Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

Thread: Alfa romeo 159 2.2JTS на газ

  1. #16
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    явно ще водим разговор с по 3-4 думи и то със зор.
    на третия пост разбрахме марката на газовата и мотора на клата
    За справка далеч не ти е първата колата на газ, има от няколко години 159 на газ както преди това имаше и 156 JTS на газ.
    Благодарим за включването, бе много полезно и изчерпателно
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  2. #17

    Default

    Тоя е като втори огидоги, той така дрънкаше в стил "вижте ма кой съм"



  3. #18
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,358

    Default

    Quote Originally Posted by don_pepone View Post
    явно ще водим разговор с по 3-4 думи и то със зор.
    на третия пост разбрахме марката на газовата и мотора на клата
    За справка далеч не ти е първата колата на газ, има от няколко години 159 на газ както преди това имаше и 156 JTS на газ.
    Благодарим за включването, бе много полезно и изчерпателно
    (вземе се окаже най-нормален газов инжекцион)
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  4. #19
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    То е ясно чее нормален ГИ , просто бе интересно кое как е направено, кви настройки, пропорции газ бенз и тн, а не " Имам такава кола" Все едно някой да ме пита къв Сааб карам и аз да кажа - СИН...
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  5. #20

    Default

    Един германец в един форум пише че карал ALFA 2,2 JTS но имал проблем с прегряването. Инжекциона му е бил БРЦ, предполагам е бил обикновен ГИ. Живо ме интересува къде в БГ може да се сложи ГИ на течна фаза с директно впръскване на газта в цилиндрите.
    Citroen BX 14 TGE, Citroen BX 19 GT и Alfa Romeo 156 2.0 TS

  6. #21
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    Питай в официалния на БРЦ, в Турция има и слагат на нови коли с директ инжекшън и им запазват гаранцията но сумата беше към 5к лв
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  7. #22
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Quote Originally Posted by blagomir View Post
    Двигателя е 2.2 директ. Моята е първата с газова уреда. До преди седмица всички говореха че не става, да ама стана. Газовата е на Gasitaly
    Добре де, кажи къде е слагана, какъв е начина на впръскване на горивото. Или дай поне модела

  8. #23
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Какво мислите за газ при дизел?
    21 страница
    http://www.gasitaly.com/GI%20CATALOGUE.pdf

  9. #24

    Default

    Здравейте, нямах време да пиша, затова сега ще напиша повече подробности.
    Четоп много добре форумите в германия, немския не ми е проблем. Навсякъде казват че има проблем в управлението на сигналите и че дюзите прегряват. В България познавам почти всички вносители на газови уредби и никой нямаше информация. Та това което е в немските сайтове е че вземт сигнал и подават газ, така ламбадата намаля времето на бензина, други го управляват със смяна на налягането и от там проблемите с дюзи.
    Няма нито един конкретен отговор а само предположения.
    Моята е слагах в Бургаз в Газ италия. Направена е да впръсква 10% бензин.
    На този етап нямам проблем. колко ще изкарат дюзите ще видим, но до сега не съм прочел някой да е казал колко са му изкарали дюзите. Знам че ако няма съвмесно впръскване прегарят. Ще покаже времето, но найстина не открих някой друг с 2.2 jts, който да е сложил газова. Проверил съм всички вносители на газ.

  10. #25
    Старши алфист svetlastf's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Karlovo,Sofia
    Posts
    630

    Default

    Някакво развитие по темата ?
    Тук колеги твърдят, че газифицирането е възможно...
    Alfa Romeo 1.8 TS `98

  11. #26
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    BRC Имат SDI системата си за коли с директно впръскване от десетина години. Напоследък, STAG , ЛАнди и Заволи напредват яко в тази насока и вече има готови Китове газови за цялата гама FSI TFSI TSI двигатели на ваг групата, за Маздад 2.3 DiSi Turbo и всички нови KIA.
    Официално алфа ги има в каталозите само с 1.9 JTS мотора в 159/брера.
    На практика не би трябвало да е проблем да се направи и 2.2 и 3.2 с същия тип система, но трябва да се изпробва.
    Аз лично бих го пробвал да я монтирам стига да има доброволец за целта, като цената ще е само за частите коит отрябва да се вложат което мисля излизаше около 1250-1300 лв със Stag 400 DPI система
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

  12. #27
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Абе питах и за газ при дизела ...., че чувам само за гръмнали мотори последствие

  13. #28

    Default

    Имам близък приятел със собствена фирма, който с това се занимава от 10 години насам.
    Той ми каза, че има смисъл само при тежки машини и при извънградско каране.
    Правят основно бусове, по-малко автобуси и много малко камиони. Коли почти не.

    Говоря за газ при дизела но не мога да цитирам от телефона.

  14. #29
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    Имам близък приятел със собствена фирма, който с това се занимава от 10 години насам.
    Той ми каза, че има смисъл само при тежки машини и при извънградско каране.
    Правят основно бусове, по-малко автобуси и много малко камиони. Коли почти не.

    Говоря за газ при дизела но не мога да цитирам от телефона.
    Да, има различни варианти. Мой приятел също прави камиони. Но ми се искаше да чуя някой за коли от опит

  15. #30
    Пишман Газаджия don_pepone's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Добрич/Варна
    Age
    31
    Posts
    2,501

    Default

    В каталога на Stag 400 DPI има само 1.9JTS което ме озадачава понеже все си мислех че е същия като 2.2JTS
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg
    NOW SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd FOR SALE

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •