Page 9 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast
Results 121 to 135 of 160

Thread: Преки впечатления за модела

  1. #121

    Default

    Аз също бих избрал дизела пред бензина, ако живеех на юг. Скачай смело!
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  2. #122
    Болен алфист Член на клуба wrc's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    В.Търново
    Posts
    1,134

    Default

    Да питам 2 неща
    1.Скоростната кутия на нафтовата Жулиета италианска ли е или опел?
    2.Междуболтовото разтояние на джантите колко е?
    2011 Giulietta MA-ex
    1995 155 1.8 TS 8V
    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

  3. #123

    Default

    1. Fiat Powertrain Technologies (FPT) started production of "TCT"[63] dual dry clutch transmission (DDCT) in early 2010 at the Verrone plant.[64] The C635 DDCT gearbox is used for B (supermini), C (compact car), and D segment (large family car) cars, and can handle torque up to 350 N·m (258 lbf·ft).[64] Fiat's C635 DDCT gearbox was introduced in Alfa Romeo MiTo in 2011.

    2. PCD 5x110
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  4. #124

    Default Вече е дори на 72000км

    Никакви проблеми.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_0991.jpg  
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  5. #125
    Газта е здраве LYBRAtor's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    30
    Posts
    227

    Default

    Колеги, малко преки впечатления за 1.4 170 коня и 1.8 235 ми трябват - реален разход, окачването с колко носача е, има ли детски проблеми по турбокомпресора и запалването. Останалото ми е що годе ясно, ръчните кутии предполагам са с демпферен маховик дори на бензинките...Благодаря ви предварително.
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

  6. #126
    Запален алфист gorang's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Пловдив
    Posts
    448

    Default

    Имах 170 коня - до 100 върви почти колкото QV
    При яко ръчкане градско гори 10л/100
    Карал съм и QV една седмица - 12-13л/100
    Извънградско по-малко от 7-7.5 не съм падал.
    Ако ти се кара нежно, може и да смъкнеш, но едва ли ще се сдържаш.
    Окачването не е с два носача, като на старите, но колата е стабилна.
    За 60 хиляди км нямам забележки по мотора.
    Единствено ми правеше впечатление едно прискърцване при студена кола при тръгване и напред, и назад - все едно си натиснал спирачките. При проверка не откриха нищо нито в Ауто Италия, нито в БалканСтар Пловдив (в Пловдив те са официални представители).
    Също така не беше и от Hill Holder-a

    Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

  7. #127

    Default Почти на 80 000км

    Скоро километража ще навърти 80к.
    Прави ми впечатление следното:
    1. Окачването стана много лигаво с времето, май е време за смяна.
    2. Нищо все още не се е разскърцало вътре. Явно съм попаднал на добра сглобка.
    3. Тампона на скоростната кутя взе да "отслабва". Усеща се сериозно заклащане при превключване от първа на задна.
    4. Много зависи с какви гуми се кара. Има огромна разлика в поведението и шума в купето само от избора на гуми. Препоръчвам наистина качествени гуми за това купе!
    5. Мултимедията забива винаги, когато се опитам да закача телефона с кабел повече от 1 път. Оправя се след престой на колата в заключено състояние поне 30мин.
    6. Много здрава боя. Ама много.
    7. Изключително доволен съм от Жулка до сега.

    Всеки път като приближавам автомобила ме обзема едно чувство на вълнение че ще карам. Жестоко е. Радост от покупката. Пожелавам го на всеки.

    ПП:
    Радвайте се, че сте в БГ.
    Тук сервизите за нищо не стават. Няма качествен персонал. Всички са на заплата и въобще не им дреме за теб и твоите проблеми. Ако "случат" на открит проблем го оправят, иначе се спасявай. Спекулират здраво, особено ако разберат че клиента не отбира нищо от коли. Съсичат с голямата секира. Даже с Хусгварната направо. И така е за всички марки автомобили. И да искаш да си платиш - просто няма на кого.
    Уважавайте си майсторите, защото иначе ще ревете като западняците! Те затова карат само нови и гаранционни автомобили.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  8. #128

    Default След около 40000км с тези гуменки толкова

    Наложителна смяна на задни летни гуми...
    Жестоко изтъркани поради големия ъгъл на задната ос (2 градуса). Така си е сходирана още от завода.
    Като цяло мога да кажа че има презавиване при нормално шофиране и перфектна точност при супер агресивно управление и високи скорости в завой.
    Така ако трябва всяко лято да купувам нова двойка гуми - Не! Мерси. Разочарован съм. Това за мен са пари хвърлени на вятъра. Ще минавам на нормална сходимост. И без това тук няма къде да ѝ се радвам на пътното поведение.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_2315_DxO.jpg   IMG_2316_DxO.jpg   IMG_2317_DxO.jpg  
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  9. #129
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by pigoff View Post
    Наложителна смяна на задни летни гуми...
    Тия гуми колко сезона и КМ са карани и само задни ли са били?
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

  10. #130

    Default

    Мда, трябва да се настрои окачването.
    Но по принцип е хубаво и да се въртят тея гуми. Леви, десни, предни, задни.... за да не става такова износване само в една област.

  11. #131

    Default

    На около 40000км само задни.
    Не съм ги въртял понеже вече бяха изтъркани след миналогодишната обиколка из Европа. 12000км за 1 месец. Като се прибрах тук видях какво е положението и реших да запазя поне предните в добро състояние и продължих така.
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  12. #132
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Странно.
    Малко с термините има разминавания.
    Казваш, че ще регулираш "сходимост". Това е параметъра, който определя дали двете колела са отворени по надлъжната ос на колата. При 2 градуса отворена сходимост тая кола не може да я вкараш в пътя.
    За това мисля, че говориш за страничен наклон, а не сходимост. При тая кола страничния наклон мисля, че не може да се регулира.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  13. #133
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by pigoff View Post
    На около 40000км само задни.
    Абе не знам, и мойта беше с доста camber фабрично, от тогава един път е регулирана и пак стои отворена, и другите G-та гледам са така, ама чак такова неравномерно износване не изглежда ОК. По принцип колите с отрицателен camber износват гумите повече, заради по-голямото натоваране в завой, ама не трябва да е толкова неравномерно. Моите летни са на около 25-30 К км, втори сезон, въртяни са предни-задни един път миналото лято, ама са равномерно износени. Според мен, или задния мост не е бил регулиран правилно или нещо...
    Last edited by Sm0k; 28-06-2017 at 00:24.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

  14. #134

    Default

    Сходимост от дата 2016-04-28 точно след смяна на летните гуми на 46 721км с по-малък размер на по-изнесени джнати(според мен от тях идва проблема).
    Ако някой от вас разбира от тези неща нека удари едно рамо, моля. Аз не разбирам достатъчно по въпроса, но ъгъл с такива цифри за сефте виждам. При стойности от -0,83 до -1,50 градуса са я настроили на -2,35. Това за мен е проблем от самосебеси. Но това са данните потвърдени от Фиат груп при моето запитване. Казаха че всичко е изрядно.
    Давайте съвет. Утре ще ходя да направят сходимостта да влезе поне в норма. Дано попадна на свестен техник. Ще ви държа в течение.

    Превод:
    Fram - отпред
    Bak - отзад
    Vänster - ляво
    Höger - дясно
    Före - преди
    Efter - след
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Giulietta hjuljust-2325-3.jpg   Giulietta hjuljust-2325-4.jpg  
    Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
    Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

  15. #135
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by pigoff View Post
    Сходимост от дата 2016-04-28 точно след смяна на летните гуми на 46 721км с по-малък размер на по-изнесени джнати(според мен от тях идва проблема).
    Ако някой от вас разбира от тези неща нека удари едно рамо, моля. ...
    Ето моята разпечатка от Ауто Италия, предполагам ги правят със софтуер, който са им дали от ФИАТ.

    Сходимост на заден мост:
    Преди: Лява +0°04', Дясна +0°05', Обща +0°10'
    След: Лява +0°13', Дясна +0°26', Обща +0°13'
    Допустима сходимост:
    На колело: от +0°09' до +0°17', средно +0°13'
    Обща: от +0°18' до +0°34', средно +0°26'

    Страничен наклон на заден мост:
    Преди: Лява -1°43', Дясна -1°48', Разлика -0°05'
    След: Лява -1°31', Дясна -1°30', Разлика +0°02'
    Допустим страничен наклон:
    На колело: от -1°49' до -1°09', средно -1°29'

    Вече кой ги е въвеждал тия референтни данни, дали ФИАТ, дали АИ са си ги измислили нямам представа, ама регулират по тях, и нямам проблем с износването на гумите На твоите разпечатки страничен наклон е Cambervinkel, a сходимост е Toevinkel (по аналогия как са на английски) и като гледам след реглажа на кви стойности са ти оставили колата, да ти кажа не е странно че гумите й са в тоя вид Освен това на твоята разпечатка пише, че за страничен наклон спецификацията, т.е. допустимите стойности са от -1°50' до -0°83', по каква причина те са я оставили на -2°30', както е била и преди това не става много ясно, ама тоя дето ти е правил реглажа май трябва да ти купи нови гуми
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails WP_20170706_09_10_13_Rich.jpg  
    Last edited by Sm0k; 06-07-2017 at 12:29.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

Page 9 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •