Results 1 to 8 of 8

Thread: Двигателят угасна в движение 156 jtd 1999

  1. #1

    Default Двигателят угасна в движение 156 jtd 1999

    Здравейте, колеги,

    Вчера двигателят угасна в движение по средата на магистралата. Светна ето тази лампичка на таблото. Поседяхме около час в аварийната лента и след няколко опита запали пак. След около 15 мин каране пак угасна - същата лампичка светеше и премигваше. Още половин час и няколко опита и пак запали - на късмет се прибрах вкъщи.

    Случвало се е и преди през зимата (уж заради горивен филтър, запушен от парафин и мръсотии), но преди стигаше да почакам 15ина минути и палеше пак без проблем, а тоя път бая се озорих.

    Да сменя горивния филтър не е проблем, но исках да питам дали на някой му се е случвало подобно нещо (и не е било филтър)?

  2. #2
    No brain,no pain. myato's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Плевен
    Posts
    3,920

    Default

    Най-вероятно е за смяна датчикът на коляновия вал, но за по-сигурно и пусни една диагностика.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00

  3. #3
    Пай се ... Zlobich's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Posts
    1,047

    Default

    Грешката е обща, тази ламБа светва и при неизправен температурен датчик, диагностиката няма да каже къде точно е проблема. Датчика койти е споменал колегата вероятно ти прави мизерии.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  4. #4

    Default

    Обикновено при датчик колянов вал, гасне когато е загряла колата, и като изстине пак пали докато загрее отново. По принцип със смяната му трябва да се оправи, но интересното е, че ти казваш че само през зимата се го прави.
    Закачете я на диагностика и ако грешката е 1320, сменяй, на някой 1320 го дава обща грешка(единия от двата датчика ДКВ или ДРВ). Само че датчика за разпределителния вал го гледа само за да пали после и да го няма докато не я загасиш ти колата няма да изгасне сама.
    Другия път като ти изгасне, върти на стартер и гледай оборотомера дали дига оборотите до 200-300.
    Ако не мърда оборотите - датчик колянов вал, ако ги мърда - датчик разпределителен вал.

  5. #5
    Запален алфист alfa156jtd's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    plovdiv
    Posts
    214

    Default двигател

    колега имал съм го тоя проблем на ГНП входящия щуцер на гориво и цедка която се запушва от горивото с времето,тя е проблема.Успех.
    Алфа Ромео 159

  6. #6

    Default

    Благодаря за отговорите! Междувременно порових в старата документация на колата - преди две години смяна на датчици колянов и разпределителен вал...

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Zlobich View Post
    Грешката е обща, тази ламБа светва и при неизправен температурен датчик, диагностиката няма да каже къде точно е проблема. Датчика койти е споменал колегата вероятно ти прави мизерии.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Много вероятно точно от него да излезе проблема.

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by bubole4ko View Post
    Благодаря за отговорите! Междувременно порових в старата документация на колата - преди две години смяна на датчици колянов и разпределителен вал...
    Мини им една диагностика на тия двата датчика. Много е вероятно да е един от тях. Аз съм го имал проблема. Беше датчик колянов вал!
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 105 к.с. 98'
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16 V 103 HP Junior - EX

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •