Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 110

Thread: За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!

  1. #16
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Интересното е,че поради много късите скорости,поне при мен няма голяма разлика в градско/извънградско.Плевен-София ми дава към 8,5-9/100,понякога и 10/100 газ.Иначе разхода до 100 на равно с равна газ би трябвало да е около 7/100 газ,като гледам моментния разход,но аз поне нямам нерви да карам така,а и като свикнах със силна кола и сега на тази й вадя душата при изпреварване.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  2. #17
    Старши алфист svetlastf's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Karlovo,Sofia
    Posts
    629

    Default

    Здравейте,
    това "чудо" със заводско монтирано газово ли е или са монтирани допълнително от собствениците ?
    Alfa Romeo 1.8 TS `98

  3. #18
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,070

    Default

    Няма такова заводско газово.
    Това не е фолксваген.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  4. #19
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    78

    Default

    Quote Originally Posted by Classicalfamaniac View Post
    Няма такова заводско газово.
    Това не е фолксваген.
    И аз мислех така ама явно има:
    http://www.automativ.de/alfa-romeo-1...-id-30280.html

    "Mittelklasse-Limousine mit Autogas ab Werk zu fahren"

    http://www.alfa-romeo-nachrichten.de...as-ab-werk/189

  5. #20
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Моята е с фабрична газ и си е 140к.с. по документи,иначе навсякъде наистина я дават 129к.с. газифицираната 159-ка.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  6. #21
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,070

    Default

    За да завъртдим инфото, снимки може ли да видим на тази фабрична газова?
    Все пак отстъства от всички каталози. Има само две статии по въпроса.
    Докато по-новите модели с фабрична газова, ги има в каталога, с LPG индекс.
    Митака, пусни да видим.
    Last edited by Scrapera; 11-08-2017 at 13:47.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  7. #22
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Другия вариант е да е сложена още при покупката на колата.Фигурира във всички документи още от като е била нова колата.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  8. #23
    Запален алфист
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Bucharest
    Posts
    113

    Default

    В немската статия си пише, че колата се купува директно от завода с газ. Това не го знаех за 159.
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

  9. #24
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,070

    Default

    Quote Originally Posted by МИТАКА1654 View Post
    Другия вариант е да е сложена още при покупката на колата.Фигурира във всички документи още от като е била нова колата.
    Пусни снимки и веднага ще си проличи, какъв монтаж е.
    Възможно е да е точно както, ти предполагаш. Може и да е монтирана със съдействието на дилъра.

    Аз досега съм разглеждал доста 1.8 с LPG, но на всички монтажа е по различен начин, и навсякъде пише я BRC, я Ловато, на доста видни места, което говори за незаводски монтаж.
    Джамбазите обаче се бият в гърдите, че газовата е заводска.

    Ето една заводска уредба. Няма пльоснат компютър на Ловато на видно място, и наистина е заводска. Под капака, все едно я няма.
    Колата я има и в каталози.

    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  10. #25
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Attached Thumbnails Attached Thumbnails IMG_20170816_171135.jpg  
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  11. #26
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    70

    Default 510 к.с. дай боже на всеки алфист амин

    И аз карам една такава хибрид ,върви прилично за това купе нямам особенни забележки към нея ,ама и тя като любовницата все нещо мърка и иска.
    Търсих я бая време ,като я взех на собствен ход 200 на магистралата да видя дали ще е куче.
    Чакам да видя кога ще изпише че иска салата и ракия ама тя само пише колко масло има, да и сипя течност за чистачки , газ да сипя, тунджа и е такива работи.
    Малко ме е яд че 156 вървеше по добре , ама мода да е...
    Малко присветва чека от време на време , вещи в занаята ми казаха че газовата не била закачена правилно към КАН-КАН шината , ама свети , вкл. на тунджата за 1 2 часа,изгасне ,после на газ 2 3 дена и пак.
    Ама нека си свето не ми пречи.
    Айде да сте живи и здрави и само газ и умната и 510 дай боже на всеки алфист АМИН

  12. #27
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    На мен чека ми свети през ако карам повечко време без да гася-200+км,но е заради липсата на катализатор.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  13. #28
    Младши алфист
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    25

    Default

    Да се вкл. пак, след дълго мълчание. Както споменах пътувам много. Единият от летните турове го врътнах със 159-ката. Една седмица по северното черноморие. Очарован съм от този автомобил! Отличен за дълги пътувания. Има една слабост. За мен голяма! Много е ниска пущината! Колко пъти я изтрясках отдолу... Хубавото е, ако може така да се нарече, че винаги се праска някъде след предния мост. В началото на дъното. Пък си падам по камънаци, къпиняци и диващини. За аутобана е определено. Там и е силата!
    Та от Пловдив я юрнах към Бургас. Първите 50 км тестове: 140, 160, 180 на пета. После упражнението на четвърта. Намаляне, ускорение. Над 180 е тромава, но 200 ги вдигна, а може и още! Задържах я 10-ина км с 200. Е нищо общо със 156. Тази кола буквално не ги усеща! Спокойствие с 200! Само като "прелиташ" с голяма разлика в скоростта, покрай тези в дясно ти светва лампичката! Кротнах я на 160 и така до разклона за Петолъчката.
    М/у другото ме изпревари оранжев GTR, т. е. не ме изпревари, а ме отвя, според мен с около 300!!!
    На Омуртаг дозаредих газ. Показание на компа 10,4. На пистолет 12,2/100! Много идеално за таквоз юркане! От там съм я държал в интервал 120-140 км/ч. На следващо зареждане отчете 10,8 на пистолет, при показание 9! След това я зареждах още два пъти по морето. Пребивавам в едно село и всичките ми обиколки са извънградско. Нарочно понижих скоростта до максимум 100-110 км/ч. Е под 10,4 реален разход не пада! С постоянно вкл. климатик. Което си е много отличен разход. Амен-амен, като на 156-цата!
    Колата продължава да не показва никакви слабости, освен по-твърдия съединител. Решил съм поради тази причина нищо да не пипам!
    Разглобих задният капак. Снопът с кабели влизащ в него беше перфектно и явно заводски обвит с един такъв, като плюшен изолирбанд. Махнах го. Проследих кабелите по цвят към ключалката. На контакт при интезивно мърдане на кабелите в зоната и натискане на бутона - никаква реакция! Няма абсолютно никакви следи от прекъснат кабел! После се чудех как да изобретя подобна изолация! Проследих кабелите до бутона /емблемата/. Не разбирам от тоци, но явно са два кръга. Като натиснеш емблемата дава контакт за ръчното отваряне. Някъде там е "ключът за бараката", но не смея да разглобявам. Направи ми впечатление при интервенцията, че всичко в зоната явно не беше "докосвано от човешки ръце"!
    Имам два ключа. Единият ни приема, ни предава. Механичните ключове са с еднакви номера. Вчера ги замъкнах на ключар /в Бриколаж/. Човекът ги тества. И двата трябва да работят. С еднакво ID са, един и същи номер на чипа излиза на машината. И дистанционното и код-четеца излъчват равномерни и еднакви по сила сигнали, но на единия ключ нито работи дистанционното, нито колата го иска!
    Каза ми ключаря да издиря някой си Олег в София, като вариант едно. А вариант две - и той може да свърши работа, но няма да работи дистанционното. Т.е. механично отключване на колата, а запалването, както си трябва. Вариант две ще ми коства 250 лв, а едно... от 400 нагоре! Т. е. засега не смятам и този проблем да взимам на вътре.
    И един въпрос: каква температура Ви показват на маслото?
    Значи тази антифриза, като го лепне на 90 градуса - не помръдва! Маслото в града, в жегата го държи на 110-115 градуса. При високи скорости, респ. обороти и жегаво време, достига и 130 градуса. Едно деление е преди червено, но нормално ли е?! Навремето имах 155. И тя мереше маслото. Спомням си, че държеше подобни температури.

  14. #29
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Температурата на маслото ти е ОК,последно като карах магистрално,скорости постоянно над 180,маслото почти постоянно ми стоеше на ръба на червеното,това при включен климатик и 40 градуса околна температура, натоварена с багаж.Иначе нормално градско ми държи 110-120 градуса винаги.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  15. #30
    Младши алфист
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    25

    Default

    Да си се вкл. пак, след три месеца! Без да искам разреших проблема с емблемата-бутон на багажника. Оказа се, че проблем няма, а незнание! Вчера попаднах на английското ръководство, качено от колегата Neokil - да е жив и здрав! След ровене цяла вечер и сричане на полузнаен английски на какво ли не, установих, че boot не било само ботуш или обувка, а и багажник! И какво се получи? На компата на колата има меню Indep. boot. И тъй, като не мога да го усмисля на превод, сума месеци нито го мисля, нито го пипам! А "ремонтът" бил много прост - просто трябва да придвижим отметката от въпросното меню на дисплея на "off"! Когато е на "on", капакът се отваря само от дистанционното! И сега всичко работи - отваря се и от дистанцията, и от бутона!
    Друго, което ме учуди са интервалите на обслужване на бензиновите версии. 35 к км смяна на масло!!! 140 к - да, сто и четиридесет хил. км смяна на ремъци!!! За маслото - няма как да стане. Винаги съм сменял масло на 15 к км мах! Но ангренажа... Някой, ако има практически опит за тези мотори? На 70 хил. км, препоръчват "на слух да се преслуша /прегледа/"системта! Досега мах-а, който знам от личен опит за смяна на ангренаж е 80 к км. Ама 140 хиляди???!!!
    Иначе колата продължава да е"чук"!

Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •