Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 39

Thread: Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v

  1. #1

    Default Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v

    Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?

  2. #2
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,794

    Default

    Quote Originally Posted by radibiserow View Post
    Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
    Какъв надув може да понесе мотора ти е по-важният въпрос

  3. #3

    Default

    Мотора ще носи, ама съединителя?

  4. #4
    Запален алфист
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Пловдив
    Posts
    466

    Default

    Съединителя ще носи месец два, ама спирачките? Защото тая кола, нали трябва да спира. Защо до сега не съм видял въпрос, Какво да променя по спирачната система?

  5. #5

    Default

    Ще спира тя.
    Както е спирала преди, така ще спира и сега.
    От едно турбо няма да стане 3 тона. Нито пък ще почне да се движи с 320км/ч

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by radibiserow View Post
    Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
    С кадърен мапер можеш да извадиш спокойно над 200 коня, и кулерче и генерациика иска. Съединител и спирачки ако са читави си държат.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

  7. #7
    Запален алфист C-e-c-o's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    София
    Posts
    116

    Default

    За да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?

  8. #8

    Default

    1.45 е при мен. Ако ти е познат мапера не се увличайте с нафтата, защото моята с много гориво започна да пренадува във най-високите, но вървежа беше един път за това и се интересувам от по-голямо тирбо сега

  9. #9
    започва да се пристрастява Mladencho's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Добрич
    Posts
    44

    Default

    1.9/115 я карам на 2 бара с 2256,ама имам и челен кулер , генерация , подсилени турбо пътища,по-голям мап сензор и датчик на рейл,по-голяма помпа
    147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by C-e-c-o View Post
    За да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?

    180-185 коня става без проблеми.

    Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.

  11. #11

    Default

    Има ли разлика в турбините на 2.4 136/140/150/175 коня?

  12. #12

    Default

    136 коня е с механично управление на турбото.
    Другите ги управлява компютъра, дали има разликата в перките някой друг да каже.

  13. #13
    no petrol, no fun italfen's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Варна/София
    Posts
    1,146

    Default

    Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
    1. Кулер и пътища
    2. По-голяма студена част на турбото
    3. Генерация
    4... вие предложете?

    Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.
    Now: 156 2.5 V6 24V, 75 1.6 I.E.
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup...and more

  14. #14
    Запален алфист C-e-c-o's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Location
    София
    Posts
    116

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    180-185 коня става без проблеми.

    Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.
    При мен мисля, че са два катализатора - единия след турбината, а другия беше преди гърнето, втория е разкаран. И другия ли трябва да разкарам? 1.9 JTDM 2003 имат ли вихрови клапи също така?

  15. #15

    Default

    Вихрови клапи имат след 2005-2006 , цф4 моторите по 150 и 170 коня. Те са JTDm.

    Teя по 140 и 150 преди 2005 нямат вихрови клапи, цф3 са и се водят JTD M-jet.

    Разликата е в налягането на рейла и броя впръсквания на такт.
    Цф4 моторите се ремапват до повече коне.

    А катализатора в даунпайпа е хубаво да се махне, щото държи много жега на турбото.
    Сменя се с нещо такова - http://www.extreme-tuning.bg/bg/prod...lfa-SAAB-decat

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •