Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Усилен съединител на Кросвагон

  1. #1

    Default Усилен съединител на Кросвагон

    Здравейте, момчета
    Още май не е наложително, но в горе-долу близко бъдеще ще ми се наложи смяна на съединител. Обмислям слагане на Валео 821325 - от 166 2.4 jtd / Lancia kappa 20v turbo. Всички знаем, че е говорено вече за този съединител, даже аз на 147-цата си слагах такъв. Но дали има някаква пречка да се сложи и на Crosswagon Q4?
    '06 Alfa Crosswagon Q4

  2. #2
    Младши алфист
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Plovdiv
    Posts
    16

    Default

    Здравей колега.Преди окло месец сложих такъв luk 624300700,но идея си нямам дали е усилен.Понеже видях,че става въпрос зя кросвагон и за това се включих.

  3. #3

    Default

    Това е стоков за 1.9, сега го чукнах да го видя.
    '06 Alfa Crosswagon Q4

  4. #4
    Запален алфист sollider's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Русе
    Posts
    473

    Default

    До колкото ми е известно, 821325-цата е съвместима с всички JTD мотори.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  5. #5
    Младши алфист
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    Plovdiv
    Posts
    16

    Default

    А някой знае ли дали тази разлика от 5мм в диаметъра между Luk и Valeo е от значение при избора?

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by sollider View Post
    До колкото ми е известно, 821325-цата е съвместима с всички JTD мотори.
    без 20v

  7. #7
    Старши алфист alfista 96's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Пловдив, Кичука
    Posts
    567

    Default

    Quote Originally Posted by ducaticorse View Post
    Здравейте, момчета
    Още май не е наложително, но в горе-долу близко бъдеще ще ми се наложи смяна на съединител. Обмислям слагане на Валео 821325 - от 166 2.4 jtd / Lancia kappa 20v turbo. Всички знаем, че е говорено вече за този съединител, даже аз на 147-цата си слагах такъв. Но дали има някаква пречка да се сложи и на Crosswagon Q4?
    Слагай смело .
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

  8. #8
    Запален алфист
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    София Слатина
    Posts
    284

    Default

    Не го знам този 325 Колко е усилен,след като след има няма 70хил и като я намачках онзи ден от трета защото я четохме в движение и започна да изпуска
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

  9. #9
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,097

    Default

    2.4 140/150 с ремап си е изпитание за всеки сток съединител, бил той и от 166-ца.
    Ако е изкарал 70 000, без да го жалиш излишно - това си е добро постижение, според мен.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  10. #10
    Запален алфист sollider's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Русе
    Posts
    473

    Default

    Е нали уж държи до към 200-210 коня без проблем? Колко коня да е станала тая либра, предполагам не повече от 190-200.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  11. #11
    Запален алфист
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    София Слатина
    Posts
    284

    Default

    И аз бях доста учуден,но е факт,. Според този които я я правил е между 160 и 180 коня,като я карам доста спокойно
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

  12. #12

    Default

    Конете ги оставете, важно е пика на въртящия момент да идва плавно, и да не мачкате педала в ниски обороти, щото освен за маховика е вредно и за съединителя.

  13. #13

    Default

    На 147цата ми, която беше по груби сметки около 200 коня (турбо 2256, кулер, гнп от 2,4 и ремап) 325цата издържа 6-7 к и почна да приплъзва. За да го задържа този съединител отидох при Радо и сложих някакъв по-рошав феродов диск. Той ги внасяше отнякъде. Малко след това колата я продадох, става въпрос за т.наречения червен кошмар хаха. Това няма значение, важното е че трябва да даяни доволно на кросвагона, който е стоков.
    Ще прегледам за омасляване от семеринга на коляновия вал, понеже този съединител малко подозрително започва да приплъзва дори от 2-ра и 3-та скорост без да съм на цялата.
    '06 Alfa Crosswagon Q4

  14. #14

    Default

    Следващата фаза е твърд маховик от фиат петак и съединител от ГТА.
    Държи до 260-270 коня и жтд-то почва да се развърта лесно като бензин. Поне така разправят.

  15. #15

    Default

    Така, случайно чукнах в гугъл дали няма нещо по другите форуми и един човек беше питал за 325-цата на Q4. Имаше един отговор на човек, който е имал проблеми с 325-цата с превключването на 1-ва и задна скорост с 156 1.9. Вече започвам да се чудя какво да правя.
    '06 Alfa Crosswagon Q4

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •