Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 46 to 60 of 69

Thread: Възкресяване на Алфа 155 - Много проблеми с тоци, мотора и липса на информация

  1. #46
    Запален алфист aRm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Age
    29
    Posts
    260

    Default

    Малко живот по темата... Понеже имам същите проблеми и още се боря с тях.... Поръчах си нова резисторна платка за дебитомера(понеже вече си мислех, че няма от какво друго да идва проблемът) ииииии ефектът е минимален.... Присецването между 1500 и 2000 оборота го прави и при мен избирателно и се налага да натискам газ-та повечко.... Почвам да си мисля, че или клапата на дебитомера не се отваря плавно или жилото на газта да запича някъде. Ефектът, който се получава е все едно нарочно подавам рязко газ и колата се клати ! Случва се само при плавно и бавно ускорение или при каране на 3-4 скорост в ниски обороти.... И аз като колегата съм сменил всичко от помпа,рейка с инжекторите, сонда, свещи, бобини, комутатори, кабели иии..... то май не остана. Може би още един вариант има с вакумите под колектора... ? Започвам да си мисля, че еку-то може да се бъзика....
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  2. #47
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,335

    Default

    Quote Originally Posted by aRm View Post
    Малко живот по темата... Понеже имам същите проблеми и още се боря с тях.... Поръчах си нова резисторна платка за дебитомера(понеже вече си мислех, че няма от какво друго да идва проблемът) ииииии ефектът е минимален.... Присецването между 1500 и 2000 оборота го прави и при мен избирателно и се налага да натискам газ-та повечко.... Почвам да си мисля, че или клапата на дебитомера не се отваря плавно или жилото на газта да запича някъде. Ефектът, който се получава е все едно нарочно подавам рязко газ и колата се клати ! Случва се само при плавно и бавно ускорение или при каране на 3-4 скорост в ниски обороти.... И аз като колегата съм сменил всичко от помпа,рейка с инжекторите, сонда, свещи, бобини, комутатори, кабели иии..... то май не остана. Може би още един вариант има с вакумите под колектора... ? Започвам да си мисля, че еку-то може да се бъзика....
    Датчика на дроселовата клапа преслушал ли си го!?
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  3. #48
    Запален алфист aRm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Age
    29
    Posts
    260

    Default

    Да между другото... Свалих го и го мерих мнохо прецизно и не даде отклонения. За всеки случай сложих и друг - без резултат. Поръчах си нов такъв -същият ефект. Баси, днес си играх с вариатора. Ток има до релето и до буксата. С плюс от акумулатора сработва и оборотите падат на празен ход бая(значи бачка). Имам някакви съмненния, дали е възможно да е слаб тока, който достига до соленоида и аха да бутне иглата и я връща на няколко пъти и така да се получава лашкането ? Не можах да го обясня добре, но имам предвид, дали е възможно да се спъва един вид клапанът и колебливо да отваря? Защото проблемът не се наблюдава, когато педалът на газта е натиснат силно.... ?
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  4. #49
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    След като всичко е проверено дали проблема не е в железата. Не помня дали съм писал в тази тема но същия проблем го имах заради износен из пуска те лен вал. След ревизията на главата и смяната на вала всичко си дойде на място на придърпваме присецване и т.н. Дебитомер не беше пипан ламбдата работеше и със сигурност не дърпаше въздух от където не трябва.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  5. #50
    Запален алфист aRm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Age
    29
    Posts
    260

    Default

    И аз почвам някакви такива работи да мисля вече..... Като свалях капака на клапаните го проверих за износвания и не видях нищо нередно.... И друго се замислих, че ако е от вала, няма ли да го прави абсолютно всеки път, а не избирателно? Писах и в другата тема, където доста хора са се оплакали от същия проблем и досега никой не е писал за решение... Ще чакам колегата @ocultist да се изкаже и той по въпроса. А аз тия дни ще взема да сложа метален вх. колектор и да сменя всички уплътнения за да изключа вероятността от нерегламентиран въздух, защото друго наистина не остана !
    Last edited by aRm; 13-03-2018 at 09:54.
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  6. #51
    Младши алфист
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    София
    Age
    32
    Posts
    29

    Default

    Здравейте колеги,

    Нямам време да стигна до колата, но забелязвам промяна в поведението. По-принцип когато паля, оборотите се вдигат на 1200, после падат рязко на 500 и след това ги връща обратно на 1200, след този момент празният ход си е бетониран на 1200 оборота и спада със загряването на мотора. Преди няколко дни, когато палих колата, оборотите паднаха отново на 500 и ги задържа необичайно дълго време, 4-5 секунди, после пак всичко си беше нормално. Следващите дни нямах отново проблем, днес обаче, оборотите паднаха на 500 и започна много да се чуди, 500-800-600, така играеше около 10-15 секунди и след това обратно се върна на 1200. Почвам да се убеждавам, че МПХ е виновно при мен. Има ли доброволец от София да тествам с неговото моторче? Примерно на някоя среща.

    @aRm
    За нерегламентиран въздух се проверява много лесно със спрей за палене на двигатели. Пръскаш около нещата, които те съмняват, ако има пропуск колата осезаемо вдига оборотите и няма как да го пропуснеш. Аз вече проверих маркуча на бензиновият регулатор, сервото и ЕВАП клапан. Остава ми като съмнение самият клапан да не се държи като хората, защото когато му пусна тестът от МЕС, нито цъка, нито се усещат вибрации по него. След като оправя проблемът с пропадането на оборотите при палене ще се занимавам с него.
    Last edited by ocultist; 17-03-2018 at 08:53.
    Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
    Горд собсвеник на: Лада 2108 '90, Волга ГАЗ 2410 '88, Fiat Punto 75 ELX '94, Lancia Dedra 1.8 8v LE '94, Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

  7. #52
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    Трябва да проверя дали пазя мойто моторче иначе нямаш проблем.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  8. #53
    Младши алфист
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    София
    Age
    32
    Posts
    29

    Default

    Quote Originally Posted by nedko87 View Post
    Трябва да проверя дали пазя мойто моторче иначе нямаш проблем.
    Здравей колега,

    Стискам палци и предварително ти благодаря дори да не го пазиш!
    Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
    Горд собсвеник на: Лада 2108 '90, Волга ГАЗ 2410 '88, Fiat Punto 75 ELX '94, Lancia Dedra 1.8 8v LE '94, Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

  9. #54
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    86

    Default

    Здравей колега,имам въпрос
    След като загрее държи ли стабилни обороти 850-900?
    Ако играят оборотите и при загрял мотор това е симптом на умиращо серво.
    Пробвай с друго МПХ и ако положението е същото може да започнеш да търсиш здраво серво.Поне при мен беше така преди спирачките да станат на камък.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  10. #55
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    Колега имаш късмет намерих моторчето. Сега само трябва да се разберем да ти го дам.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  11. #56
    Младши алфист
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    София
    Age
    32
    Posts
    29

    Default

    Quote Originally Posted by gelle View Post
    Здравей колега,имам въпрос
    След като загрее държи ли стабилни обороти 850-900?
    Ако играят оборотите и при загрял мотор това е симптом на умиращо серво.
    Пробвай с друго МПХ и ако положението е същото може да започнеш да търсиш здраво серво.Поне при мен беше така преди спирачките да станат на камък.
    Празният ход е бетон, единственият проблем с празният ход е само на студено, само 1вото палене. Може само да пропаднат до 500 и после да се нормализира или да играят 4-5 секунди и после не мърдат. При мен рядко пада под 900, обикновено са в порядъка 900-950. Отделно сервото го смених преди няма месец, за сега работи, клапанът и маркучът също са проверени.

    Quote Originally Posted by nedko87 View Post
    Колега имаш късмет намерих моторчето. Сега само трябва да се разберем да ти го дам.
    Колега, оказа се, че ми е изтекла книжката и чак след 27ми ще мога да дойда с колата да тестваме. Дай телефон на лично да се разберем.

    П.п. Ходенето в кат продължава да е цялодневно приключение!
    Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
    Горд собсвеник на: Лада 2108 '90, Волга ГАЗ 2410 '88, Fiat Punto 75 ELX '94, Lancia Dedra 1.8 8v LE '94, Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

  12. #57
    Запален алфист aRm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Age
    29
    Posts
    260

    Default

    И аз да поспамя.... Днес цял ден сменям целия входящ колектор с метален. Нови уплътнвния, нови скоби, нови вакими и други щуротии по колата. И..... тресенето отново го има мамка му! Сега е по-колебливо и слабо от преди това, но пак го има! Изчерпах се от идеи. Остана тая прославута гърбица на 1ви цилиндър на разпределителния вал, но тохава мисля че ще тресе всеки път.
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  13. #58
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    Едно предложение откачи и изолирай канистъра и картерната вентилация.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  14. #59
    Запален алфист aRm's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Age
    29
    Posts
    260

    Default

    Събуждам темата отново! Дано помогна и на колегите! 3 страници по-назад или в друга тема беше (не помня вече), колегата Mordohy беше споменал да се погледне луфта на електрода на свещите. Искам да подчертая силно, че проблемът с присецването го има само на ГАЗ и го имаше и преди да сменя свещите с нови. Сега..... Случайно попаднах на подобни теми със същите симптоми проблеми в Хонда форума и.... изненада. Хората изрично казват, че кола на ГАЗ изобщо не е добре да се кара с иридиеви или платиниеви свещи, а точно с най-обикновени свещи. Единствено е желателно топлинното число да е по-високо т.е ако свещите за нашата кола са NGK BCP6E - логично взимаме NGK BCP7E. Също така луфтът на електрода се оказва, че трябва да е 0.6 или 0.7 (препоръчително!) Та аз съм с NGK платинум или иридиум по спомен. Отварям вчера капака да махам свещите и да видя какво става... Свалям ги аз и гледам очеизвадно без луфтомер, че луфтът е поне 0.9 ..... Направо към 1мм си отива :O Казаха ми, че не можело да се натискат тия свещи, ама викам айде за пробата така и така няма да я карам тия дни колата... Натиснах ги много внимателно и мръднаха с поне 0.3 навътре. Слагам..... паля..... Колата си промени гласеца тотално Сега съм в работата и ви пиша от там, че пътувах и тествах.... ХОРА КРАЙ на мъките от 5 години! Всички изключваха проблем със свещите щото беха нови и възмобно най-скъпите в магазина, но ето какво излезе..... Та сега ще слагам най-обикновени свещи с число 7 и тва е... Дано съм бил полезен на колегите с този проблем !!!
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  15. #60
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    Със сигурност от мотор до мотор има разлика, но аз съм точно на обратното мнение за иридиевите свещи с платинен електрод. На предния ми боксер като сложих такива и колата на газ беше неузнаваема в добрия смисъл. На празен ход беше като часовник. И за тях действително дават, че не се регулира хлабината. Но както се вижда от твоя опит и с нормални свещи пак стават нещата
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •