Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 72

Thread: Първа кола- Алфа??

  1. #1

    Default Първа кола- Алфа??

    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?

  2. #2
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,334

    Default

    Quote Originally Posted by Wolf_111 View Post
    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
    Ами Алфата си е Алфа... Нее Опел или Форд или нещо си... Иска грижи и обич и въпреки това може да те изненада неприятно във всеки един момент!!! Редом с това обаче когато я караш ще се усмихваш!!!
    За честото разваляне несъм много съгласен, ако се вземе читав екземпляр няма да имаш кои знае какви ядове, като нее ясно дали ще е бензин или дизел ( и двете си имат + и - )! Какво ще се гледа като модел!?
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  3. #3
    Дърт гъзар от БКАР dimitar_vd62's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Варна
    Age
    56
    Posts
    4,542

    Default

    Quote Originally Posted by Wolf_111 View Post
    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
    Би ли попитал въпросните хора колко алфи са притежавали, щот съм сигурен че даже не знаят колко свещи има ТС мотора.И ако им вкарам колите на същите тия хора в сервиз ще се окаже че са вържи с тел ремонтирани.Нима очакваш за 2000 кинта да вземеш кола обслужена и в пълна техническа изправност.И много зависи кой ти я ремонтира.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  4. #4
    Старши алфист pyle's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    София, кв. Слатина
    Posts
    787

    Default

    Алфата иска грижа и внимание, ако искаш да земеш кола, която само и единствено да караш се огледай другаде. Много важно е да си купиш читав екземпляр каквато и марка да е, за жалост с автомобили на тази възраст и незнаен пробег има голяма доза късмет. Успех с покупката!

  5. #5
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Трябва да знаеш,че за тези пари каквото и да вземеш ще си има ремонти всичко е късмет!!! Частите не са кой знае колко по-скъпи. Ориентирал ли си се към модел?
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Wolf_111 View Post
    Здравейте,скоро мисля да си купя първа кола ,като разполагам с 2500-3000 макс и Алфите в този ценови клас като характеристики и дизайн отвътре много ми харесаха.Доста хора обаче ме уплашиха с приказки ,че е страшно трудно за поддържане, алфите в този ценови клас често се разваляли и т.н. Какво е вашето мнение?
    Здравей колега! Направил си точният избор за марка автомобил за първа кола. А аз бих допълнил и модела - 156 1.9JTD 115 к.с. По мнение на много хора този мотор е много здрав и надежден. Ако се ремапне може да се извлече мощност около 150 к.с. без това да предизвика повреда на някоя част. Една такава кола в добро състояние, произведена 2001-2002 година, може да се намери за около 3000 лв. След това обаче започва шоу програмата, приготвяш още едни 1500-2000 лв. за първоначално обслужване, носачи на предното окачване и още нещо.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  7. #7
    no petrol, no fun italfen's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Варна/София
    Posts
    1,127

    Default

    Здравей,
    моето мнение е да не си купуваш Алфа само заради това, че са ти в бюджета и изглеждат по-добре от другите. Както казаха повечето колеги искат по-особено внимание при поддържането на автомобила. Кажи към кой модел си се насочил по-конкретно за да те насочим и ние при евентуални проблеми и какво да гледаш при покупка. Дизел или бензинов двигател?

  8. #8

    Default

    Благодаря за мненията !
    Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
    П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)

  9. #9
    no petrol, no fun italfen's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Варна/София
    Posts
    1,127

    Default

    Quote Originally Posted by Wolf_111 View Post
    Благодаря за мненията !
    Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
    П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)
    Според мен е много важно преди покупка да се качиш в набелязаните коли и да разгледаш всичко обстойно и след пробно шофиране да се насочиш да търсиш такъв модел който ти харесва. В бюджет до 3000лв ще е много трудно да се намери запазен дизелов екземпляр от горе посочените. А twin spark не бих ти препоръчал предвид големият му разход и честите му проблеми.
    От моят опит с автомобилите в този ценови диапазон най-доброто за цена/качество е японският Сивик между 95 и 2000г. Но там нямаш такива екстри, такъв съвременен вид, да не говорим за управление и позиция на седене.
    Ако си се насочил към Алфа гледай 1,9jtd двигателите, а 166 го изключи от списъка ти, заради доста сериозните габарити и поддръжка които един новак на пътя не му са нужни.
    За препоръчване са двигателите със 110/115к.с. за 16 клапановите версии няма да ти стигнат парите.
    Аз бих се оглеждал на твое място и за някоя запазена 145/146 jtd от последните години, като при тях поддръжката е доста по-евтина сравнение с по-новите модели и техните наследници.
    Успех!

  10. #10
    БКАР - тиняк извейняк Член на клуба pa4ito's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    София
    Age
    46
    Posts
    830

    Default

    Quote Originally Posted by italfen View Post
    Според мен е много важно преди покупка да се качиш в набелязаните коли и да разгледаш всичко обстойно и след пробно шофиране да се насочиш да търсиш такъв модел който ти харесва. В бюджет до 3000лв ще е много трудно да се намери запазен дизелов екземпляр от горе посочените. А twin spark не бих ти препоръчал предвид големият му разход и честите му проблеми.
    От моят опит с автомобилите в този ценови диапазон най-доброто за цена/качество е японският Сивик между 95 и 2000г. Но там нямаш такива екстри, такъв съвременен вид, да не говорим за управление и позиция на седене.
    Ако си се насочил към Алфа гледай 1,9jtd двигателите, а 166 го изключи от списъка ти, заради доста сериозните габарити и поддръжка които един новак на пътя не му са нужни.
    За препоръчване са двигателите със 110/115к.с. за 16 клапановите версии няма да ти стигнат парите.
    Аз бих се оглеждал на твое място и за някоя запазена 145/146 jtd от последните години, като при тях поддръжката е доста по-евтина сравнение с по-новите модели и техните наследници.
    Успех!
    Напълно съм съгласен с теб и това мисля и аз да предложа - 145/146, дизел или боксер. Аз имам 145-ца, боксерче и съм супер доволен - евтина поддръжка, приятен звук и не е никак бавен
    145, 1.6 boxer
    156, 2.4 JTD - ex
    Giulietta, 2.0 JTDm-2

  11. #11
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Пак да си кажа,каквото и да вземеш ще ИМА ремонти. Не очаквай нещо което да се отвозиш на него без текущи ремонти.
    Проблема е,че ще си натресеш връз старичка кола която е дала всичко от себе си. Това е скромният ми опит:
    опел кадет 1.6i,опел корса 1.4i,пежо 306HDI сега съм с алфа 1561.9/105hp.JTD. Едни и същи кочини с едни и същи проблеми. СТАРИ СА! . Всичко е късмет.
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  12. #12
    Все още алфист... forza_italia's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Бургас
    Posts
    126

    Default

    Вземаш нещо след 2005 г. дето да има още останал живот в него....корейско или японско и си бараш меча...тва ма алфите ми харесват ама май много са чупят та не знам,вие кажете са пълни тъпотии. Щом питаш дали значи не си готов. Успех.
    Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
    Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
    Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96

  13. #13
    БКАР - тиняк извейняк Член на клуба pa4ito's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    София
    Age
    46
    Posts
    830

    Default

    Quote Originally Posted by forza_italia View Post
    Вземаш нещо след 2005 г. дето да има още останал живот в него....корейско или японско и си бараш меча...тва ма алфите ми харесват ама май много са чупят та не знам,вие кажете са пълни тъпотии. Щом питаш дали значи не си готов. Успех.
    Как го отряза човека, хи-хи
    Па може да стане фен. И аз започнах с 145-ца боксер, без да знам нищо, освен че ме кефи как изглежда, как звучи и как се кара. А сега вече имам и 156-ца, 2.4 дизел, че заглеждам и 159-ките... А 145/146 си е перфектна за първа кола Алфа Ромео
    145, 1.6 boxer
    156, 2.4 JTD - ex
    Giulietta, 2.0 JTDm-2

  14. #14
    Запален алфист alfa_romeo_forever's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    Перник и околността
    Posts
    1,394

    Default

    Quote Originally Posted by pa4ito View Post
    Как го отряза човека, хи-хи
    Па може да стане фен. И аз започнах с 145-ца боксер, без да знам нищо, освен че ме кефи как изглежда, как звучи и как се кара. А сега вече имам и 156-ца, 2.4 дизел, че заглеждам и 159-ките... А 145/146 си е перфектна за първа кола Алфа Ромео

    Като за начало докато се свикнеш с карането и ти стане навик като барането на ..... меча .. 145/6 ще са ти супер имат добри мотори , разбира се стига да ти харесат
    Пък вече натам или ще се запалиш по алфите или не
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

  15. #15
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    966

    Default

    Quote Originally Posted by Wolf_111 View Post
    Благодаря за мненията !
    Като модели ЗАСЕГА съм се спрял на 147,156 и 166.Като цяло дори е по-добре колата да не е мощна, защото все пак ще е първа и ще се уча на нея.
    П.С все още съм 50/50 дали да си рискувам с Алфа или да си взема някаква друга кола, можете ли да ми кажете дали има коли ,с хубав дизайн в този ценови клас или просто да се насоча към някой голф/поло или нещо от този род)
    Взимай едно поло като начало,а алфа след 20000 км.

Page 1 of 5 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •