Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 110

Thread: За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!

  1. #31

    Wink

    Quote Originally Posted by goge_to View Post
    Да си се вкл. пак, след три месеца! Без да искам разреших проблема с емблемата-бутон на багажника. Оказа се, че проблем няма, а незнание!
    Благодаря! Когато минаваш през София имаш няколко бири от мен.

  2. #32
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Мотора върви на много висока температура на антифриза и маслото и 15000км даже са му много.Термостата отваря на 105 градуса и оттам маслото седи почти винаги на 120+градуса и му се такова мамата.Те заради тези сервизни интервали се разтракват вариаторите на никакви километри.Относно ангренажния ремък-на по-новите коли вече са все такива интервалите.При пежо например са 150 000км,аз лично съм свалял ремък на 407хди на пробег 180 000км и на ремъка му нямаше нищо,на моята 159 в момента е на 150 000км,поглеждах го наскоро и визуално е перфектен.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  3. #33
    Младши алфист
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    25

    Default

    Quote Originally Posted by Dread View Post
    Благодаря! Когато минаваш през София имаш няколко бири от мен.
    Няма проблем! Нали е за това форума - да си помагаме, кой с каквото може.

    ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

    Quote Originally Posted by МИТАКА1654 View Post
    Мотора върви на много висока температура на антифриза и маслото и 15000км даже са му много.Термостата отваря на 105 градуса и оттам маслото седи почти винаги на 120+градуса и му се такова мамата.Те заради тези сервизни интервали се разтракват вариаторите на никакви километри.Относно ангренажния ремък-на по-новите коли вече са все такива интервалите.При пежо например са 150 000км,аз лично съм свалял ремък на 407хди на пробег 180 000км и на ремъка му нямаше нищо,на моята 159 в момента е на 150 000км,поглеждах го наскоро и визуално е перфектен.
    Ок ремъка, ами ролките, водна помпа?! Май наистина трябва да се слухти в такъв случай, за "характерното" нехарактерно свистене! Или на 100-ина хил., ако нямаш пробег, или 4-та година/според мануала/ - смяна!

  4. #34
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Ролките доста преди да финишират почват да се чуват,че са за смяна,такач е явно са сметнати за по-големия пробег,нешо на което не бих заложил при кола обслужвана в България.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  5. #35
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,070

    Default

    140 000, с ангренажен комплект, Рикамби оригинали.
    С ангренажен комплект от Еврото или Техкото - със сигурност не е толкова.
    Отделно, мисля, че имаше бюлетин, с който се коригира пробега на ангренажа на доста по-малък, но трябва да се потърси - конкретно за кои двигатели, и какъв е коригираният пробег.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  6. #36
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Под 130 лв струва ангренажният комплект (Gates - ремък, двете ролки с нови болтове + нов болт за коляновия вал).

    За тия пари аз не бих си правил глупави експерименти и поради това ще сменям на 60 К или само ремъка на 3 години.

    Водната помпа не я мислете. Тя не се движи от ангренажа.

    Иначе моите впечатления от модела напълно се припокриват с написаното от Goge_to и от Митака.

    Само трябва да си взема един кабел за комуникация с газовия компютър да видя, какви ги дипли. Похарчва ми бензин повече от нормалното и то само на моменти а пък на газ разходът е ненормално нисък.
    Last edited by ecotronic; 27-06-2018 at 20:03.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #37
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Това за разхода и при мен е така.Наскоро ми изгърмяха две газови дюзи и докато си чаках рейката с новите дюзи покарах три дни на бензин,като разхода ми беше може би над 1,5л над газовия.Сега с новите газови дюзи на газ не мога да я накарм да гори над 9/100 газ смесено с нормално каране.Само градско в Плевен-10-10,5 газ.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  8. #38
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Колеги, като изключим метода на пълно източване и наливане на предписаното количество масло в скоростната кутия, някой знае ли, как се проверява наличното количество?

    Пробка или щека не виждам. Да не би за пробка да служи датчикът за задна скорост?

    Освен датчика, има 4 "тапи" които не знам, как се демонтират и за какво служат:



    Last edited by ecotronic; 02-07-2018 at 19:13.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  9. #39
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Намерих я

    Зад лявата полуоска:



    Last edited by ecotronic; 02-07-2018 at 20:36.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  10. #40
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    А как ще го източиш се пита в задачата?
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  11. #41
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Не искам да го източвам а да проверя нивото и да долея, ако трябва. Иначе има тапа за източване в най-ниската част на кутията.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  12. #42
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Бах мааму,на моята не видях да има тапа за източване,нито за ниво.Единствения начин според това което виждам е да се сваля картера на кутията.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  13. #43
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Би трябвало да си със същата кутия (F17). Погледни отгоре покрай ABS - а лявата полуоска и трябва да видиш пробката. За тапата за източване ще трябва да свалиш кората под мотора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  14. #44
    Запален алфист
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Долна Митрополия
    Age
    43
    Posts
    328

    Default

    Кора нямам и пробка нямам.Кутията има картер отдолу и няма пробка.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  15. #45
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Тази за нивото, дето съм я снимал по-горе имаш ли я?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •