Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 29 of 29

Thread: Alfa Romeo Alfetta GT - Ново начало за една стара Алфа

  1. #16

    Default

    Колега мога само да те поздравя за ентусиазма и упоритостта с която работиш по тази кола.

    Изпълваш ми душата като гледам снимките и чета постовете ...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  2. #17

    Default

    Quote Originally Posted by alfa racer GTA View Post
    Колега мога само да те поздравя за ентусиазма и упоритостта с която работиш по тази кола.

    Изпълваш ми душата като гледам снимките и чета постовете ...
    +1 и от мен. Следя с голям интерес темата

    Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

  3. #18

    Default

    Поздравления за работата и късмет с частите
    С интерес ще следя темата.
    За съжаление малко са хората които се нагърбват с подобна реставрация.
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 +++, 159 TI +++
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850

  4. #19
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,948

    Default

    И аз следя с интерес. Бих помогнал с това-онова, ако има нужда.
    Alfa Romeo 75 24V

  5. #20

    Default

    Респект,и евала на такива хора!

  6. #21
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    968

    Default

    във Варна има една изоставена бензинова 75 ,ако представлява интерес мога да потърся собственика да каже кви пари търси и да я отнасяш за части.Успех с реставрацията!
    Last edited by 546; 10-12-2017 at 22:15.

  7. #22
    Хидравлик M.Gruev's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Казанлък
    Posts
    383

    Default

    Ако можеш да се свържеш с човека и да го разпиташ за цена, мотор, екстри, няколко снимки (ако е възможно) и т.н. ще ти бъда много благодарен.

  8. #23
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    968

    Default

    Quote Originally Posted by M.Gruev View Post
    Ако можеш да се свържеш с човека и да го разпиташ за цена, мотор, екстри, няколко снимки (ако е възможно) и т.н. ще ти бъда много благодарен.
    О.К. Утре ще наснимам колата и ще се опитам да открия собственика.Досега на два пъти го издирвах безуспешно.Имам и две л.с. от колеги от форума.та ще направя една отделна тема да не цапам в тази.
    Колата определено е много занемарена и не става за реставрация. Мотора е 1,6 без да пише на задния капак "инжекцион " .Аз я гледам ,че си стои от над 6-7 години на улицата без да я местят ,но може и да са над 15.Добре ,че е на супер забутано място и не са я вдигнали все още от общината.
    Last edited by 546; 12-12-2017 at 03:27.

  9. #24
    Хидравлик M.Gruev's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Казанлък
    Posts
    383

    Default

    Бавно и мъчително, но все пак най-трудната част стана, коша е изкърпен (има още една две дреболии да се дооформят) и се тръгва назад.



    Ето го и резултата:


  10. #25

    Default

    Ръждата как смятате да я елиминирате?
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  11. #26
    Хидравлик M.Gruev's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Казанлък
    Posts
    383

    Default

    Кръпки, а на някои места смяна на цели панели. В коша е направено точно това.

  12. #27
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Ейй, раздействали сте я ! Браво!

    @alfa racer GTA
    Ръждата, която се вижда останала по коша след възстановяването на ламарините е повърхностна и се елиминира с изстъргване с метална четка и след това обработване за да се защити изчистеното място.
    Колкото и страшно да изглежда, всъщност не е и не тази ръжда е проблема.

    Проблемите идват от силно корозиралите зони където са се отворили дупки. Там режеш гнилото, сгъваш нова ламарина и заваряваш.

    Друг, според мен най-гаден проблем са кухините затворени между панели, до които няма достъп. Тия кухини не са обработени фабрично и задължително ръждясват, макар и повърхностно, от влагата във въздуха.
    За тях, пръскане с ръждопреобразувател под налягане и след това вакса.... Пак става и няма да има проблеми още дълго време.

    На този модел недостатъкът е, че панелът с решетката под чистачките е заварен за купето и няма достъп, а там се събират много листа, които трудно се почистват.

    ---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:45 ----------

    Миро, не забравяйте да сложите и усилващите "гредички" на коша. Заваряват се за новите панели, които си купил, в горната част на коша.

    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  13. #28

    Default

    Браво! И аз реших че е поредния отказал се

    И аз мисля, че сега е момента да се подменят всички налични ремонтни панели
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  14. #29

    Default

    Евала!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •