Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 39 of 39

Thread: Дали не е дошло време цената на 155 да започне да се качва

  1. #31
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,273

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    Аз тоя термин "рентабилно" не съм го проверявал в уикипедия, но ми се струва, че търсиш най-евтиното сантиментално решение на проблема.

    Най-голяма вероятност тази кола да се спре за определен период и след това да се върне пак на пътя е да си пазиш номерата, документите и да и плащаш само данък.

    Мятай я в някой гараж, ако имаш, и си плащай данъка.

    Иначе, най-доходоносно е да я разглобиш за части и останалото на скрап...
    Няма нужда да търсиш в уйкито думата "рентабилност"...просто иде реч за елементарна сметка....вместо да даваш на година по 200- 250 лв, данък за 7-8 години.....тия пари може да ги влагаш в колата.....след това 200-300лв, за технотест, смятам, че е по оферта, отколкото за части на месец по лъжичка за няколко години не ми е оферта.....
    Исках да те попитам след тези години как виждаш стойноста на колата като вещ в тия неща, ама ти задълба в друга насока....

  2. #32
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,260

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Няма нужда да търсиш в уйкито думата "рентабилност"...просто иде реч за елементарна сметка....вместо да даваш на година по 200- 250 лв, данък за 7-8 години.....тия пари може да ги влагаш в колата.....след това 200-300лв, за технотест, смятам, че е по оферта, отколкото за части на месец по лъжичка за няколко години не ми е оферта.....
    Исках да те попитам след тези години как виждаш стойноста на колата като вещ в тия неща, ама ти задълба в друга насока....
    Боби, истината е че няма кой да ти каже колко ще струва модела след 5,10 или 15 години. Всичко зависи от това колко броя ще останат изобщо и дали все пак ще има интерес към модел в оригинално състояние.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  3. #33
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,273

    Default

    М.. да, няма много розаво бъдеще за баба.... ще пробвам да я продам в Македония... ако не отива във гаража.... ��
    Last edited by Бобби; 14-01-2019 at 16:45.

  4. #34
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,396

    Default

    В Швейцария и в UK клубовете 155 са много силни и с готини фенове. Там този модел си е харесван и търсен. Може да им пуснеш мухата...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  5. #35
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,827

    Default

    155 с тспарк не са от най-желаните и очаквани нютаймери.

    Вижте базовите 75ци колко години се търкаляха за по 2-3000 евро и нямаше кой да ги купи. И все още изостават мноооого зад топ модификациите.
    Хем са със задно, хем и те имат състезателна история!

    Та, ще набиваш пари и няма да си ги върнеш. Това е в близко бъдеще.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  6. #36
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,273

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    155 с тспарк не са от най-желаните и очаквани нютаймери.

    Вижте базовите 75ци колко години се търкаляха за по 2-3000 евро и нямаше кой да ги купи. И все още изостават мноооого зад топ модификациите.
    Хем са със задно, хем и те имат състезателна история!

    Та, ще набиваш пари и няма да си ги върнеш. Това е в близко бъдеще.
    Явно е вярно това което казваш, жалко за феновете на модела.....м/у другото 155-та е много по устойчива на ръжда от преходните модели....като рогове, страници и носещи части към купето, което я прави по лесна за реставриране, мотора верижният т.с. не е лош, но платформата, общите прилики и някой взаймозаменяеми неща с дедра, типо и темпра....я правят не много индетична, макар. че според мен си има собствен стил колата.....както и да е...за мен си остава един прекрасен автомобил, макар и с предно и повече пласмаса в интериора...
    Last edited by Бобби; 17-01-2019 at 15:40.

  7. #37
    Старши алфист vankata_ll's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Ловеч
    Posts
    568

    Default

    https://www.autoscout24.bg/objava/-4...tm_term=detail

    Ето един пример. Като изключим малоумния парктроник на задната броня, колата е в невероятно автентично състояние.
    146 1.6TS CF1 '98


  8. #38
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,827

    Default

    27300 km, Silverstone хомологационна серия 2500 броя.... повече какво да кажем?!

    По интересното е сребристия цвят!

    Вярно ли е, че Силвърстоните са само черни и червени ?

    Wikipedia: "The Silverstone was only available in either Alfa red or Black paintwork with plain, unpainted bumpers"
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  9. #39
    Чук и Гек
    Join Date
    May 2008
    Location
    Сифия
    Posts
    417

    Default

    Незнам дали ще стават по скъпи за напред,но аз моята си я имам от 15 години и много и се радвам,трудно може да ме грабне друг автомодил по този начин,просто формите и излъчването на 155 е неповторимо....
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 20190112_153513.jpg  
    Last edited by PE4E; 30-01-2019 at 09:23.
    AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon


Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •