Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 35

Thread: Равенол

  1. #16

    Default

    Почне ли да гори масло е необходимо или да се сменят гумичките на клапаните, или да се оправят бутала, сегменти и прочие. Само, че на Ганю не му се дават пари за ремонт... И тогава се почват въпросите по форумите, от сорта на "Каква е рецептата втора младост на Баба Алфа", "Как Алфата да изживее ренесанс?" и други тъпизми. Любопитно ми е, когато Ганю го боли зъб, отива ли на стоматолог да му го фиксне, или пие пенкилери нон стоп? Абе само си питам, ей така... Ганю трябва да се научи, че проблемите се оправят само по един начин - с натискане на бутона "-" на ЕЛКА-та. Но трябва да е цара на зара, трябва хем да има кинти за море, хем за кръчма, хем за нов ЖиСиЕм, да плати вноската по ипотеката, да плати лизинга на пералнята, да купи дентастикс на Шаро за да няма зъбен камък, абе за всичко друго, но не и за поддръжка на колата. И колеги, лошата слава на марката се дължи основно на тънкажите на Ганю и ненавременните ремонти и поддръжка. Ми като нямаш пари да поддържаш една кола - значи не си купуваш такава. Аз нямам пари да излизам с Николета Лозанова или Русата Златка и за това използвам мадами - генерици.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  2. #17
    Запален алфист sollider's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Русе
    Posts
    473

    Default

    Quote Originally Posted by Alexanderbb View Post
    Много умно. За 40 000 и 4 смени не е доливано и това което се източва не се събира в 5 литрова туба. На всяка втора смяна се взима и еднолитрова разфасофка която се ползва на два пъти. така по-ясно ли е?
    Ми изрази се така, бе. Много по-ясно е, отколкото в горния си вид. Не че няма луди глави, дето не сменят масло на по 25-30k...
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  3. #18
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    Quote Originally Posted by dansguardian View Post
    Почне ли да гори масло е необходимо или да се сменят гумичките на клапаните, или да се оправят бутала, сегменти и прочие. Само, че на Ганю не му се дават пари за ремонт... И тогава се почват въпросите по форумите, от сорта на "Каква е рецептата втора младост на Баба Алфа", "Как Алфата да изживее ренесанс?" и други тъпизми. .....
    Що пък да са тъпизми?

    Купил си си кола на 200К и съзнаваш, че хлабините на мотора не са като на нов и като така е нормално да компенсираш с вдигане вискозитета на маслото. От друга страна нямаш намерение да векуваш с тази кола и като така не е нужно да наливаш една кофа пари в основен ремонт.

    Кое точно му е тъпото на това?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  4. #19

    Default

    На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.

  5. #20
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.
    Да разбирам ли, че всички автомобили на 200К и които можеш да си купиш за няколко хилки, са морги?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  6. #21

    Default

    Да щото, хората са ги изхвърлили вече. А ти им се кефиш и викаш колко е запазена моргата.

  7. #22
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    Да щото, хората са ги изхвърлили вече. А ти им се кефиш и викаш колко е запазена моргата.
    Съществуват обективни показатели по които даден човек може да прецени, дали даден автомобил е морга или не.

    Но това го могат определени хора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  8. #23

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    Що пък да са тъпизми?

    Купил си си кола на 200К и съзнаваш, че хлабините на мотора не са като на нов и като така е нормално да компенсираш с вдигане вискозитета на маслото. От друга страна нямаш намерение да векуваш с тази кола и като така не е нужно да наливаш една кофа пари в основен ремонт.

    Кое точно му е тъпото на това?
    Човече, абсолютно всички автомобили над 5 години, които се продават у БеГе-то са на над 200000 км. пробег. И кой говори за векуване? Аз като купувам кола не знам предварително колко време ще я карам. И винаги предвиждам едни 1500-2000 лв. за първоначално обслужване, окачване и за разни изненади, ако се появят. Масово н.в. "клиента" разполага с конкретна сума и купува кола точно за тази сума. Не сменя водната помпа, ремъците и ролките, което е задължително за кола "втора ръка", защото екзалтиран и изпаднал в еуфория, не се е сетил, че трябва да разкеши и за тези неща. Освен това, ако купиш JTD е по-вероятно да попаднеш на екземпляр, който е читав, отколкото ако купиш TS или JTS.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  9. #24
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    Quote Originally Posted by dansguardian View Post
    Човече, абсолютно всички автомобили над 5 години, които се продават у БеГе-то са на над 200000 км. пробег......
    След това твърдение, у мен, се изпари всякакво желание да дискутирам, каквото и да било с теб.

    Ама ако все още си толкова сигурен в твърдението си, нямам против да се обзаложим да едни 10К пари. На часа мога да ти представя поне един, който не е предмет на твоята аксиома.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  10. #25
    Болен алфист
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    СОФИЯ, МЛАДОСТ 3
    Age
    47
    Posts
    1,530

    Default

    Quote Originally Posted by Read View Post
    На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.
    Това е абсолютно дилетантско изказване. Виждал съм куп автомобили минали 300 - 350 000, които са далеч от определението морга. На времето старите мерцедеси деянеха спокойно до 600 000.

    А има и коли на по 50 000, които са карани душмански и не стават за нищо
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

  11. #26

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    След това твърдение, у мен, се изпари всякакво желание да дискутирам, каквото и да било с теб.

    Ама ако все още си толкова сигурен в твърдението си, нямам против да се обзаложим да едни 10К пари. На часа мога да ти представя поне един, който не е предмет на твоята аксиома.
    Кое не разбра? Точно и ясно съм написал - които се продават у БеГе-то, пропуснал съм обстоятелственото пояснение "нов внос".

    Поздравявам те с това: https://www.youtube.com/watch?v=zspv6l3UKqU
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  12. #27
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    А, щото тези дето са нов внос ги продават на Марс.

    Има ли още нещо, което да си пропуснал, пък аз да не съм разбрал?

    166-цата я купих от човек в Бе-Ге-то с регистрация, 13 - годишна, на реални 175 К и в безупречно техническо състояние. Без никакви проблеми я ползвах в продължение на 7 години и в момента дъщеря ми продължава да си я ползва.

    Накратко - това, че ти си се оказал голям неудачник в персоналните си избори, си е твой проблем и като така не следва да дращиш фамозни теории из техническите форуми.

    PS:

    По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
    Last edited by ecotronic; 19-08-2018 at 21:06.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  13. #28

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post

    По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
    Е това не мога да разбера, човек с претенции за висока култура и претенции за необятни знания да се приравнява с нас простаците и да използва такъв език. Загадка на природата. Направо съм потресен.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  14. #29

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    А, щото тези дето са нов внос ги продават на Марс.

    Има ли още нещо, което да си пропуснал, пък аз да не съм разбрал?

    166-цата я купих от човек в Бе-Ге-то с регистрация, 13 - годишна, на реални 175 К и в безупречно техническо състояние. Без никакви проблеми я ползвах в продължение на 7 години и в момента дъщеря ми продължава да си я ползва.

    Накратко - това, че ти си се оказал голям неудачник в персоналните си избори, си е твой проблем и като така не следва да дращиш фамозни теории из техническите форуми.

    PS:

    По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
    Ако под неудачник визираш изборът ми на автомобил, вероятно си прав. Но за мен колата е просто транспортно средство, не съм придричив. Мисълта каква кола карам не ме депресира и нямам комплекси от това. Работя като главен системен администратор в една от трите най-големи банки в БГ, имам една камара Майкрософтски сертификати, както и четири специализации в чужбина, успешно съм реализирал проекти в няколко министерства, както и в Министерски съвет, изкарвам достатъчно пари, за да мога още утре да си купя 159-ка с пари кеш.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  15. #30
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,177

    Default

    Quote Originally Posted by dansguardian View Post
    Ако под неудачник визираш изборът ми на автомобил, вероятно си прав. ...
    Естествено, че това визирам.

    Съжалявам за което, но ти от това не следва да правиш генерални изводи (дори и само за себе си), защото те могат да бъдат подвеждащи за някои колеги.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •