Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 39

Thread: Дали не е дошло време цената на 155 да започне да се качва

  1. #16
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,326

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    Като върнеш номерата, трябва да ти останат някакви документи за номера на шасито и на мотора които остават твоя собственост и като я регистрираш наново първо технотест
    Тия въпросните документи за които говориш се наричат ТАЛОН и дали ще е хартиен или този от две части е все тая!
    Когато се върнат номерата, талоните също се носят в Кат, но там ги дупчат и ги ВРЪЩАТ на собственика.
    Пускането в движение е обратната процедура, колата отива в кат и минава каналите наново, след това се издават нови талони и номера и колата е отново на пътя (технотест не е изискван).

    Тая процедура е играна преди има няма 1 година.
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  2. #17
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

    Важно е.
    Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

    mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
    Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  3. #18
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,326

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

    Важно е.
    Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

    mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
    Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
    Много неща може да те съмняват ,но...
    Отиваш в Кат с номерата и талоните, упоменаваш че я спираш от движение че ще е в частен имот, дупчат ти талоните и си отиваш от там по живо по здраво...
    Като искаш да я запуснеш наново единственото условие е да имаш валиден годишен технически преглед!!! Нямаш ли го ти е нужен вече технотеста.
    Мисля, че няма какво да кажа повече. (това написаното не са някакви догатки от сорта на някои чул нещо някъде си а е реален факт )
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  4. #19
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    А номерата (табелите) връщаш ли ги в КАТ?

    Ако да, как минаваш преглед без номера?

    Това, което май се опитваш да обясниш е, че кола "Спряна за съхранените в частен имот" можеш да я върнеш пак в движение само през КАТ (без технотест), НО само ако и докато има валиден преглед (т.е. максимум година откакто си върнал номерата).
    Това е вярно, но е подробност, която иска малко повече обяснение, а не генерализиране!


    Quote Originally Posted by mimouzunov View Post
    Пускането в движение е обратната процедура, колата отива в кат и минава каналите наново, след това се издават нови талони и номера и колата е отново на пътя (технотест не е изискван).
    Last edited by Speeder; 11-01-2019 at 18:42.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  5. #20
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,326

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    А номерата (табелите) връщаш ли ги в КАТ?

    Ако да, как минаваш преглед без номера?

    Това, което май се опитваш да обясниш е, че кола "Спряна за съхранените в частен имот" можеш да я върнеш пак в движение само през КАТ (без технотест), НО само ако и докато има валиден преглед (т.е. максимум година откакто си върнал номерата).
    Това е вярно, но е подробност, която иска малко повече обяснение, а не генерализиране!
    Да, старите номера си заминават в кат...
    След като идеш там за новата регистрация си имаш вече нов талон и нови номера.
    И да горното е валидно докато имаш валиден преглед!
    То това е важното!

    Важното е, че тая система работи, пробвано е!
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  6. #21
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,240

    Default

    Благодаря за инфото....ясно е, че като е е била колата няколко години без регистрация, няма да я има в база дани на КАТ....от там технотест,....интересува ме, за да си направя проста сметка...колко излиза пускането отново в движение...?....

    ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

    Важно е.
    Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

    mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
    Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
    Знам, че имаш голям опит с ретро автомобилите....какво би ме посъветвал, да направя.....тези 300 лв.за скрап... например които мога да ги взема сега, мога да ги взема и утре, ама не си заслужава да хвърлям една вещ, която е в много добро състояние, а и се е превърнала в някаква ценост за мен....за части не коментира...все още има бая от тях на пазара...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  7. #22

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Благодаря за инфото....ясно е, че като е е била колата няколко години без регистрация, няма да я има в база дани на КАТ....от там технотест,....интересува ме, за да си направя проста сметка...колко излиза пускането отново в движение...?....

    ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:10 ----------


    Знам, че имаш голям опит с ретро автомобилите....какво би ме посъветвал, да направя.....тези 300 лв.за скрап... например които мога да ги взема сега, мога да ги взема и утре, ама не си заслужава да хвърлям една вещ, която е в много добро състояние, а и се е превърнала в някаква ценост за мен....за части не коментира...все още има бая от тях на пазара...
    Сваляй колектора, дръжките и огледалата и викай Надин войвода

    Пази си я бе, а как си пазим Рунтото. Що се вкарваш във филми с дерегистрации и тъпотии.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

  8. #23
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,240

    Default

    Quote Originally Posted by thecleaner View Post
    Сваляй колектора, дръжките и огледалата и викай Надин войвода

    Пази си я бе, а как си пазим Рунтото. Що се вкарваш във филми с дерегистрации и тъпотии.
    Ела плащай на три коли данъци, гражданска и ги подържай и т.н..., па ще те питамам......просто търся рентабилно решение...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  9. #24
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Не го мисли, щом се сантимент. Консервирай я добре, прибери я. Щом има къде да я държиш. Все пак живеем в бегето, срещу съответната сума всичко става, а на това бижу и след 20 години ще покрие всички норми и изисквания.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  10. #25

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Ела плащай на три коли данъци, гражданска и ги подържай и т.н..., па ще те питамам......просто търся рентабилно решение...
    E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна

    Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

  11. #26
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Quote Originally Posted by thecleaner View Post
    E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна



    Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
    Баце, що да хвърля пари на вяръра? Спира я и я консервира.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  12. #27

    Default

    Quote Originally Posted by Zlobich View Post
    Баце, що да хвърля пари на вяръра? Спира я и я консервира.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Що после я стане па кола я не. За мене варианта е или си е кола или на скрап. От скрап кола да стане, не ми е оферта.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

  13. #28
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,240

    Default

    Quote Originally Posted by thecleaner View Post
    E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна

    Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
    Всеки се разпростира според възможностите си...просто търся най рентабилното решение...

    ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

    Quote Originally Posted by thecleaner View Post
    Що после я стане па кола я не. За мене варианта е или си е кола или на скрап. От скрап кола да стане, не ми е оферта.
    Колата преди това беше консервирана за три години....кара се след това четири години.....и не е скраб....е направиха се някой ремонти, ама те са наложителни и ако е ползваш ежедневно.....това не ме плаши.....всичко е грижи, а тук говорим за пари, тоез кое е по изгодно в тоя случай....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  14. #29
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Аз тоя термин "рентабилно" не съм го проверявал в уикипедия, но ми се струва, че търсиш най-евтиното сантиментално решение на проблема.

    Най-голяма вероятност тази кола да се спре за определен период и след това да се върне пак на пътя е да си пазиш номерата, документите и да и плащаш само данък.

    Мятай я в някой гараж, ако имаш, и си плащай данъка.

    Иначе, най-доходоносно е да я разглобиш за части и останалото на скрап...
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  15. #30
    Болен алфист
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    СОФИЯ, МЛАДОСТ 3
    Age
    46
    Posts
    1,530

    Default

    Тъжната истина е че няма смисъл освен ако не е някой по-специален модел. Тези коли са на по 25 години и за да станат хубави ретро екземпляри трябва една камара пари. Да не говорим че корозията я има независимо дали я виждаш. Нали ги гледаш тия по Дискавъри какво правят, две седмици в професионален сервиз и половината ламарини нови. И аз моята така я гледах няколко години пред блока и на края неминуемото стана, 400 лева от части и 400 лева от желязо….
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •