Page 3 of 17 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 31 to 45 of 245

Thread: Пак въпроси за боксера

  1. #31

    Default

    Хахааа,към Перник нямам път засегаИначе с удоволствие.С Боби 1997,може да се видиме той ми е по близо.

  2. #32

    Default

    Като натисна спирачка от движение ми рита педала,волана не тресе,имах съмнение за криви дискове,но се оказа че са нови,както ме й убеждаваше предишния собственик,накладките също.Тва нещо да не е свързано с АБС-а,ако има такъв де?при бавна скорост ми го подритва на тласъци,по бързо като карам направо ми тресе педала?Така е откак съм я взел пролетта,даже съм купил и нови дискове и седят у нас с накладките...Отзад е на барабани.

  3. #33
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    Не знам колега, аз нямам АБС, не съм и имал тоя проблем на мойта до сега. Но на майка ми на 206-цата има нещо подобно и тя също е без АБС, така че по-скоро бих обвинил криви дискове.
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

  4. #34

    Default

    Да де но волана не тресе...

  5. #35
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    Ами за друго логично обяснение на това явление освен криви дискове не се сещам, нека кажат по-опитните колеги..
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

  6. #36

    Default

    Барабаните също се кривят. Понякога стават на елипси
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  7. #37

    Default

    Аха разбрах...освен да пробвам да намаля с ръчната от движение?

  8. #38

    Default

    Quote Originally Posted by ivopifeca View Post
    Аха разбрах...освен да пробвам да намаля с ръчната от движение?
    ако дръпнеш ръчната в движение може да се завъртиш
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  9. #39

    Default

    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    ако дръпнеш ръчната в движение може да се завъртиш
    Дръпнах я разбира се плавно,и не тресе,оказаха се налепи по предните дискове,преди ги чистихме със фина шкурка оправи се,сега пак,се едно е разтопило накладките и остава на местата,където е седяла колата няколко дена.Егати накладките,ще зема да купя някакви хубави.Идеи?

  10. #40

    Default

    Сутрин върти доста на стартер преди да запали...След това през деня,пали от четвърт.Паля само на бензин.Имам чувство че ми пада бензина,тва съм го имал при дизел...Ма тука нали е с електрическа помпа?След ,като запали,работи перфектно и на бензин ,и на газ.Имате ли некви идеи?

    ---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

    Другото,което забелязах още,когато я купувах е,че,като отвия капачката за бензина ,съска се едно отварям туба с бензин.Незнам,дали има неква връзка...За по трудното палене сутрин,стана откак застуде времето.

  11. #41
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    За повечето въртене може да има вина и в стартера, може да са се поизносили четките вече и да не развърта достатъчно мощно. Иначе ако бензиновите регулатори на рейката не държат налягането също може.

    А за резервоара - запушен отдушник.
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

  12. #42

    Default

    Бобка ,не е стартера,,като я запаля след час,слд като съм я угасил върти и пали на секундата

    ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:53 ----------

    Quote Originally Posted by bobi1997 View Post
    За повечето въртене може да има вина и в стартера, може да са се поизносили четките вече и да не развърта достатъчно мощно. Иначе ако бензиновите регулатори на рейката не държат налягането също може.

    А за резервоара - запушен отдушник.
    Кои са тия регулатори,и къде са,ако е от тях,след загасяне на колата,след 2-3 часа,пали почти без въртене?Се едно съм дизел,и ми пада нафтата,понеже бая нафти съм карал,и е същото...

  13. #43
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    Еми те са 2 по продължение на самата рейка. Падат се в дясната половина, точно до капачката за маслото.

    Сменяват се по принцип, но не съм се интересувал дали има нови и колко пари са, не ми се е налагало за сега.
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

  14. #44
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Quote Originally Posted by ivopifeca View Post
    Бобка ,не е стартера,,като я запаля след час,слд като съм я угасил върти и пали на секундата

    ---------- Post added at 15:56 ---------- Previous post was at 15:53 ----------



    Кои са тия регулатори,и къде са,ако е от тях,след загасяне на колата,след 2-3 часа,пали почти без въртене?Се едно съм дизел,и ми пада нафтата,понеже бая нафти съм карал,и е същото...
    Провери си кабелите на свещите.
    Запали я студена вечер, вдигни капака натъмно и виж дали прескачат искри.
    При мен беше дискотека
    Можеш да "помогнеш" и с пулвелизатор с вода. Отдалече пръскаш около кабелите и то ще си покаже.
    Като загрее мотора не се задържа влага около кабелите и нямаш проблеми, до следващото палене на студено и влажно.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  15. #45

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    Провери си кабелите на свещите.
    Запали я студена вечер, вдигни капака натъмно и виж дали прескачат искри.
    При мен беше дискотека
    Можеш да "помогнеш" и с пулвелизатор с вода. Отдалече пръскаш около кабелите и то ще си покаже.
    Като загрее мотора не се задържа влага около кабелите и нямаш проблеми, до следващото палене на студено и влажно.
    Мерси!Ще проверя и това,но пак казвам че работи перфектно,и на бензин ,и на газ,нема да прекъсва,припуква и т.н.Ускорява супер плавно...Досега ,като съм имал проблемни кабели и свещи,се усещаше осезаемо,как ускорява,особено на газ,визирам последната 75-ца-почне ли да присецва,бодвах нови и се оправяше.А Дори и тогава е палела от четвърт сутрин,но се усещаше дали са заминали кабелите и свещите главно при ускорение....

    ---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:47 ----------

    Между другото,някой,колега ако продава кутията на въздушния филтър,да свирка!

Page 3 of 17 FirstFirst 1234513 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •