Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 24 of 24

Thread: 156 1.9 jtd в авариен режим

  1. #16
    Запален алфист jzonkom's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Бургас -Приморско
    Posts
    102

    Default

    Благодаря колега ПСАВОВ
    Потърсих помощ а намерих само упреци а може и въобще да не съм стигнал до 5000 оборота - гледах си пътя !
    И не, не карам на макс колеги.
    Last edited by jzonkom; 26-03-2016 at 23:37.
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  2. #17
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,790

    Default

    Как да получиш помощ като не знаем какво са те мапвали и как си вдигнал 5000об

  3. #18
    Запален алфист jzonkom's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Бургас -Приморско
    Posts
    102

    Default

    Quote Originally Posted by Alex_26 View Post
    Как да получиш помощ като не знаем какво са те мапвали и как си вдигнал 5000об
    Мапнаха ме преди 4 години и не съм имал проблеми до преди 2 седмици.
    А 5000 об. - на 4 предавка от 2000 настъпих, на 3200 светна чека, продължих така докато угасна чека.Исках да видя дали педала на газта ще изключи както другите пъти но докъм 5000 не изключи и аз го пуснах- това беше !
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  4. #19
    Болен алфист pininfarina's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Varna
    Age
    40
    Posts
    1,784

    Default

    Quote Originally Posted by jzonkom View Post
    Здравейте колеги,имаше подобна тема в която така или иначе не се установи причината за проблема!Така ,че ще ви позанимавам и аз.
    И така :колата върви и плавно ускорява без никакъв проблем но при опит да изпреваря при по -рязко подаване на газ светва чека около 3000 оборота след което педала на газта спира да функционира докато не падне под 2000 оборота.Гледам грешките през AlfaOBDII на телефона и ми излиза :Пренадуване на турбина и EGR


    Проверих вакумчетата на селеноида- наред са, пробвах с уста акуатора- лосчето се движи добре,четох във форума ,че може да е от грешка на дебитомера (карам с пиербург) - слижих старият бошов - тествах и отново Турбината пренадува и пвлиза в авариен режим! Само че вместо гешка ЕГР ми излезе нова грешка -Разходомер ( което го разбирам донякъде не се е адаптирала към новият дебитомер)
    Днес смених селеноида защото се съмнявах, че щом вакумчетата са наред може пък той да не отваря и затова не разтоварва турбината и ефекта е следният:
    -светна ми чека но колата не влезе в авариен режим на 5000 оборота чека изгасна и педала на газта продължи да функционира.
    Отчетените грешки пак са пренадуване турбина и разходомер.
    Мисля да върна обратно дебитомера и да почистя ЕГР но ще е като спре да вали.А до тогава очаквам съвети и идей от вас!

    Смени си соленоида ( клапана за управление на турбината ).

    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

  5. #20
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,790

    Default

    Иво, сменил е соленоида, но начина му на диагностика е само да види за грешка, а не какво става реално. Трябва да качи поне МЕС-а

  6. #21
    Запален алфист jzonkom's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Бургас -Приморско
    Posts
    102

    Default

    И така, проблемът е решен! Оказа се ЕГР- а. Разглобих го, почистих го от нагара и го поставих отново! Запалих колата а двигателя мъркаше като коте.Нямах време да я разкарам вечерта а сутринта като я подкарах едвам вървеше в ниските я нямаше въобще. Затапих ЕГР- и о чудо! САМОУЕТ.
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  7. #22
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,790

    Default

    Значи не си го почистил добре и ти е блокирал отворен

  8. #23
    Запален алфист jzonkom's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Бургас -Приморско
    Posts
    102

    Default

    Не знам, на празни обороти е активен и затваря на около 2000- 2300 об. така показва теста. А как е в деиствителност не знам.
    Понеже се чудих какво става защото бях сменил дебитомера като почисих егр върнах старият дебитомер и колата се пооправи. Но като водях как пуши го затапих.
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  9. #24
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,790

    Default

    Твоята кола няма обратна връзка за да покаже дали действително е затворил

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •