Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 17 of 17

Thread: SIDE LIGHT FAILURE

  1. #16
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,982

    Default

    Quote Originally Posted by XaBu4ko View Post
    Добре де , а в нашия случай кое се води диагностичния пин?

    Щото аз като гледам те го описват като логично ниво.
    Има си даже таблица на истинност.

    Идеята ми е , че ако следи ттл нива , може да се направи симулираща платка , например с тригери и от там да се измисли как да се следят диодите. Като веднага ми хрумва и още една идея.

    Взимаме един процесор , и следим тока който се консумира от диодите. Ако изчезне въпросната консумация , се подава сигнал към диагностичния пин на оригиналната електроника ..... нещо такова

    Колко крака се използват общо?
    Диагностичните пинове от всички такива smart switch-ове най-вероятно са закачени на многовходова схема - логическо И. А по един SS има за всяка крушка.
    Варианти за външни схеми за следене на led - колкото искаш. Но тези от PDF - ите са неподходящи.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  2. #17
    Старши алфист svetlastf's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Karlovo,Sofia
    Posts
    629

    Default

    Тези ги водят ,че не дават грешка. Но се чудя защо не са вкарали резисторите вътре в цокъла. Едната причина вероятно е прегряване, втората че ги мързи или да се виждат, че са с такива..
    Намислил съм да направя едни такива с два SMD резистора паралел 240ом/1вт , които да влязат в цокъла на лампата.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •