Results 1 to 15 of 21

Thread: Замерване на дебитомер

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Default Замерване на дебитомер

    Може ли малко помощ за замерването на дебитомер с мултицет .. какви стойности трябва да дава .. на първия ПИН си показва 13.24 (предполагам е захранващ) при третия показваше 3.24 (пик) 3.04 и падаше при подаване на газ до 3.00 .. (без натоварване) мерено на 20 V .. както и на четвъртия мисля (дано не съм сбъркал) на втори е празно (0.01) малко помощ как да го замеря правилно и какви стойности трябва да даде? Искам да разбера състоянието му ... днес отворих ЕГР и го раздвижих .. и черния пушек намаля драстично но искам да разбера състоянието на дебитомера , че карах известно време без него тъй като при палене зимата .. колата само работи на 900 оборота и въобще не реагираше като и дам газ .. чак след минута качваше до 1000/1200 и така в продължение на минута време докато не се изфорсира с помощта на турбото (от 13000) и вече се стабилизираше и отговаряше на педала .. но като го откачих светна чека но колата тръгна повече от добре ... сега след раздвижването на ЕГР дори със закачен дебитомер колата върви много добре и изчезна трудно палене с бял пушек
    П.с колата е 159 1.9 jtdm 150 2006 .. дебитомера е с 4 пина ... с код 0 281 002 618 поне това ми се вижда
    Last edited by Niki96; 27-05-2018 at 23:16.

  2. #2
    светлозелен(ама не много) ivan dimitrov's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Варна
    Posts
    2,846

    Default

    Диагностика при добър специалист е решението. С тоя мултимер, дето опресняването му е над секунда, нищо няма да разберете. Не съм се сблъсквал със 159, но от малкото други автомобили съм останал с впечатлението че се захранват със стабилизирано напрежение 5в датчиците.
    На съвремените двигатели, "бабините девитини" не им се отразяват добре. Карано е без дебитомер = неизбежна диагностика с зануляване на грешките и последваща нова, за да се открие проблема.
    НЯМА ТАКЪВ НАРОД, Продължаваме Простотиите, Бързо Се Прецакваме.

  3. #3

    Default

    Уж с професионален мултиметър го мериме .. ама ще се насоча към диагностика явно

  4. #4
    светлозелен(ама не много) ivan dimitrov's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Варна
    Posts
    2,846

    Default

    Предполагам че сте мерили не спрямо вярната "маса". Ползвайте тая на датчикът.
    Колкото и да е добър мултимерът - все е много инертен.
    Потърсете квалифициран диагностик, разгледайте из форума за отзиви и преценете.
    НЯМА ТАКЪВ НАРОД, Продължаваме Простотиите, Бързо Се Прецакваме.

  5. #5

    Default

    Да така и ще направя, насочиха ме към Обеля при някакъв със същата 159 който си разбирал от работата и имал подходящата програма за диагностика.. сумата от 50 лв ми се струва голяма но ще ги прежаля

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Niki96 View Post
    Да така и ще направя, насочиха ме към Обеля при някакъв със същата 159 който си разбирал от работата и имал подходящата програма за диагностика.. сумата от 50 лв ми се струва голяма но ще ги прежаля
    Ела ги прежали при мен, даже 40 ще ти взема. Много лесно можеш да го провериш с МЕС
    Но тези не са напрежителни, а честотни
    Last edited by Alex_26; 05-06-2018 at 17:09.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •