Results 1 to 15 of 30

Thread: Въпросче относно интервенции..

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Default Въпросче относно интервенции..

    Здравейте от известно време колата пуши като смок, особено като включа на задна и е на полусъединител .. в движение докато не прескочи 1500/1600 оборота става чудо зад мен а след това пуши по малко.. ДПФ ми беше светнал преди и по разхода познах че колата си е пуснала регенерация .. излязох на околовръстното и я държах на 3500/4000 оборота .. и така 15/20 минути ... но пушека не изчезна .. под ЕГР има доста прясно масълце .. смених MAP сензора защото беше адски запушен и дори не исках да ходя на диагностика да видя дали работи и в какво стойности ... наскоро се предаде и дебитомера и го откачих иначе колата нямаше сила да тръгне от място със закачен дебитомер ... сега мека си свети но колата върви повече от добре и разхода падна на 10/11 в града ... искам да попитам колко ще излезе комплексно премахване на ЕГР и ДПФ (+ софтуерно) и има ли вариант да се изолира и дебитомера защото като му гледам цената не ми се иска да купувам всяка година дебитомери .. кой от форумните майстори ще препоръчате за тази работа ?

    П.с 159 1.9 jtdm 16v (150)
    Last edited by Niki96; 15-04-2018 at 17:28.

  2. #2

    Default

    За егр и дпф донякъде разбирам.
    Ама щом за тая кола те бърка един дебитомер за 300-400 лв, ако се счупи турбото и него ли ще го изолираш?

  3. #3

    Default

    Аз дадох 220 лв за дебитомер Bosch какви са тези 300-400лв
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

  4. #4

    Default

    Проблема е ме за 1 година смених 2 дебитомер .. един път втора ръка втори път нов на Бош .. и двата фирясха .. ходих на майстор да прегледа кабела и буксата която влиза в самия дебитомер ... и всичко е наред .. аз ли съм карък или какво? А и искам да се радвам на колата не да я правя през 2/3месеца .. и за това искам да махна ДПФ и ЕГР .. на мерцедеса се справих сам ама там компютъра не ги търси а тук като махна маркучето на ЕГР и колата влиза в авариен режим и се налага и софтуерна намеса ... и защо да се счупи турбото ако се направи настройка ? То е по вероятно сега да се счупи понеже съм го откачил и колата работи в сервизен режим .. не я натискам но искам да ги оправя тея неща ... турбото го свалях за профилактика при едно майсторче в дружба , каза че е натрупало нагар и трудно се движели лопатките но като цяло всичко е здраво и без луфтове нямаше нужда от раздвижване а само от почистване...

  5. #5

    Default

    Въздушния ти филтър как е ? Ако е някой "спортен" от 15лв. може и той да ти съсипва дебитомерите. 2 за година ,не е малко.
    156 2.4 JTD SW 140-ex./ 147 1.9 JTDM 150-ex./ 159 2.4 JTDM SW Qtronic 200-ex./
    GIULIA
    2.2 JTDM ​180 ZF8

  6. #6

    Default

    Въздушния не е преправян на спортен , още си е в кутия долу под калника ... марката му е Mahle .. около 42 лв .. преди няколко месеца като сменявах поредния дебитомер и него го смених .. сега реално имам 2 чисто нови филтъра ... а проблема не вярвам да е в тях защото пре 1/2 седмици съботата или неделята го свалям за да го издухам на компресор ... тъй като колата я карам повечето време градско

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •