Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 22 of 22

Thread: 156, 1.8 бензин Мек педал съединител

  1. #16
    nickgaidarov
    Guest

    Default

    ...
    Last edited by nickgaidarov; 12-07-2015 at 17:54.

  2. #17
    Старши алфист кученцетоОгиитаткоДоги's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    с. Златица/иначе съм кореняк софиянец
    Posts
    764

    Default

    Пробвай първо с доливането,но лично мен ме съмнява да стане,щото ако е от намаляването на спирачната течност,то би трябвало и спирачките да са ти поомекнали.За моргите виж на гогъл.По принцип като намериш една до нея са още 4-5.Не каза колко пари струва новата.

    ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

    Колега аз карам същата Алфа,в Холандия по моргите е фрашкано с такива.Вчера като ходих за фията в една морга,само на пръв поглед имаше поне 15 такива алфи.Дигнах на няколко капаците двигатели всичко си им беше на мястото.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

  3. #18
    Старши алфист Sm0k's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Велико Търново / София
    Age
    34
    Posts
    650

    Default

    Quote Originally Posted by dan84 View Post
    Намерих я на педала, няма теч...Ако е лагер помпа най-добре и съединител да сменя така и така ще се разпилява всичко прав ли съм?
    Та, извинявам се за спама - сега по темата:
    1. Мен също ме съмнява да стане само с доливане и обезвъздушаване, щото щом пада нивото на течността, начи все некъде има теч - най-добре е да се разбере къде точно е теча преди да е станал по-голям. Иначе няма логика спирачна течност да изчезва от самосебе си - тва е затворена хидравлична система - нито има как течността да кипне, изври и да се изпари, нито при нормално работеща система трябва да има от къде да изтича
    2. Ако се окаже че е от лагер-помпа, а то вероятно ше се окаже, щом помпата на педала е суха, задължително я сменяй с нова, щото тая операция дето е включва сваляне на скоростна кутия не си заслужава след 2 месеца да я повтаряш пак, щот таз от моргата е дала фира и тя. Тъй че тез морги на гугъл мапса ги забрави
    3. По принцип на 10+ годишна кола ако ше сваляш кутията заради лагер-помпата - да, най-добре е да се смени и комплект съединител за да минеш с едно сваляне, после като свърши да не я сваляш втори път. Ама от друга страна, ако наистина ше сменяш колата след 7-8 месеца, като се свали кутията го вижте, преценете дали може да кара още година примерно, зависи какви километри ше направиш за това време и ако ше те изкара докато си вземеш друга кола може и да го оставите, там вече по твоя преценка зависимост колко е износен и колко още ше караш колата
    Last edited by tonov; 13-02-2015 at 18:42.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

  4. #19
    Старши алфист кученцетоОгиитаткоДоги's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    с. Златица/иначе съм кореняк софиянец
    Posts
    764

    Default

    Иначе в Холандия най-ефтините нови са по 65 евро,има и такива по 200 евро.От моргата,или корекома както му викам аз за 20 евро би трябвало да я вземеш.Виж съединитела на какво положение,ако има още хляб в него,щом ще я продаваш сле 7-8 месеца, сменяй само помпата и магън.Щото ако решиш да сменя всичко и то ново,ще ти излезе доста дебело.Без значение от къде ще си купиш частите,Франция или България.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

  5. #20
    Младши алфист
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Париж-Франция/ София
    Age
    34
    Posts
    15

    Default

    Quote Originally Posted by vesko11 View Post
    Иначе в Холандия най-ефтините нови са по 65 евро,има и такива по 200 евро.От моргата,или корекома както му викам аз за 20 евро би трябвало да я вземеш.Виж съединитела на какво положение,ако има още хляб в него,щом ще я продаваш сле 7-8 месеца, сменяй само помпата и магън.Щото ако решиш да сменя всичко и то ново,ще ти излезе доста дебело.Без значение от къде ще си купиш частите,Франция или България.
    Така, втора ръка части нямам никакво намерение да слагам особенно толкова важни, проверил съм в бг. Кагер помпа от 150-190 лв. Комплект съединител 250-80 лв. Компромиси с колата не съм правил нямам и намерение да правя, каквото трябва се купува тва е положението, няма какво да искаме 12-14 годишни коли да не се чупят тя не е вечна, но като ще я разпилявам да знам,че съм я направил като хората

  6. #21
    Младши алфист
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Париж-Франция/ София
    Age
    34
    Posts
    15

    Default

    Долях малко спирачна течност, засега всичко е наред, времето ще покаже дали има друг по-сериозен проблем

  7. #22
    BMW Killer ivailo rachev's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Paris,France
    Age
    30
    Posts
    741

    Default

    Сега следи течността ако вземе пак да намалява погледни пак помпата на педала пък като дойда в Париж другата седмица ша я погледнем.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •