Точно според моите нужди и стил на каране.
    Съвсем леко заключена отзад. И с тотално променен камбер 1°13`. Вече ми харесва как стои на пътя. Изключително послушна стана. Завива супер точно, въпреки електрическата рейка. Колата стана предвидима.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  8. #143

    Default

    На 31.декември.2017г. Жулка добави една цифричка в началото на километража си.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_3145 (1).jpg  
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  9. #144

    Default

    Абе вчера бях в Стара Загора, не бях виждал досега Gulietta на живо. Стоя си в GAZPROM и чакам един приятел да дойде, че е дъжд и съм на топло вътре. Вали дъжд и бавно минава пред мен сив металик Guiletta. Страшна красота това бе, не я бях виждал, от на снимките до живо разликата е в полза на второ - много готина, страшна манекенка. Не, че на снимки не ми харесва, но на живо определено е голяма красота.

    И викам да поздравя собствениците на този модел във форума, карате наистина красиво нещо.
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

  10. #145

    Default

    Oтзад е готина, агресивна.
    Отпред е доста женска, само едни миглички и липсват, тип new beetle.

  11. #146

    Default

    И на мен на снимка ми се стори странна предницата, но на живо е красива. Хвана ми окото. Чак женска не, но няма агресия в предницата, да. Не, че и е целта това де.

    Красиво нещо наистина, италианците са си дизайнери.
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

  12. #147
    Запален алфист xen0s's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    София
    Posts
    184

    Default

    Няма много активност в този раздел...
    Някой дали може да ми даде лични впечатления от Giulietta 1.75 TBI (QV/Veloce)?

    Има ли understeer като се завива агресивно (то е ясно че има въпроса е колко)? Как са спирачките и най вече как се държи двигателя като са примерно 3-4 човека в колата и някакъв багаж, издъхва ли тотално или пак има живец в него? Трансмисията бързо ли превключва и как е ръчния й режим ?
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

  13. #148
    Младши алфист Don Luka's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Sofia
    Posts
    15

    Default

    Привет на всички!

    Първо да поздравя колегата pigoff за темата и цялото време, което е отделил, за да опише всичко толкова подробно! Както и всички останали

    За миналата Коледа реших да си подаря и аз една Жулиета. Колата е поръчана в АутоИталия ноември 2010 година и след 7 години собствениците са решили да си закупят друга (мисля, че Fiat 500 кабрио) и да оставят тази. Та така се сдобих с нея. Беше на малко под 74к км и със съвсем малки козметични забележки, които предвид възрастта и условията, са напълно допустими. Собствениците се бяха грижили страхотно за нея, а и самата конфигурация си я бива много:

    - 17'' Turbine
    - кожа + плюш
    - Start&Stop
    - заден парктроник
    - Bose система
    - пакет Veloce (поне така пише в официалната брошура).
    - цвят Etna Black (когато е измита е невероятно красива).

    Та ето моят опит за тези 7 месеца:

    Естествено, прочел вече, че MultiAir системата е доста капризна, веднага я обслужих и смених маслото със Selenia. Останах доста впечатлен, че й трябваха само 3.7 литра, при условие че досега слагах по 5-6, но къде е 1.4, къде е 2.4 В сервиза (извинявам се, че не споменавам името, просто от много години не съм писал тук и не помня правилата, но ще наваксам) ми обясниха, че като цяло машината не е проблемна. Окачването, за разлика от 156, е здраво, но ми препоръчаха да карам с високоотканов бензин, пак заради Multiair-a.

    Тук ще споделя именно за разхода: сипвам предимно EKO Racing 100, Rompetrol 95 Efix (от бензиностанцията ми казаха, че този си го вкарват от Румъния, докато 100-октановият им е от Лукой). Но пък последните 1200-1300 км ги изкарах именно с него, само че от бензиностанции на Лукойл. Като цяло не намирам разлика в работата на двигателя или мощността. Колата е доста пъргава, а на Dynamic е просто топ. Предишните собственици бяха докарали бордовият на 6,8л/100 км., но уви при мен това просто не се получава. Досега съм изминал малко над 8к км и средният ми разход е 9л. Факт е, че в града, с всичките тези задръствания няма какво да очаквам, пък и първото нещо, което правя като я запаля е да изключа S&S-a. Последните 10-на дни я карах предимно по магистрала с 4-ма човека и багаж, при 130-140 на cruise control успява да падне на 8-8,5.

    Уви се наложи да претърпи и един по-сериозен ремонт. Баща ми от малък ме научи да проверявам почти всеки ден маслото. За първите 5000 км от смяната нямаше никакъв проблем, но след това започна да намалява и за следващите 1000 км се наложи да долея останалите ми 300-400 грама. Заведох я в сервиза и се оказа, че има теч от турбината. Рециклирането излезе малко под 700 лв, но след него вече 2000 км няма проблеми. Остана само да се смени контролера на уейстгейта, защото в горните предавки губи малко от тягата.

    Иначе впечатленията ми за това време са: колата е страхотна за града - маневрена и пъргава, макар и малко лакома. На магистрала се държи страхотно, макар и да е в компактния клас, а пък по планинските пътища в Dynamic режим си е цял празник. Зимата нямах никакви проблеми и макар и други да твърдят, че all weather режимът не прави нищо, за намирам разлика (може да е само в главата ми ). Откъм багажник - 4 куфара ръчен багаж плюс няколко раници, което за мен е повече от ок. За визия - въпреки че е субективна тема, повечето тук ще се съгласите, че изглежда в пъти по-добре от конкуренцията си.

    Имам обаче един "проблем". Влязох в една FB/Instagram група: Giulietta Enthusiasts Alfabook и започнаха да ме връхлитат желания за upgrade. Макар и да звучи доста добре, обмислям да сменя цялата изпускателна система с такава с двоен накрайник, като направя и Stage 1 remap. Също така много ми се иска за летните сезони да я обуя с 18-ки. И последното, което обмислям и което всъщност е най-лесно - да ѝ сложа червени кантове на предната и задната броня както при фейслифта.

    Довечера ще добавя и малко снимки.

    Та, колеги, това е от мен засега. Ще се радвам да раздвижим малко темата и дори да се видим на живо, с тези, които са в района.

    Поздрави!
    Настояща: Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir
    Предишни: Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD, Alfa Romeo 75

  14. #149

    Default

    Да дам малко инфо и аз за моята Жулиета, макар и от една година почти да не я карам, защото няблягам да шофирам Джулията. Но пък съпругът ми я кара всеки ден по малко, та не се е залежала в гаража. Тя тези дни тъкмо навършва 6г от както съм й собственик. Голяма слабост ми е. Първата ми нова кола. Не знам как някой ден ще се разделя с нея като тръгна да я продавам. Та за тези 6г. равносметката е почти без проблеми (да чукам на дърво). Казвам почти, защото са сменени 2 биалетки преди 4-5г гаранционно и сега нещо старт и стопа спря да сработва, но аз и без това толкова го ненавиждам, че така и не съм се мотивирала да видим от какво е. Скоро беше на обслужване в АИ и казаха, че може акумулатора да е слаб, но в скоро време ще им я закарам да видят какво е точно.
    Иначе колата е на почти 100к км и сигурно в скоро време ще изскочи някой детайл за ремонт. Далеч съм от мисълта да е с безсмъртни чаркове.
    Та с две думи, ако някой се чуди да си купува ли такава алфа, препоръчвам с две ръце. Аз никога преди това не бях карала АР, а вече не искам и да чуя за друга кола. И някой като ми каже какви боклуци са алфите и ми иде...това е друга тема. То все едно другите коли не се трошат
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 170 (2012)
    Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 (2017)

  15. #150
    Запален алфист gorang's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Пловдив
    Posts
    448

    Default

    Старт-стоп системата не ти работи заради акумулатора. Сигурно никога не е сменян, а и ако я карате малко и на къси разстояния......
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •