Results 1 to 14 of 14

Thread: Алфета 2.0 турбо дизел не пали със стартер

  1. #1

    Default Алфета 2.0 турбо дизел не пали със стартер

    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!

  2. #2
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Quote Originally Posted by Асен Вълчев View Post
    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
    Е, почни от подгревните свещи и релето тогава.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  3. #3
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    Аз бих премерил компресия като за начало. Освен това зависи колко, кога и как пуши при подаване на газ. Може да има проблеми с гнп или дюзите.
    Alfa Romeo 75 24V

  4. #4
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,942

    Default

    Черният пушек говори за богата смес или за много голямо предварение.
    Аз мисля, че е предварението. От това и може да не пали, както и трудно да върти стартера.
    Изобщо не познавам твоя мотор, но така е при всички дизели.
    узпех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  5. #5
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    973

    Default

    Quote Originally Posted by Асен Вълчев View Post
    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
    Като я запалиш всички цилиндри ли тръгват от раз или някои се оправят след като поработи?
    Вероятно понижена компресия в комбинация с кофти разпръсквачи е проблема.Решението е да я стартираш студена с помоща на спрей за палене или ремонт на мотора. Спрейчетата са около десетина кинта и ще са ти нужни поне по едно-две на месец .И е добре да си направиш дупка в кутията на въздушния филтър през която да фъскаш.
    Last edited by 546; 14-06-2017 at 23:35.

  6. #6

    Default

    Благодаря за отговорите.
    Ще пробвам да намеря проблема и ще пиша.

    Прикачил съм снимка на колата.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_20170616_110145.jpg  
    Last edited by Асен Вълчев; 16-06-2017 at 17:27.

  7. #7
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    973

    Default

    Такава с 2.4 карах преди дваесе години

  8. #8
    sedemdesetipetist alfonso_90's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Казанлък,св.Влас,
    Age
    28
    Posts
    617

    Default

    Тази от Русе ли е?
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts

    Нещо което работи - не се пипа!

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by Асен Вълчев View Post
    Благодаря за отговорите.
    Ще пробвам да намеря проблема и ще пиша.

    Прикачил съм снимка на колата.
    Красавица!

    ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

    Акумолатора как е?Стартера?

    ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

    Quote Originally Posted by Асен Вълчев View Post
    Здравейте,
    Прочетох няколко теми с подобни проблеми, но не намерих отговор за моят.
    Не пали със стартер. Акумулатора е добре. Зареждам го и пак същото. Излиза сив дим докато се мъчи със стартера. Преди месец се закашляше и палеше. Вече дори и не кашля. Свещите съм ги проверил, работят. Паля я на скорост. Така не пали ако не подгрея. Като я запаля, върви добре и мотора работи плавно. Излиза черен дим като я настъпя. Моля за съвет или някой към който да се обърна да диагностицира проблема. Благодаря!
    Пробвай с подаване на ток от друг автомобил,ако запали,търси стартер,или акумолатор...

  10. #10
    баш пердашкин Venci's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    2,949

    Default

    Не може да има проблем със стартера и да запали с подаване на ток!
    Alfa Romeo 75 24V

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Venci View Post
    Не може да има проблем със стартера и да запали с подаване на ток!
    Да наистина е така.Но дизеловата 146,когато я взех,въртеше много мудно.Няколко пъти карах баща ми да ми подава ток,и завърташе доста яко.Накрая се оказа,че акумолатора ми е добре,а електромотора почти тотал...Имал съм подобен случай и на камион Скания...И аз не си го обяснявам.

  12. #12

    Default

    Ако стартера е с бронзови втулки те се износват, обикновено елипсовидно и стартера върти трудно, особено при по слаб акумулатор. Ако се сменят и се райбероват на точния размер става като нов. Същото важи за четките и контактната им повърхност.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  13. #13

    Default

    Оправих стартера. Сложих реле за подгерв и почна да пали. Лампата за погряването светва за 2-3 сек. и пали.

    Ел. техника е златен. Всичко направи като по учебник. Изровил си е в нета ел. схеми и всичко е свързал както в завода. Ако някой му трябва техник ще му дам контакт. В Редута се намира сервиза.

    Сега ще меря компресия, предстои и малко работа по окачването и после ще мисля да сваля помпата да я качат на стенд, че много пуши колата. Това естествено ако компресията е в норма.
    Last edited by Асен Вълчев; 02-08-2017 at 16:15.

  14. #14

    Default

    Браво,колега,че си се оправил.Ако пуши само при повече подаване на газ не я пипай.Слгай си и масло в нафтата,двутактово,или хидравлично

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •