Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: алфа 147 1.9 мжтд проблем с ускорението

  1. #1

    Default алфа 147 1.9 мжтд проблем с ускорението

    Привет, имам нужда от малко акъл или помощ, свързано е с алфата. 1.9 мждт 170 коня.
    Проблема е следния. Колата един ден се държи перфектно. Ускорение си има, ряз на светофара, разхода е прекрасен, на следващия ден все едно карам голф 1.6. Абсолютен мъртвец.
    Сега проверено или поправено е следното:
    1. Дебитомер 792ка на диагностиката показва 550 грама на цикъл, напрежение 4.6 волта
    2. Селеноид - отворен почистен проверен
    3. Маркучи за вакуум. Сменени са всичките
    4. дебелите маркучи по турбо пътищата са сменени с нови
    5. Егр затапен и софт. корекция
    6. вихровите премахнати и софт корекция
    7. Колекттора е почистен от всичко.
    8. ГНП прави си налягането.
    9. Дюзи проверени и със сменени букси.
    10. Турбо - разглобено топло от студено почистена геометрия
    11. Акутатор - движи се с поглед.
    12. ДПФ премахнат


    Явно проблема е електрически но не мога да го хвана. Дайте ми съвет какво може да е.
    Почнам са си мисля че е или педала на газта или бобината на селеноида. Причина за това е че когато прави проблем оборотомера пълни оборотите но липсва надуване до 2500 оборота.

    пп Съединителя е нов.
    Грешки няма никакви. Ремап не е правен освен корекцията на егр и вихровите клапи от Бобо.

    Моля за някакви други идеи защото освен това горе което ми хрумна, почват да ми се въртят и глупави идеи за запушени гърнета и тем подобни и ще играе

  2. #2

    Default

    Датчик налягане на турбото?
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  3. #3

    Default

    МАП а е абсолютно чист

  4. #4
    Запален алфист C-e-c-o's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    София
    Posts
    115

    Default

    Аз също имам подобен проблем, но е най-вече в ниските обороти. Дори на първа с газ до 2000 оборота е пълен мъртвец. Повечето неща от списъка, който е постнал колегата се проверени. На диагностика също е качвана. Колота е Alfa 156 1.9 jtdm 140 2003 facelift.

  5. #5

    Default

    Как е 170 коня без ремап?
    Единственото, което ми идва на ум е нещо по картите да да ти ограничава налягане/гориво при определени условия(показания н маф-а, температура на водата и тем подобни).
    Ама не това са само предпопожения, не съм мног ов час със софтуера.
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

  6. #6
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Не е зле, когато се усеща спъната да се погледнат (на ECU - то) и температурата на мотора и тази на входящия въздух.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #7

    Default

    Термостата и датчика са сменени м.1 2017 год.
    Вероятно търсената цел като температура на мотора няма да е достигана в ЕКУ то, поради затапването на егр и махането на дпф, но не мисля че това би било причината, а и проблема го имаше и те бяха едни от нещата който се промениха с цел оправяте на проблема.

    Ще ги погледна отново. Температурата на въдздуха от къде се гледа от компа, през дебитомера или през термодатчика на мап а

  8. #8
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Quote Originally Posted by S_BANKOV View Post
    Температурата на въдздуха от къде се гледа от компа, през дебитомера или през термодатчика на мап а
    В интерфейса на MES - менюто с параметрите, непосредствено след дебитомера - air temperature и air temperature signal.

    Независимо, че е сменян термостат и сензор, погледни и температурата на мотора, дали съотвества на реалността. Може да има лоша връзка до сензора.

    Всъщност при теб температурата на мотора би трябвало да се вижда достатъчно точно и на дисплея на таблото.
    Last edited by ecotronic; 12-01-2018 at 17:10.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  9. #9

    Default

    температурата на мотора е ок. В моментите в които прави проблем няма нито пикове нито сривове, та чак да коригира инжекциите.

    Още нещо се сещам, отзад смърди на кисело, това бе и причината да разкарам ДПФа

  10. #10

    Default

    А пуши ли като рабти намясто?
    На жената А класата смърди на кисело и пуши чат пат като работи на нясто, защото има проблем с инсталацията до дебитомера.
    Пробвай с изключен дебитомер как е.
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

  11. #11
    Запален алфист C-e-c-o's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    София
    Posts
    115

    Default

    Quote Originally Posted by S_BANKOV View Post
    Привет, имам нужда от малко акъл или помощ, свързано е с алфата. 1.9 мждт 170 коня.
    Проблема е следния. Колата един ден се държи перфектно. Ускорение си има, ряз на светофара, разхода е прекрасен, на следващия ден все едно карам голф 1.6. Абсолютен мъртвец.
    Сега проверено или поправено е следното:
    1. Дебитомер 792ка на диагностиката показва 550 грама на цикъл, напрежение 4.6 волта
    2. Селеноид - отворен почистен проверен
    3. Маркучи за вакуум. Сменени са всичките
    4. дебелите маркучи по турбо пътищата са сменени с нови
    5. Егр затапен и софт. корекция
    6. вихровите премахнати и софт корекция
    7. Колекттора е почистен от всичко.
    8. ГНП прави си налягането.
    9. Дюзи проверени и със сменени букси.
    10. Турбо - разглобено топло от студено почистена геометрия
    11. Акутатор - движи се с поглед.
    12. ДПФ премахнат


    Явно проблема е електрически но не мога да го хвана. Дайте ми съвет какво може да е.
    Почнам са си мисля че е или педала на газта или бобината на селеноида. Причина за това е че когато прави проблем оборотомера пълни оборотите но липсва надуване до 2500 оборота.

    пп Съединителя е нов.
    Грешки няма никакви. Ремап не е правен освен корекцията на егр и вихровите клапи от Бобо.

    Моля за някакви други идеи защото освен това горе което ми хрумна, почват да ми се въртят и глупави идеи за запушени гърнета и тем подобни и ще играе
    Оправи ли проблема, колега?

  12. #12

    Default

    Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.

  13. #13
    Авиомеханик firedragon's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Бургас,София
    Age
    29
    Posts
    658

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.
    Това е абсолютно невъзможно
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd '02

  14. #14

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    Темата е малко стара ама може да се скопява така кола, от дефектна крушка на стоповете, която е окъсила и колата си мисли че са натиснати едновременно газта и спирачката и компютъра реже мощността на 50%.
    Някой като ми досажда отзад натискам леко спирачката, колкото да светне, не съм забелязал да губи мощност. объркал си се нещо
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  15. #15
    започва да се пристрастява
    Join Date
    May 2015
    Posts
    58

    Default

    Горивен филтър?

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •