Results 1 to 13 of 13

Thread: Въпрос за рейка

  1. #1

    Default Въпрос за рейка

    От вчера имам проблем , а той е че в маншона на лявото колело се събира хидравлична течност ... капе си стабилно .. до сега не съм се сблъсквал с такъв проблем при никоя от колите ми , направи ми впечатление че тече от самия маншон (пълни се явно) преди и след него е сухо , хидравликата е на ниво без шумове .. за какво да се притеснявам един колега сподели че ремонта щял да излезе 400 лв а друг около 80/100 с труд понеже някакъв малък елемент се сменял .. може ли малко да ме открехнете какво би могло да е заминало , колко струва и мога ли да си го сменя сам или трябва да се ходи на майстор , поне да имам представа преди да ме излъжат...Колата е 159 1.9 jtdm
    Прикачвам снимка
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails CEA558F8-E88F-460F-B413-13D57B5721C9.jpg  

  2. #2

    Default

    Някой? :/

  3. #3
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Рейката трябва да се рециклира. Т.е - да се сменят уплътнения, водачи, ако има нараняване по хромираните участъци, да се оправят. Накратко - едва ли ще стане само с подмяната на някакъв чарк по нея.
    Другият вариант е смяна с читава втора употреба.

    Но като гледам този маншон е скъсан и най-вароятно в това е била причината за да протече рейката.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    Рейката трябва да се рециклира. Т.е - да се сменят уплътнения, водачи, ако има нараняване по хромираните участъци, да се оправят. Накратко - едва ли ще стане само с подмяната на някакъв чарк по нея.
    Другият вариант е смяна с читава втора употреба.

    Но като гледам този маншон е скъсан и най-вароятно в това е била причината за да протече рейката.
    A като цена какво ще струва да се рециклира .. демонтаж + монтаж?

  5. #5
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,922

    Default

    Протекъл е семеринга. Такива има в Хубата силс. На Охрид 27 или 24 са до затвора в едно забутано гаражче, но са много добре заредени. Едно пълно рециклиране на рейката е скъпо удоволствие. По-добре някоя втора употреба.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  6. #6

    Default

    А в случая трябва ли да се рециклира изцяло за да се смени тоя семеринг , защото и на мен ми се иска някак по тънко да мина .. защото рейката е като нова (видимо) с изключение на теча сега от дясното колело ...
    Last edited by Niki96; 06-08-2018 at 10:09.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Niki96 View Post
    А в случая трябва ли да се рециклира изцяло за да се смени тоя семеринг , защото и на мен ми се иска някак по тънко да мина .. защото рейката е като нова (видимо) с изключение на теча сега от дясното колело ...
    Изглежда нещо като това, износно е уплътнението вътре. трябва да го разглобиш, измериш и купиш, ако си сръчен и има място може и без да сваляш рейката.
    Това е от дясно, от ляво е много навътре.
    По добре друга или ремонт в сервиз, зависи кое е по изгодно. Тънко няма да стане според мен.

    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=33
    Last edited by lordliness; 06-08-2018 at 10:29.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  8. #8
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,790

    Default

    Ремонт - 150лв., монтаж и демонтаж - още толкова горе-долу

  9. #9

    Default

    Ами намерих втора ръка рейка , ще я взема и ще опитам с нея ... а да питам тези 150 лева са само демонтаж ли? Сиреч 2х150 (монтаж демонтаж) 300 лв ?!?!

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Niki96 View Post
    Ами намерих втора ръка рейка , ще я взема и ще опитам с нея ... а да питам тези 150 лева са само демонтаж ли? Сиреч 2х150 (монтаж демонтаж) 300 лв ?!?!
    Целият труд трябва да е в рамките до 100 лв. Така че попитай тук там. Трябва да смениш маслото и после стенд. Още известна сума.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    Целият труд трябва да е в рамките до 100 лв. Така че попитай тук там. Трябва да смениш маслото и после стенд. Още известна сума.
    Е аз го сменявах като я купих .. около 2.2 литра събра .. то е най малкия проблем .. имам разфасофки останали .. стенда е задължителен значи ? Там са около 40/50 лева ?
    П.с да попитам хидравликата има ли нещо общо със съединителя защото когато намалее маслото в кормилната съединителя омеква .. и като сипя се оправя ?

  12. #12
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Щом качваш друга рейка, стендът е задължителен и внимавай да не ти настроят воланът да седи накриво.

    Хидравликата на волана няма нищо общо със съединителя.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    Щом качваш друга рейка, стендът е задължителен и внимавай да не ти настроят воланът да седи накриво.

    Хидравликата на волана няма нищо общо със съединителя.
    Ясно , благодаря за информацията
    Мисля през Heed auto в надежда да мина на стенд .. 2 пъти съм ходил и съм оставал доволен . Да се надявам че и сега ше е така ..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •