Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 78

Thread: как се тества дозатор - клапан на рейката

  1. #16
    Запален алфист ivaka89's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София
    Posts
    375

    Default

    явно 150 коня си го има като проблем, но никой още не е сигурен от какво, и моята от 50 до кум 80 градуса температура започва да ги мени оборотите по същия начин и си мисля, че е от дюза ( едната ми прави доста големи корекци около 2), но ще изчакам още мнения. Ако е помпа ще е хубаво да се отстрани проблема преди да се е счупила и всичко по системата да стане в стружки..

  2. #17
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,111

    Default

    Колега, това не е Ауди.
    Помпата не пуска стружки към дюзите.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

  3. #18
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Ако са дюзите ще има и дим при повече натискане и по- трудно палене.
    Аз мисля, че мойте са в нормите, но който разбира от това, може да се произнесе.

    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  4. #19
    гинеколог любител mirchozo's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Добрич
    Age
    37
    Posts
    3,142

    Default

    Колега защо не отидеш при някой майстор да ти погледне нещата в детайли. Така ще падне хвърляне на боб. Няма как по 2 снимки да се каже точно къде ти е проблема. Най-лесния начин е да смениш даден компонент с работещ, но не всеки ще ти "уйдиса" на акъла да му вадиш чаркала от колата. Аз навремето така замалко да сменя регулатор, а като сложих моя на друга кола вървеше пушка.

    Пс Корекциите биват, нищо фрапиращо.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  5. #20
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Защото не го намирах за проблем, нещо спешно и реших да попитам ако някой е решил същият "проблем". Или ако е нещо, често срещано.
    Мислих, че е от вихровите клапи, който премахнахме и почистване на колектор и егр.
    Нямаше промяна, а колектора и егр са заменени в сервиз на алфа 07/2013 и бяха е много добро състояние. Като егр е пертруб, а не бош.
    Тази седмица получих разпробити пластини за егр и го затапих преди два дни.
    Не бях тествал колата до днес.
    Още от първото палене, няма никакво клатене на обороти, както и след като загря.
    Не съм очаквал, че от това може да има такава промяна.
    А за ходенето е сервиз, точно където махах клапи ми казаха че е дозатора или помпа, но по вероятно дозатора.
    За това попитах за метод за неговата диагностика или почистване, обслужване.

    https://www.youtube.com/watch?v=uw6At6tqexM
    Last edited by flipz; 01-09-2018 at 20:18.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  6. #21

    Default

    Моята също клати оборотите, когато я запаля студена около 1,2 минути, но не му отдавам чак такова значение След като поработи 1,2 минутки всичко си идва на мястото. Карам я така една година горе долу и нищо не се е счупило.

  7. #22
    Клуб вагон-ресторант Gogata's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив
    Age
    31
    Posts
    1,159

    Default

    Quote Originally Posted by Gogata View Post
    В момента съм с бардал x-tec 5w30 c2, но не мисля, че има някво значение за проблема. Зимата беше чук и нямаше клатене на оборотите.
    Другата седмица ще я карам да видим какво ще излезе.
    Почистихме регулатора в ултразвукова ваничка. Няма никаква промяна.
    Към момента не се е появявала пак грешката и се чудя дали има смисъл да давам 300 лв за регулатор ако проблемът не се реши.
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

  8. #23
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Затапен ли ти е ЕГР? Спрян?
    При мен като са сменяли колектора са сложили ЕГР perturb. Мисля, че оригиналният е bosh. Вероятно не е работил коректно, макар чист и без грешка или заради изгорелите газове ми клатеше оборотите.
    След като го затапих за 25лв вече изобщо не клати. Още на първото палене.
    При мен може и да минават частично изгорели газове, защото пластините са с дупки.
    Може пък това да е за добро да са частично ограничени. (макар да бъда заклеймен след малко)
    Това не значи, че и при други е така.
    Клапите махнахме и почистихме колектор, дросел меко гасене, маф.

    Тук ги има същите пластини с 4 и 3 дупки.
    Слагат се на входа и изхода на клапана.
    https://www.alfaworkshop.co.uk/parts...GR_valve.shtml
    На някой може да им клати и заради "качествен" ремап.
    Last edited by flipz; 12-09-2018 at 22:24.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  9. #24

    Default

    Заводски колата излиза с EGR - Pierburg.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  10. #25
    започва да се пристрастява Alfa tuner's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    90

    Default

    Егр-ът ти е затапен с планка с дупки защото ако няма дупки ще дава грешка ако не се спре софтуерно
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

  11. #26
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Да знам за това .. за това и прибегнах към този вариант.
    Quote Originally Posted by Alfa tuner View Post
    Егр-ът ти е затапен с планка с дупки защото ако няма дупки ще дава грешка ако не се спре софтуерно

    Благодаря за информацията, беше ми наистина интересно.
    Quote Originally Posted by undy View Post
    Заводски колата излиза с EGR - Pierburg.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  12. #27
    Клуб вагон-ресторант Gogata's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив
    Age
    31
    Posts
    1,159

    Default

    Виж за ЕГР не бях се сетил.
    При теб след като го спряхте не клати на студен мотор, така ли?
    Моята засега всичко си й стои -дпф, егр. Само клапите махнахме и чистихме колектора.
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

  13. #28
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    След като му сложих пластините не клати, нито при студен, нито при загрял по светофарите.
    В процеса на обслужване се надявах, че ще излезе от някъде този "проблем".
    Махане на клапи, почистване, BDC добавка която си ползвам, горивен филтър и тн
    Понеже съм чел в Autolusso, че с премахване на клапи спират и EGR и повечето хора отчитат по- добра работа и мощност, сравнение със само премахнати клапи (лаг в ниските - което е вярно). Поръчах от ebay комплекта .. сложих ги .. паля и радост за очите .. първо палене от 4 дни и не клати и така вече близо месец.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  14. #29
    Запален алфист ivaka89's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    София
    Posts
    375

    Default

    Моята ги клати само в диапазота от около 50 до 80 градуса.
    Сложих чисто нов регулатор на бош, утре ще я видя дали ще ги клати когато я запаля и подкарам в процес на загряване. ЕГР-а ми е софтуерно изключен, не знам дали и как е затапван, нямам вихрови клапи и имам дпф .

  15. #30
    Старши алфист flipz's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Burgas
    Age
    34
    Posts
    622

    Default

    Ще споделиш. Аз също имам DPF.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •