Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 34

Thread: Въздушен филтър с подобрена пропускливост

  1. #16
    Болен алфист
    Join Date
    May 2010
    Location
    К
    Posts
    1,220

    Default

    И аз реших да слагам K&N - днес трябва да го получа.156-цата 2.4 я купих и карах 5 години с филтър JR и нито и стана нещо, нито зацапа дебитомера.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  2. #17

    Default

    Аз гледам че има не само К&N, но и някакви британски филтри https://www.ebay.co.uk/itm/Air-Perfo....c100005.m1851


    а и отделно КиН от Великобритания е по-евтин с около 20-на лева, отколкото закупен от България: https://www.ebay.co.uk/itm/K-N-Air-F...c9c3%7Ciid%3A1
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  3. #18
    Запален алфист marin_mv's Avatar
    Join Date
    May 2016
    Location
    Любимец / Trier
    Posts
    205

    Default

    Насочих се към K&N защото имаха налични филтри в БГ. Иначе има още две три марки които според ревюта са със сходни качества, но на малко по ниски цени.
    Иначе 15 коня в повече не съм усетил Казах, че колата се усеща малко по еластична при подаване на газ и ускорява по равномерно. От Май до сега минавам средно по 2000км на седмица, следващата седмица ми е трета смяна масло от средата на Май. Мисля, че си познавам добре колата и усещам почти всяка промяна в поведението и Не агитирам никого да си сменя филтъра, споделям лично мнение и впечатление.
    За смяната и прането - филтъра може да смени и без канал или подемник. Аз имам две метални стойки на които качвам предните колела, развивам кората само от страната на филтъра, подмъквам я и имам достатъчно достъп за да го извадя. След първото пране изглеждаше като нов. Не знам как ще е след още няколко. Иначе съхне сръвнително бързо. Но следващите 4-5 месеца ще съм повече време в Германия и колата влиза в съвсем заслужен период на отдих, така, че мнение след по дълга употреба, ще мога да дам следващото лято.
    Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

  4. #19

    Default

    А бре ако се задържа с тази кола и аз сигурно ще пробвам един такъв филтър, а засега вероятно "ще се задържа", защото както каза един съфорумник в друга тема не виждам какво друго да купя което да е със сравнително поносима поддръжка като на 159-ката и да не се нуждае от скъпи ремонти на агрегати които заводски за проектирани келяво и "сдават багажа" скоропостижно ...


    Гледам дизеловите 2.2 Джулии 150 коня вече ги има и за по 14 000€, ама нещо не съм навит първо на дизелова алфа и второ още по-малко съм навит от 5 цилиндъра да мина на 4 цилиндъра ...

    Единствената Джулия която ме привлича е 2.9 битурбо 510 коня, ама те яко си държат цените и докато с другите двигатели цените си падат, тази си държи цената и почти няма спад на цената й ...Най-евтиното е около 54 000-55 000€, а това което аз харесвам е около 64 000€ ...




    Да видим 2019 г. или 2021-2022 година дали ще качат в производство GTV както се пише с ел.турбина и хибрид с ел.двигател/и + 2.9 атмосферен бензин които заедно ще са +600 кончета...

    ---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

    ===================================




    А като стана въпрос, преди да го сложиш омасляваш ли го?
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  5. #20

    Default

    Quote Originally Posted by alfa racer GTA View Post

    Гледам дизеловите 2.2 Джулии 150 коня вече ги има и за по 14 000€, ама нещо не съм навит първо на дизелова алфа и второ още по-малко съм навит от 5 цилиндъра да мина на 4 цилиндъра ...

    Единствената Джулия която ме привлича е 2.9 битурбо 510 коня, ама те яко си държат цените и докато с другите двигатели цените си падат...
    2.0 бензина що не ти харесва? 200 или 280 коня (дето реално са с по 30 повече) не ти ли стигат?

  6. #21

    Default

    Цилиндрите не стигат.Четири са ми малко, след като сега съм с 5, макар и дизелови.Решил да да имам поне една истинка кола, преди да дойде настъплението на "електрокарчетата" и преди да съм навлезнал в пенсионна възраст .


    След като дойдат електрокарчетата ще е без значение каква кола имаш - всичко ще е еднакво.
    Е, заплюл съм си една марка елтрокарче - Фискер.Ама може и да не я бъде.Сигурен съм че ще ми е почти безразлично какво карам тогава и основното ще е чисто практично - 1.пробег с едно зареждане на батерията и 2. разход/цена на 100км пробег.



    И ме дразни това, че вдига 244кмч, което е по-малко от преките немски конкуренти и най-вече ВАГините.


    Имаше анализ на холандциците мисля от тунинг фирмата в който казват "недоумяваме защо от ФИАТ са ограничили скоростта на колата на 244 кмч, което е под преките немски конкуренти, след като според нас има възможност да вдигне поне 269кмч, а и според нас колата е в действителност 310 коня, а на 280.


    Някъде четох че 2019 Фиат гласи фейслифт +ъпгрейд, който ще докара 330 коня.За максималната скорост нищо не пишеха.


    А и отгоре на това "Като ще е гарга, да е рошава".
    Last edited by alfa racer GTA; 05-09-2018 at 15:26.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  7. #22
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Яка логика само. За един умрял цилиндър и това да е критерий.
    По същата логика защо за тези пари не караш една С класа с В12 двигател, а се занимаваш с тия убити 5 цилиндъра и то работещи с дизел.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  8. #23

    Default

    Щото C класа с B12 карат само такива като теб...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  9. #24
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,194

    Default

    Quote Originally Posted by alfa racer GTA View Post
    Щото C класа с B12 карат само такива като теб...
    Не аз имам изискване към цилиндрите.
    Ако беше така, то със сигурност щях да се радвам на четни цилиндри.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  10. #25
    Болен алфист
    Join Date
    May 2010
    Location
    К
    Posts
    1,220

    Default

    K&N пристигна, но сега чакам и един MAHLE, който бях поръчал преди това.Ако се сменят лесно и без подемник/канал, мога да направя едно сравнение с мес или алфа обд.
    Last edited by stu; 08-09-2018 at 23:01.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  11. #26

    Default

    Quote Originally Posted by stu View Post
    K&N пристигна, но сега чакам и един MAHLE, който бях поръчал преди това.Ако се сменят лесно и без подемник/канал, мога да направя едно сравнение с мес или алфа обд.
    Повдигаш с крика, колкото да имаш достъп, дори да не се отлепи колелото има достатъчно място.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  12. #27
    Запален алфист marin_mv's Avatar
    Join Date
    May 2016
    Location
    Любимец / Trier
    Posts
    205

    Default

    Quote Originally Posted by alfa racer GTA View Post
    А бре ако се задържа с тази кола и аз сигурно ще пробвам един такъв филтър, а засега вероятно "ще се задържа", защото както каза един съфорумник в друга тема не виждам какво друго да купя което да е със сравнително поносима поддръжка като на 159-ката и да не се нуждае от скъпи ремонти на агрегати които заводски за проектирани келяво и "сдават багажа" скоропостижно ...


    Гледам дизеловите 2.2 Джулии 150 коня вече ги има и за по 14 000€, ама нещо не съм навит първо на дизелова алфа и второ още по-малко съм навит от 5 цилиндъра да мина на 4 цилиндъра ...

    Единствената Джулия която ме привлича е 2.9 битурбо 510 коня, ама те яко си държат цените и докато с другите двигатели цените си падат, тази си държи цената и почти няма спад на цената й ...Най-евтиното е около 54 000-55 000€, а това което аз харесвам е около 64 000€ ...




    Да видим 2019 г. или 2021-2022 година дали ще качат в производство GTV както се пише с ел.турбина и хибрид с ел.двигател/и + 2.9 атмосферен бензин които заедно ще са +600 кончета...

    ---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

    ===================================




    А като стана въпрос, преди да го сложиш омасляваш ли го?
    След пране задължително се омаслява, като се внимава да не е прекалено. Мисля си че съм запомнил как изглеждаше като нов и се стремя да постигна същия цвят и ниво на омасляване .... на око. След това го оставям да престои ден така и чак тогава обратно на колата. Основно от страх от приказките за прецакването на дебитомера които четох.. Ако питаш за първото слагане - НЕ - идва си омаслен.
    Иначе Джулия за 14 000 Евро не съм виждал, тук .... И да видя ще бягам на далеч от нея 159ки 2010 - 2012 още вървят 10 000 - 12 000 Евро, представям си Джулия на 2 години за подобни пари в какво състояние ще е. А и ако ще е от новите Алфи ще е Стелвио. Следващия месец ще се взема нещо със сигурност. Ако ще е втора ръка ще е 159 или Джулиета, ако е нова - Фиат 500Х .... с тези истерии с дизел, а вече и с бензина в Германия, наистина не искам да си бъркам дълбоко в джоба за кола Честно казано, като изключим Стелвиото, 159 за момента ми е любим модел.
    Last edited by marin_mv; 09-09-2018 at 21:21.
    Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

  13. #28
    Болен алфист
    Join Date
    May 2010
    Location
    К
    Posts
    1,220

    Default

    Това успях да измеря.
    Със стария филтър 262 mg при нормални обороти и 520mg при 3000оборота.
    С новия филтър 556mg при нормални обороти и 670mg при 3000оборота
    Със спортния филтър 558mg при нормални обороти и 871mg при 3000оборота
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails B9D6DECC-20C6-4668-A0AE-32FA7C828C04.jpg   73A5E253-85E0-424E-81D4-67D6BE78C8EC.jpg   D0D772D6-392D-49B3-8324-141B24B98225.jpg   9978FCC6-3E99-4243-B926-AB0DD23886DA.jpg   83F2E03B-59CE-4B83-8125-9DF3D14A08ED.jpg  

    06A4B652-0DDD-47E4-A9F9-DAEF14BF475D.jpg   C4826747-30A3-4C73-8708-8A2133906702.jpg   B4C642D1-6491-43D3-B80B-E1BA9A00E25A.jpg   0731BAB5-3736-419C-AFAE-9B30DFE3CE30.jpg   30867891-6C57-415A-B80F-E734FF8290DC.jpg  

    Last edited by stu; 17-09-2018 at 00:31.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  14. #29

    Default

    Това платената версия на програмата ли е?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  15. #30

    Default

    Е, мотивира ме! И за спортния филтър К&N и за Алфа ОБД на телефона
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •