Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 36

Thread: Смяна на инжектори алфа ромео 156 2.0ТС

  1. #1
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Gabrovo
    Posts
    5

    Default Смяна на инжектори алфа ромео 156 2.0ТС

    Искам да попитам колегите от форума.Мисля да сменя инжекторите на алфа ромео 156 2.0ТС със инжектори от 3.2ГТА.Въпроса ми е дали те ще паснат без доработки? Благодаря предварително

  2. #2
    Запален алфист
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Пловдив
    Posts
    466

    Default

    И чисто от любопитство, за чий ти е това? Без да съм специалист, предполагам няма да стане. Но нека кажат другите.

  3. #3
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Gabrovo
    Posts
    5

    Default

    С цел да повиша някое конче на астматика.

  4. #4
    Запален алфист
    Join Date
    Feb 2017
    Location
    Пловдив
    Posts
    466

    Default

    И как мислиш ще стане? След като ECU-то управялва други инжектори? Искаш да повишиш кончетата, закарай я за чип туниг. Ако това те устройва https://www.digitaltuning.bg/tuning/...156/2.0-155-cv

  5. #5
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Gabrovo
    Posts
    5

    Default

    Аз ще я чипирам веднага след това искам просто да знам дали ще паснат без някакви интервенций?

  6. #6

    Default

    Само с гориво не става, трябва и въздух. От къде ще го вземеш тоя въздух? С турбо, с компресор, със сешоар?

    Не се занимавай с глупости, заводските дюзи стигат и за 200 коня. Пък като омалеят само се сменя регулатора на налягането(евентуално и помпата) и проблема е решен.
    Last edited by dhtj; 14-06-2018 at 15:57.

  7. #7
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,193

    Default

    Ако се сменят инжекторите с по-пропускливи, няма да се увеличи горивото, защото ECU - то, отчитайки сигнала на ламбда сондата, ще свие инжекторните времена и вероятно ще запише грешка заради адаптивните параметри. Или поне в установен режим.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  8. #8
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Gabrovo
    Posts
    5

    Default

    Добре след като ги сложа мисля да я чипирам,така компютъра няма ли да се настрои да работи оптимално със новите инжектори?

  9. #9
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,193

    Default

    Да, евентуално ще се избегне проблема с адаптацията, но за да постигнеш по-голяма мощност, освен повече гориво трябва и повече въздух. Него никакво чипиране не може да го осигури.

    Накратко - чипиране на атмосферен двигател не води до нищо осезаемо. Освен до хвърляне на едни пари навятъра.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  10. #10

    Default

    Както ще работи със старите дюзи, така ще работи и с новите. Нищо няма да спечелиш.

    Бях пуснал и аз тема преди няколко години да ми обяснят как се засилва твинспарка че имах мерак.

    Общо взето, за малко пари нещата които можеш да направиш са:

    Откачане на балансиращите валове 4-5 коня - безплатно
    Махане на катализатора - 4-5 коня - безплатно
    Олекотена шайба на коляновия вал - 6-8 коня - 80-100 лева
    Ремап - 8-12 коня - 200-300-400лв
    V6 intake mod (пиши в гугъла) - 10 лева, 1-2 коня и малко по-хубав звук.

    Отделно е хубаво да имаш нов дебитомер(150лв), нова ламбда сонда(100лв), нов въздушен филър(10лв), и хубави нови свещи (иридиеви или платинени ~140лв) с изправни кабели и бобини .
    И дa сипваш хубав бензин - 98 или 100 октана.

    Като ги направиш тея неща може и да имаш вече едни реални 160-170 коня и да подаваш биноклите на повечето чипнати дизели. По възможност по-старички и 4 цилиндрови.

    Като си готов с тва дето ти изброих по-горе, следващата стъпка са спортни разпределителни валове (над 1000 лева) , правен изпускателен колектор, олекотен маховик, 4 отделни дросела и т.н...

    И е много важно преди да почнеш каквото и да е, мотора ти да е зацепен правилно, вариатора да е изправен и клапата в смукателния колектор да работи.
    Last edited by dhtj; 14-06-2018 at 18:29.

  11. #11
    GRID Autosport Friday's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    София
    Age
    36
    Posts
    554

    Default

    Ехеее ти качи 33 коня с 330лв. Направо изби рибата
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

  12. #12

    Default

    Всичко го има измерено, не си измислям.

    Ето ти за шайбата примерно - http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm

  13. #13
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,193

    Default

    С уговорката, че олекотяването на шайби, маховици, и махане на баланс валове, общо взето подобрява динамиката на мотора но не води до увеличаване на максималната мощност.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  14. #14

    Default

    Е ти не си погледнал линка.

    Шайбата освен олекотена е и с намален диаметър. Трябва и малко по-къс ремък за нея.

    И за баланс валовете също мисля, че не си прав. Ако измислиш как да въртиш 5 килограма желязо с 14 000 оборота в минута, без консумация на енергия, ще ти дадат нобелова награда.

    Има много динографики в нета и по тая тема. Точно за туинспарк не съм намирал, но за разни хонди, фордове и мицубишита има много. В зависимост от модела, съм виждал резултати между 3 и 16 коня "печалба" при откачане на балансиращите валове.
    Koйто се интересува, пише в гугъл "balance shaft delete power gains dyno" и чете теми или отваря google images за да гледа графики.
    Last edited by dhtj; 14-06-2018 at 19:03.

  15. #15
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Gabrovo
    Posts
    5

    Default

    И в крайна сметка драги колеги отговор не получих....ще паснат ли тия дюзички?

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •