Results 1 to 12 of 12

Thread: Лампа на маслото 3.0 V6

  1. #1

    Default Лампа на маслото 3.0 V6

    От няколко дни при някое от паленията лампата на маслото оставя да свети,гася паля пак и лампата гасне още при въртенето,подозирам датчика(дано е от него),та къде се намира?

  2. #2
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,560

    Default

    До масления филтър с едно кабелче
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  3. #3

    Default

    А подобни проблеми дали са от него,след като изгасне лампата няма проблем,нито премигва нито мотора работи по шумно.

  4. #4
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,560

    Default

    Въобще ли не гасне или гасне със закъснение или след вдигане на оборотите?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  5. #5

    Default

    Въобще не гасне,след това я гася пак паля и гасне,маслото е на 2к.филтъра е с клапан.

  6. #6
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,028

    Default

    Възможно е датчикът да е фирясал и да го играе "тука има, тука нема", но е добре все пак да установиш това, по възможност по-скоро.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #7

    Default

    Аз не я карам,през другата седмица влиза за ангренаж и други работи,та тогава ще сменим и датчика.

  8. #8

    Default

    Сега загледах и някой път гасне с леко закъснение,а нормално гасне още при въртенето на стартер.

  9. #9

    Default

    Това гаснене с леко закъснение от време на време за секунда две след палене да какво може да се дължи?

  10. #10
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,028

    Default

    Ако лампата се бави с гасненето само след по-дълъг престой, възможна причина е възвратният клапан в масления филтър. Ако не е това, трябва да се мери налягането с манометър. Ако е по-ниско от нормалното, може да се дължи на хлабини в маслената помпа или в лагерите на КВ. Най-вече в биелните.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  11. #11

    Default

    Точно след по дълъг престой се бави и то не сутрешното палене,там драми няма,а ако я покарам и оставя за час например и то не винаги.

  12. #12
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,560

    Default

    При мен го прави когато нивото на маслото е ниско. Явно по някаква причина изтича маслото от системата (рядка масло примерно) и после трябва време докато се напълни. Нямам логично обяснение защо така се случва , но падне ли нивото около миниму понякога го прави.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •