Results 1 to 5 of 5

Thread: Купа Дракон

  1. #1

    Default Купа Дракон

    Купа ДРАКОН е състезание за автолюбители, провеждащо се в три кръга.
    Първи кръг: 5-6 септември.
    Втори кръг: 10-11 октомври.
    Трети кръг: 7-8 ноември.

    Работен План-програма за купа Дракон
    Ден Първи
    8:00 - 9:30 Старт на записванията, провеждане на технически преглед
    9:30 - 10:00 - Брифинг с участниците, запознаване с правилата на състезанието,провеждане на кратък лекционен курс от водещ български пилот.
    10:00 - 13:00 Провеждане на практическо обучение с гост пилоти,които ще инструктират в реално време на пистата за подобраване на уменията и възможностите на участниците. Всеки участник ще има възможност да направи 3 обиколки с професинален пилот за инструктор.
    13:00-13:45 – Почивка
    14:00-18:30 състезателни квалификации Всеки клас ще има 4 сесии от по 10 мин за постигане на най -добрo време.
    14:00 – 14:15 - Клас 1 - 2
    14:15 – 14:30 - Клас 3 - 4
    14:30 – 14:45 - Клас 5 - 6
    14:45 – 15:00 - Клас 7 - 8
    15:00 – 15:15 - Клас 1 - 2
    15:15 – 15:30 - Клас 3 - 4
    15:30 – 15:45 - Клас 5 - 6
    15:45 – 16:00 - Клас 7 – 8
    От 16:00 до 18:00 се повтаря същата схема
    Награждаване на най-добрите времена
    18:30 Край на първи ден
    Втори ден
    8:00 - 9:30 Старт на записванията, провеждане на технически преглед
    9:30 - 10:00 - Брифинг с участниците.
    10:00 – Старт на първото състезание
    Участниците се разпределят в сесии на случаен принцип от по 4 автомобила.
    Автомобилите се позиционират на стартовата решетка през 9 м или 13,5 м .Стартират едновременно и правят 3 обиколки в състезателно темпо.След което правят една бавна обиколка и се позиционират на стартовата решетка в обратен ред спрямо първите 3 обиколки.Първия застава четвърти на и тн. Началната точка за засичане на времето е една и съща за всички участници, независимо от позицията на стартовата решетка . За финала се класират първите 4 най-добри времена от сесиите .Първите 4 времена правят състезание в две сесии от по 3 обиколки. Победител е този с най- малко общо време от 6-те обиколки във финалните сесии..
    .Всеки клас ще има по две или три квалификационни сесии (в зависимост от броя участници) и една финална....
    В това състезание във всеки клас ще се излъчва и победител и класиране за най- добра обиколка постигната в състезателните сесии.
    14:30 -15:00 край на първото състезание.
    15:15 старт на второ състезание
    Сътезанието се провежда по правилата на италианско преследване описани в регламента, като допълнителна възможност може да се направят две точки на пистата за старт-финал и да се пускат 2 + 2 автомобила един срещу друг.Победител е първия пресякъл старт финала. По метода на директното елиминиране участниците стигат до финал за 1-2 място и за определяне на 3-4 място
    Награждавене
    18:30 край на втори ден
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  2. #2
    Запален алфист Jimy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Пловдив
    Posts
    148

    Default

    Здравейте, колеги!
    Някой от фирмата ще кара ли на 20-21.05.2017 за Купа ДРАКОН - 2 кръг?
    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
    http://www.keepfighting.ms

  3. #3

    Default

    Карах първия кръг, ще карам и втория тая седмица, но само в неделя......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  4. #4
    Запален алфист popaay's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Пловдив
    Age
    41
    Posts
    395

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Карах първия кръг, ще карам и втория тая седмица, но само в неделя......
    Майко... , ще дойда да те ядосвам

  5. #5

    Default

    Носи кабел.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •