Results 1 to 8 of 8

Thread: Странен проблем с алтернатор на 3.0 V

  1. #1

    Default Странен проблем с алтернатор на 3.0 V

    Вчера се прибрах от дълго пътуване абсолютно безпроблемно,оставих колата за 15-на минути и при палене лампата на алтернатора остана да свети,прибрах я в гаража и след час някъде пак я запалих и лампата изгасна,премерих с мултиметър и изненада 12.7.Имам рециклиран друг алтернатор който ще се слага то е ясно.Днеска пак запалих лампата пак си изгасна и отново премерих 14.00 волта.

  2. #2
    Силно зарибен - облъчен Da_Fuse's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    873

    Default

    Вероятно четки - топлинно разширение... Сещаш се...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  3. #3

    Default

    С тва каране само на фарове е така,оборот и гуша за акумолаторджий,и алтернаторджии,аз през деня почти не ги паля...

  4. #4
    Газта е здраве LYBRAtor's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    30
    Posts
    227

    Default

    Това последното мнение е малко като не ходете пеш, щото си търкате обувките. Нямам батерия издържала под 4-5 години. И ти давам пример и със сегашната ми Е класа - от Германия си дойде с пусната опция да пали фаровете веднага след запалване. Сещаш ли се, че това е така поне през последните 2-3 години. Колата е с оригиналния си алтернатор и батерия на 5 години все още в добро здраве. Отделно вече е подминала 250000км сериозно.

    Та за какво нагушване на акумулаторджии говорим изобщо???

    П.С. На либрата 7 години след рециклажа на алтернатора и каране на фарове нон-стоп, той все още работеше
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

  5. #5

    Default

    Просто му е дошло времето,това е.

  6. #6
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,560

    Default

    Имах подобен проблем с моята и се оказа блокирали четки от прахоляк.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  7. #7

    Default

    Утре ще сложа рециклирането и ще видя на това откъде му е проблема.

  8. #8

    Default

    Сложих рецеклирания алтернатор,а сваления рециклирах,диодна плочка и релерегулатор с четки.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •