Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

Thread: студен старт-проблем

  1. #16
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,191

    Default

    Quote Originally Posted by Pride View Post
    Здравейте момчета и аз да се включа със сходно оплакване. Само на студен мотор ми го прави това нещо, когато колата не е палена повече от 7-8 часа. Разликата при мен е,че като е по топло времето колата веднага тръгва да гасне, а като е по студено,както е сега, пали и да речем 2-3 секунди работи и след това оборотите рязко падат, почва да тресе да се мъчи и е гася. При 2рото палене нямам никакъв проблем, но колата няма мощност и трябва да е чакам да обърне на газ. Ходих на газаджия,гледа и настройки работи , уж всичко било наред.Макар че той е гледа на загрял двигател. Оставял съм колата на бензин, нямам никакъв проблем. Паля и си тръгвам без проблем.Мощност, всичко и е наред.В момента в който заредя газ проблемите започват. На работа един колега ми сподели нещо за принципа на работа на газовите.Така много не запомних,но според него проблема не е софтуерен.Има някакъв магнитвинтил, на който пружината може да се е прецакала.Доколкото разбрах тая пружина, била някъде преди самата булка и задъжа газта, като дигне градуси и пружината се отпускала и газта тръгва. ТА той мисли,че тази пружина е за смяна, започва да изтърва газ преди мотора да за загрее и я смесва с бензина. Не знам дали някой ме разбра, ако има по разбиращи хора да разяснят...
    Никой газаджия няма да може да каже нищо кой знае колко смислено, гледайки само газовата уредба. Трябва да се направи диагностика на бензиновия компютър и да се види адаптацията му непосредствено след каране на газ. И по-конкретно - стойността на FRA парамеръра.
    По тази стойност най-добре се разбира, дали газовата е настроена правилно. Това, което описваш е типично, като сместта на газ да е по-богата от нормалното. По-горе в темата е обяснено, защо и как.

    Накратко - FRA = ?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  2. #17
    започва да се пристрастява Pride's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Бургас
    Posts
    40

    Default

    Ами колата газаджията нали е закачи. Постоянно е обръщаше газ/бензин. Предполагам,че тези неща за ФРА параметъра трябва да ги знае.Според тях всичко е нормално и проблема не е в газовото. Иди му обяснявай,че на бензин няма никакъв проблем...

  3. #18
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Quote Originally Posted by Pride View Post
    Ами колата газаджията нали е закачи. Постоянно е обръщаше газ/бензин. Предполагам,че тези неща за ФРА параметъра трябва да ги знае.Според тях всичко е нормално и проблема не е в газовото. Иди му обяснявай,че на бензин няма никакъв проблем...
    Ако дюзите са ти стари като загасиш те изпускат газ в колектора и палиш трудно. Издухай колектора с въздух под налягане преди да палиш на студено и виж

  4. #19

    Default

    При мен проблема го прави винаги на студен старт, независимо дали съм я карал на бензин или не преди това. Иначе симптомите са същите. Смятам тези дни да сменя свещите.

  5. #20
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,191

    Default

    Quote Originally Posted by Pride View Post
    Ами колата газаджията нали е закачи. Постоянно е обръщаше газ/бензин. Предполагам,че тези неща за ФРА параметъра трябва да ги знае.Според тях всичко е нормално и проблема не е в газовото. Иди му обяснявай,че на бензин няма никакъв проблем...
    Какво значи "закачи"? Газовият компютър е едно, бензиновият е друго. Не че е невъзможно, но повечето газаджии се "закачат" само на газовите компютри, поради огромното разнообразие от бензинови. А докато не се види бензиновия, не може да се прецени лесно дали сместа на газ е бедна или богата. Говоря за газови компютри, които нямат връзка с бензиновия.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  6. #21
    обикновен газаджия robygas's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    sofia
    Age
    53
    Posts
    3,456

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    А докато не се види бензиновия, не може да се прецени лесно дали сместа на газ е бедна или богата. Говоря за газови компютри, които нямат връзка с бензиновия.
    Може да се прецени.

    Виж, тръгнал дебитомер или некоректен температурен датчик няма как да се прецени трез газовия комп.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

  7. #22
    започва да се пристрастява Pride's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Бургас
    Posts
    40

    Default

    Малко да up-на темата.
    В сряда бях отново при газаджията. Този път отидох на студен двигател, още дори не беше обърнала на газ ( сервиза се намира на 500метра от работата ми). Как стигнах само аз си знам... 500метра само на 1ва
    В крайна сметка явно излезе нещо на компютъра,защото веднага е вкараха в сервиза.
    Инжекторите бяха заминали, смениха ги. Казаха ми че ще им трябват 3-4 дена да се адаптират и е възможно пак да прави стария проблем. Още на другия ден обаче колата си запали и не загасна, и така до днеска всичко е нормално.Явно при мен това е бил проблемът.

  8. #23

    Default

    Колеги, чак преди два дни реших проблема. Сложих добавка на лики моли за почистване на бензиновите дюзи и всичко се оправи. Явно са били затлачени.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •