Results 1 to 7 of 7

Thread: Прекъсва и трудно пали

  1. #1
    Запален алфист mirecyt's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Sofia
    Posts
    136

    Default Прекъсва и трудно пали

    Добро утро, колеги!

    Алфичката нещо се смути скоро след смяна на горивна помпа и може и да има връзка с проблема.

    На студен двигател пали трудно, прекъсва и не може да се изфорсира, сякаш няма мощност.
    Това се случва, докато не мине на газ, от там нататък няма проблем.

    Както казах, нова помпа, а също и почистени инжектори, като в началото беше без проблем и вървеше и палеше добре, но въпреки това не изключвам и двете възможности.
    Мисля си още за сондата..
    166 2.4 JTD

  2. #2
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    Провери горивни регулатор
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  3. #3
    Запален алфист mirecyt's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Sofia
    Posts
    136

    Default

    Може ли малко инфо, къде е и как да го проверя, че в момента нямам достъп до ръководството?

    Благодаря!
    166 2.4 JTD

  4. #4
    Запален алфист nedko87's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    София
    Posts
    326

    Default

    Ако си с пластмасовия колектор е под него. Но проверката се прави с манометър закачен на бензиновата рейка. Налягането на празен ход трябва да е около 2.6 бара. На пълна газ или с изваден вакуум 3 бара.
    Не знам с кой мотор си 8 или 16 клапана но наляганията важът и за двата. На 16 клапановия регулатора е на самата рейка.
    Last edited by nedko87; 21-09-2018 at 14:34.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  5. #5
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,345

    Default

    Quote Originally Posted by mirecyt View Post
    Добро утро, колеги!

    Алфичката нещо се смути скоро след смяна на горивна помпа и може и да има връзка с проблема.

    На студен двигател пали трудно, прекъсва и не може да се изфорсира, сякаш няма мощност.
    Това се случва, докато не мине на газ, от там нататък няма проблем.

    Както казах, нова помпа, а също и почистени инжектори, като в началото беше без проблем и вървеше и палеше добре, но въпреки това не изключвам и двете възможности.
    Мисля си още за сондата..
    Аз при това положение бих се върнал обратно в резервоара там да гледам какво се случва... Практиката показва че в повечето случаи там е проблема..
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  6. #6
    Запален алфист mirecyt's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Sofia
    Posts
    136

    Default

    8 клапанова е, но мисля, че не е пластмасов колектора.
    Благодаря и на двама ви!
    166 2.4 JTD

  7. #7
    Запален алфист mirecyt's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Sofia
    Posts
    136

    Default

    Маркуча в резервоара се оказа
    Last edited by mirecyt; 29-09-2018 at 21:49.
    166 2.4 JTD

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •