Results 1 to 13 of 13

Thread: 145 или 147?

  1. #1
    Младши алфист
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Плевен
    Posts
    2

    Default 145 или 147?

    Колеги, дайте съвет кой модел да си купя дали 145 от последните години или 147 от първите? Интересува ме управлението и поддръжката. Благодаря

    п.с. Извинявам се, ако съм объркал раздела на темата

  2. #2

    Default

    145 най-малкото е по-евтина откъм предно окачване.
    Моторите са идентични, май само 1.4 ts няма при 147 не съм сигурен.
    Нека някой притежател каже силни/слаби страни.

  3. #3
    Болен алфист DerMeister's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    София
    Age
    38
    Posts
    1,180

    Default

    Зависи как и за какво ще я ползваш, колко пари имаш събрани и накрая всъщност остава да си харесаш конкретни коли, за да имаш за какво да се чудиш.

    146 бих казал, че е най-практична и евтина за поддръжка, но все пак вече са на по 20 години...
    Имам опит и с 146 и с 147.

    С времето стигнах до извода, че при 145/146/147 годините си имат значение и то голямо.
    Просто с времето все повече и повече неща сдават багажа и дразнят. Не говоря за стандартните консумативи като окачване, спирачки и т.н.
    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
    Mazda 6 2.3 2005

  4. #4
    Болен алфист BillyBoy`'s Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    село Крумово
    Age
    46
    Posts
    1,599

    Default

    145 определено.Типо платформата е доказана във времето.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

  5. #5
    Старши алфист
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Пловдив
    Posts
    534

    Default

    Естествено 147. По-красива, по-модерна. Качеството е несравнимо. Нищо лично модела 145.

  6. #6
    започва да се пристрастява PagkoTo's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Варна
    Posts
    50

    Default

    ако държиш на визия и екстри - 147
    ако иска да ти е по здрава колата 145
    И двата модела съм ги имал. Окачването на 145цата е къде къде по евтино и здраво. Конкретно аз имах 1.9 дизел и на двете и на 145цата в града ми даваше до 1литър по нисък разход(да и конете са по малко).
    Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
    Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
    Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
    Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

  7. #7
    no petrol, no fun italfen's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Варна/София
    Posts
    1,236

    Default

    145 спрямо 147

    + по-евтина поддръжка (окачване)
    + по-здравият автомобил

    147 спрямо 145

    + по-добро и прецизно управление
    + повече системи за сигурност
    + по-добри спирачки
    + по-добра изолация и комфорт (седалки и позиция)
    + по-голям багажник и вътрешно пространство

    Като цяло 147 превъзхожда във всяко отношение 145.

    Но ако трябва да избирам от двата модела в ниския ценови диапазон (2000лв) бих избрал 145 jtd.
    Здрава, пъргава, икономична!
    За 2000лв много трудно ще излезе читава 147, която моеж да я платиш половината след това в части и ремонти, ако не е запазен екземпляра.
    Now: 145QV, Gtv 1.8, 147 Q2, Doblo Cargo 1.9 multijet

  8. #8

    Default

    Бих добавил и красота, като плюс на 147.
    Особено фейса.

    145 си е доста ретро квадратен кашон вече.

  9. #9
    Мечтае за напомпана печка ScuderiaItalia's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    298

    Default

    Ако не те притеснява вида на 145-цата, че вече е поудъртяла не е никакъв проблем и със сигурност е по-здрава като кола. Винаги ми е харесвала 145-цата и в момента ми харесва все още и ми се иска да си имам една натокана е така да си се возя и с нея. Няма да продам ГТ-то, за да купя 145, но понякога разходите по ГТ-то наистина ми омръзват, а ГТ-то е напудрена 147-ца. Ако бюджета ти е 3000 лева да кажем, купи си една 145-ца и другите пари ги дай по разни кусури на колата, отколкото да купиш 147ца с 3000 лева и после да се изпотроши нещо и да мигаш само. По-добре по-стара кола и по-здрава, отколкото нова и изпочупена. Ако мога да се върна назад във времето и да съм с тоя акъл, като в момента, не знам дали няма да си купя 145ца и да я наточа, че с тия дупки и пътища ми е дошло до гуша. Като чета разни обяви на цени на части на 145ци направо се кефя.. Частите са без пари направо, сравнение с тия на ГТ-то.
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

  10. #10
    Младши алфист
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Плевен
    Posts
    2

    Default

    Quote Originally Posted by ScuderiaItalia View Post
    Ако мога да се върна назад във времето и да съм с тоя акъл, като в момента, не знам дали няма да си купя 145ца и да я наточа, че с тия дупки и пътища ми е дошло до гуша.
    "Ако преди години бях с днешния си акъл, нямаше да допусна същите грешки, но ако не бях допуснал тези грешки, нямаше да съм с днешния си акъл!"

    не помня кой го е казал Благодаря за мнението. Имам ограничен бюджет и все повече се насочвам към 145. А първата муцуна на 147 не ми харесва особено, затова търся предимно управление и поведение.

  11. #11
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,506

    Default

    Вземи една Брава/о жтд със 100кс двигател.
    OM642
    1NZ−FXE ; 1CD-FTV
    Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  12. #12
    Старши алфист
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Пловдив
    Posts
    534

    Default

    По-добре не бързай, щом парите са ограничени. Защото тази 145, по-млада няма да стане. Събери още малко и си вземи читава 147 фейсова.

  13. #13
    Старши алфист ivopifeca's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    sofia
    Posts
    874

    Default

    Имаме 2 146-тд-та,и една 145 боксер.Когато взех първата 146-ца,очаквах,че ще е пълна чикиджийни.а,но се оказа,че са доста читави колички,като се има предвид ,че 146-ците-дизеловите ги карат сестра ми и баща ми.Щом при тех издържат...Д оста читави коли излязоха,с изключение на дребни дразнещи неща в интериора-разлепват им се платовете на вратите,и таваните имат склонност от увисване

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •