Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 24 of 24

Thread: Скръбна вест! Спира производството на Fiat Punto

  1. #16
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Изобщо не си човекът, който може да ми обяснява !
    След като не знаеш какво са изработвали, просто не разбирам защо се включваш в разговора.
    Дали изработвали 90% от съставящите кутията части или 50 или 100 не е от особено значение.
    Факт е че се прави в България.
    Според тезата ти по- горе едва ли не това е невъзможно ... бил запознат.

    Като си много запознат да беше написал, еди си къде се изработва еди си какво за тази кутия.
    Ти и сега не знаеш, но ми се периш.


    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    Това, че някой прави някакаква дребна част и после я продава някъде не означава, че прави скоростни кутии както твърдиш. Но явно за теб нещата са съизмерими. Това се опитвам да ти обясня, но изглежда ти идва сложно.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  2. #17

    Default

    Нищо ново, говориш за неща, които не си виждал и никога няма да видиш. Чул си че някой ги е виждал. Обаче много отворен. а пък аз какво знам, няма как да знаеш.
    Last edited by lordliness; 24-09-2018 at 12:20.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  3. #18
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Много интересно.
    Това е мой колега от Ту-София
    Аз съм инж. маг. МТТ и КБИ от Ту- София завършил съм с грамота за отличие.
    Работил съм няколко години в машиностройтелни заводи .. но не смятам да си споделям биография.
    Не само, че съм виждал, но съм проектирал и редуктори и кранове и тн.

    ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

    Може ли някой модератор да изтрие темата ...
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  4. #19

    Default

    Quote Originally Posted by flipz View Post
    Много интересно.
    Това е мой колега от Ту-София
    Аз съм инж. маг. МТТ и КБИ от Ту- София завършил съм с грамота за отличие.
    Работил съм няколко години в машиностройтелни заводи .. но не смятам да си споделям биография.
    Не само, че съм виждал, но съм проектирал и редуктори и кранове и тн.

    ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

    Може ли някой модератор да изтрие темата ...
    Браво. Значи все пак си наясно, че никъде в страната не се правят скоростни кутии както твърдеше. Наясно си и колко детайла има в една кутия и не може да се прави на едно място 50 или 100% от нея в България
    Last edited by lordliness; 24-09-2018 at 12:41.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  5. #20

    Default

    И той е в грешка да твърди че се правят скоростни кутии в България.
    Но и ти си грешка, защото по твоята логика производителя като спуска 50 детайла от кутия на 50 различни фирми и само я сглобява сам, не означава че той я прави.

  6. #21
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,178

    Default

    В днешното време на икономическа глобализация, е много трудно да се каже, кое и къде се произвежда.



    Кабелната форма на шофьорската ми врата е произведена в Тунис.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #22

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    И той е в грешка да твърди че се правят скоростни кутии в България.
    Но и ти си грешка, защото по твоята логика производителя като спуска 50 детайла от кутия на 50 различни фирми и само я сглобява сам, не означава че той я прави.
    Напротив, прави я този, чиято е разработката, другите са само изпълнители. Правиш проект, може ако не си производител на автомобили да им го продадеш на производителите, поръчваш да ти правят частите и някъде да ги съберат и упражняваш контрол на всички изпълнители. Да ви го обясня по просто. Това че правиш болтове за скоростна кутия на Мазерати, не означава, че правиш Мазерати, правиш болтове, които отговарят на качество, отговарящо на изискванията на Мазерати.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  8. #23

    Default

    Все пак нека се гордеем, че допринасяме по някакъв начин с части за една от скъпите, ценени Premium спортни марки в световен мащаб, а и наш първи братовчед Maseratti. Студио Atanas Vilner знам, че са правили салона на Rimac, която е една от най-скъпите supercars. Така, че болтове или цели кутии - допринасяме. А заедно с това има и работни места, което е важно за нас.
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

  9. #24
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,971

    Default

    Пунто никога не ми е харесвал!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •