Здравейте след като смених всички повдигачи и кобилици, сутрин когато запаля пак изчукват за около 2-3 секунди както със старите. Има ли някакъв клапан който да държи маслото и къде седи или да сменя маслото (в момента е с кастрол 5w30 C3 на 5 к км)
Здравейте след като смених всички повдигачи и кобилици, сутрин когато запаля пак изчукват за около 2-3 секунди както със старите. Има ли някакъв клапан който да държи маслото и къде седи или да сменя маслото (в момента е с кастрол 5w30 C3 на 5 к км)
Доколкото зная за оригиналния маслен филтър има клапа която задържа маслото в него да не се стича и когато стартираш двигателя маслото веднага започва да смазва, така е и при хубавите маслени филтри.
При по елементарните маслени филтри такава клапа няма и първо се пълни с масло масления филтър, след това маслото тръгва след него да смазва.
Това е което съм прочел.
За маслата чети параметрите.Ако производителя няма желание да дава параметри или има специални изисквания и препоръки условия за да ти даде просто го зачеркваш - производителите на качествени масла не крият тези параметри, а и освен това те заедно с техническият лист за безопасност са публични.Така някой при желание може да провери верността им като си плати на която реши лаборатория.
Определи си бюджет и избирай по възможност PAO масло и естерно, последното ако ти се дават повече пари, като е спорно доколко е оправдано да се дават толкова пари за дизелов двигател втора употреба.
Общо взето гледай да не е хидрокракинг масло, тоест с хидрокракинг база.
От хидрокракинг има колеги със 159 - ки които хвалят shell ultra xellix или нещо подобно се казваше.Лично аз обаче не бих дал пари за такова защото е на цена по-скъпа от някои ПАО масла.
На твое място първо като по евтин вариант бих сменил филтър масло.
Ако проблема остане тогава бих мислил за ново масло.
Що не пуснеш един запис на това което те тревожи?
Last edited by alfa racer GTA; 07-10-2018 at 19:44.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Аз не знам да има съвременен автомобилен филтър без възвратен клапан. Това е мембраната, която стои от вътрешната страна на малките отвори (2 на скицата):
Друг е въпросът, че може да има по-некачествени филтри на които този клапан не работи добре. Т.е - не уплътнява добре и след някакво време маслото се стича наобратно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Повдигачите и това дали са пълни с масло няма нищо общо с филтъра. Има филтри без клапани защото клапаните са на блока или той се монтира вертикално. Такива филми да се пълни филтъра всеки път след запалване няма. Понякога новите повдигачи също тропат.
Last edited by lordliness; 07-10-2018 at 20:44.
Не всички, които се скитат, са изгубени.