Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27

Thread: Не иска да запали понякога

  1. #16
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Радомир/София
    Posts
    65

    Default

    Възраждам малко стара тема, но преди седмица не успях отново да запаля. От тогава съм пробвал още 3 пъти и не иска, и не иска. Това, което се случи беше, че колата си запали, работи около 25мин може би и реши сама да угасне след това. Просто и паднаха оборотите и угасна. След това успях отново да запаля, но угасна след около 5мин този път. На 3тия път не поиска да запали и оттогава вече не иска изобщо. Чудим се за бензиновата помпа дали не е с един приятел, но ще видя да се свържа с някой да я погледне. Като имам отзив ще драсна тук от какво е, че миналата година така и не я карах да я погледнат.
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

  2. #17
    Зарибен алфист
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Търново/Свищов
    Posts
    1,167

    Default

    Ми колега, ако не е от бензина, провери положителната клема на акумулатора - там на нея с едно като шпилка е захваната клемата, която дава ток на електрониката на колата. При мен се беше извадила от минаване през една дупка и колата угасна - бензин имаше да ме удави, ток върти всичко, обаче не пали.

  3. #18

    Default

    датчик на колянов вал....ако има такъв
    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !


  4. #19
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Quote Originally Posted by MaVrUt View Post
    датчик на колянов вал....ако има такъв
    Ако не бъркам схемно трябва да има голяма прилика със 155-ца тоест трябва да има датчик такъв... Трябва да ги има и онези релета които при мен са под дебитомера и от които може да направи тоя проблем (те се водят главни за електроника и помпа и тн + бушоните им)
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  5. #20
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)ಠ_ಠ (͡๏̯͡๏) Sunny's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    2,605

    Default

    Quote Originally Posted by mimouzunov View Post
    Ако не бъркам схемно трябва да има голяма прилика със 155-ца тоест трябва да има датчик такъв... Трябва да ги има и онези релета които при мен са под дебитомера и от които може да направи тоя проблем (те се водят главни за електроника и помпа и тн + бушоните им)
    Мимо няма нищо общо под капака на 155 и 164 .

    Значи :
    Първо има ли ток на бензиновата помпа , ако има извадете помпата и ревизирайте кошницата и цялата помпа . Ако няма няма ток прегледай релета и бушони - капака на таблото пред лявото ти коляно .
    Ако все пак има ток и помпата вдига достатъчно налягане вижте дали има налягане и на рейката с дюзите . Ако има налягане на рейката но пак не пали виж датчика на коляновия вал - намира се от ляво като застанеш пред мотора , ниско долу над една шайба побобна на зъбно колело .

    http://shrani.si/f/2U/5Q/3eMKEjUP/170420101503.jpg на снимката се вижда въпросната шайба долу в десния ъгъл (мотора е сниман отзад )


    И все пак има ли искра на свещите ?

    И накрая ако не се открие от какво не пали я товариш на репатрака и в сервиза на Румен или Бобо (хора които са виждали 164-ка )
    А може и направо на репатрака и при тях без да се чудиш какво да буташ за да я върнат на пътя . Поддръжката на този мотор е елементарна но и той си има своите капризи .. Алфа е все пак (не е фиат)
    Last edited by Sunny; 06-02-2017 at 19:12.
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

  6. #21
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Радомир/София
    Posts
    65

    Default

    Благодаря за информацията, доста изчерпателна е. Захващаме се да разберем какво е.
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

  7. #22
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Изхождах от една схема която имам от 10 години...
    Тя е за 2.0 164-ка...

    (тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )

    Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  8. #23
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)ಠ_ಠ (͡๏̯͡๏) Sunny's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    2,605

    Default

    Quote Originally Posted by mimouzunov View Post
    Изхождах от една схема която имам от 10 години...
    Тя е за 2.0 164-ка...

    (тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )

    Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...
    Съгласен съм ... просто не се изразих точно .... първата 164-ка с делката е малко по-различна от следващата която вярно има общо с 155 .
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

  9. #24
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    То пък схемата не се отваря нещо...
    Ще я кача пак (въпреки че не ми дава защото вече е качвана)...
    Лошото е че схемата е за коли от 92-ра натам а маи проблемната машина е 91...

    Като се правят проби дали има напрежение към помпата, това да става като се върти контактния ключ до положение "стартер" (да се замерва напрежението на помпата докато стартера върти). Да се провери и дали има постояния + (общ) за дюзите. Да се провери и + на бобините...
    Attached Files Attached Files
    Last edited by mimouzunov; 06-02-2017 at 23:57.
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  10. #25
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Радомир/София
    Posts
    65

    Default

    Изглежда, че е помпата, но ще разбера като я погледне Бобо, реших там да я закарам. Благодаря ви за помощта
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

  11. #26
    любител "АЛФИСТ" kkiko's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    Добрич
    Posts
    82

    Default

    Може наистина да е помпата.Аз имах такъв проблем-трудно палеше,и даже спря да пали на бензин(Само на газ-добре че беше през лятото).Като извадихме помпата се оказа че се е притрило едно маркуче "осмица"с дължина 5-6см. от една скобичка за стягане.Монтирахме помпата,след смяната на маркучето обратно в резервоара, и досега пали без грешка на бензин и в най-минусовите дни!

    ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

    ALFA ROMEO 164 2.0 T.S *93
    Мечтател

  12. #27
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Радомир/София
    Posts
    65

    Default

    Здравейте, взех колата най-накрая. Оказа се, че кабелите са били много зле, както и че една бобина е заминала. Та оттам целия проблем. Всичко е заменено, ремонта излезе 310лв.
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •