Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 61 to 75 of 111

Thread: Отново проблем с алфата - Антифриз?

  1. #61
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,276

    Default

    Quote Originally Posted by Verm1n View Post
    Мисля,че се има впредвид че температурата на кипене на охл. течност в отворена система и такава под налягане е различно(приблизително 100гр. срещу 120-130). Съответно при нестегната или неизправна капачка има възможност за загуба на течност, прегряване и т.н.
    Не съм на 100% сигурен, но следвам логиката.
    М...да има отворена и затворена охладителна система.....имаш право, че при отворената система при която влияние имат атмосферните условия по лесно стига точката на кипене...при лорда така се е получило, като не е завил капачката с паровъздушният клапан.....ей това майните сте като хлебарките, навсякъде сте и се защитавате....)....шегувам се с последното изречение....да не се вържете нещо и да наскачате...)
    В темата иде реч за затворена охладителна система.......не трябва ли да има следи, ако клапана е виновен около него...защото жалващите се не откриват следи.....къде им е избягал антифриза.....а и тоя клапан би трябвало да сработва, когато има пара, газове в системата, а има ли ги там....значи има неизправност, проблем.....затова споделих, че е не сериозно да се осланяме на него...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  2. #62

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    М...да има отворена и затворена охладителна система.....имаш право, че при отворената система при която влияние имат атмосферните условия по лесно стига точката на кипене...при лорда така се е получило, като не е завил капачката с паровъздушният клапан.....ей това майните сте като хлебарките, навсякъде сте и се защитавате....)....шегувам се с последното изречение....да не се вържете нещо и да наскачате...)
    В темата иде реч за затворена охладителна система.......не трябва ли да има следи, ако клапана е виновен около него...защото жалващите се не откриват следи.....къде им е избягал антифриза.....а и тоя клапан би трябвало да сработва, когато има пара, газове в системата, а има ли ги там....значи има неизправност, проблем.....затова споделих, че е не сериозно да се осланяме на него...
    Кавитация
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  3. #63
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,276

    Default

    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    Кавитация
    Аха....като спориш може да научиш нещо...Благодаря за инфото......тази кавитация, да не се окаже проблема на 2.4 винтилираните мотори да пукат глави....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  4. #64

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Аха....като спориш може да научиш нещо...Благодаря за инфото......тази кавитация, да не се окаже проблема на 2.4 винтилираните мотори да пукат глави....
    Кавитация плюс ръждиви частици плюс силикати от некачествени антифризи прави дупки по части на мотора и радиаторите и руши турбини на помпи.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  5. #65
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,276

    Default

    Хубаво е когато разговорът в темата е градивен и всеки изложи своето виждане.....макар и с проявен хумор(бъзик) човек може да открие проблема...остава да видим до къде са го докарали колегите с загубата на антифриз.....и тогава да преценим, кой, какво е предполагал и помогнал....макар и с думи.....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  6. #66

    Default

    Такааа...теста за бременност е отрицателен, за пръв път се радвам на "една чертичка".
    Сега сериозно, нямам газове в системата. След надуване от никъде не изпуска, нямам и външен пропуск. След последното доливане преди 1000км,затегнах капачката зверски и оттогава нивото е нормално. Сега тествах за газове в антифриза и всичко е нормално, както се вижда на първата снимка. На втората снимка, за всеки случай забих "уреда" в ауспуха и веднага стана зелен агента, трябваше да съм сигурен дали действа.
    От цялата работа клоня към кофти капачка, поръчах си нова, пък дано съм прав.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails DSC_0108.jpg   DSC_0109.jpg  
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  7. #67
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,276

    Default

    Добри новини за 2,4 жтдм......ти си ебати и перфекциониста....аз със всяка по нова кола, все по рядко дигам капака.....оти всичко ми изписва на таблото.....нещо съм се разглезил....сега може спокойно да одариш едно няколко пъти...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  8. #68
    гинеколог любител mirchozo's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Добрич
    Age
    36
    Posts
    3,142

    Default

    Боби, 164ката много арна е станАла, браво.
    Относно дисплея, чак толкова не му се надявай да подсказва, карай си по стария изпитан метод, капака веднъж седмично за проверка на течности и оглед.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  9. #69

    Default

    Quote Originally Posted by mirchozo View Post
    Боби, 164ката много арна е станАла, браво.
    Относно дисплея, чак толкова не му се надявай да подсказва, карай си по стария изпитан метод, капака веднъж седмично за проверка на течности и оглед.
    Ако е тая 164ка за която си мисля, наистина евалата, Боби....
    ... , не знаех тоя Боби, дали е оня Боби..ма казвайте ги тия работи. Често ми се случва да си говоря тук и във фейса с някакви хора за различни неща, а после се оказват един и същ. Ама така е, като отсъствам от мероприятията през годината
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  10. #70
    Старши алфист ivo_red's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    София
    Posts
    539

    Default

    Quote Originally Posted by undy View Post
    Такааа...теста за бременност е отрицателен, за пръв път се радвам на "една чертичка".
    Сега сериозно, нямам газове в системата. След надуване от никъде не изпуска, нямам и външен пропуск. След последното доливане преди 1000км,затегнах капачката зверски и оттогава нивото е нормално. Сега тествах за газове в антифриза и всичко е нормално, както се вижда на първата снимка. На втората снимка, за всеки случай забих "уреда" в ауспуха и веднага стана зелен агента, трябваше да съм сигурен дали действа.
    От цялата работа клоня към кофти капачка, поръчах си нова, пък дано съм прав.
    Това за капачката го намекват и в книжката.
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

  11. #71

    Default

    Quote Originally Posted by ivo_red View Post
    Това за капачката го намекват и в книжката.
    Така де,но след като я изтествах,че на 1 бар започва да изпуска на интервали,това означава,че клапанчето държи....в случая щом я затегнах със сила и се закрепи положението,по-скоро е долния уплътнителен пръстен,който уплътнява именно клапана. Иначе няма логика,да затегна силно и клапана да не изпуска,защото едното няма общо с другото. Нищо де,сега като дойде новата капачка ще ги изтествам на колко точно бара отваря едната и другата,както ще премеря и диаметрите при уплътненията..ей така за протокола.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  12. #72
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,276

    Default

    Quote Originally Posted by undy View Post
    Ако е тая 164ка за която си мисля, наистина евалата, Боби....
    ... , не знаех тоя Боби, дали е оня Боби..ма казвайте ги тия работи. Често ми се случва да си говоря тук и във фейса с някакви хора за различни неща, а после се оказват един и същ. Ама така е, като отсъствам от мероприятията през годината
    Момчета бъркате ме с някой адаш....аз участие в социални мрежи нямам....само в автомобилни форуми....164-ка също нямам...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  13. #73
    гинеколог любител mirchozo's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Добрич
    Age
    36
    Posts
    3,142

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Момчета бъркате ме с някой адаш....аз участие в социални мрежи нямам....само в автомобилни форуми....164-ка също нямам...
    Във фейса има една 164ка, със снимков материал около 200страници, много прилично реставрирана. Човека се Казва Боби Николов, та явно съвпадение на имена има и съм се заблудил че това си ти. Извинявам се.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  14. #74
    започва да се пристрастява Alfa tuner's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    86

    Default

    Колегата със 164-ката Боби Николов в форума се пише 164 td
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

  15. #75
    Старши алфист ivo_red's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    София
    Posts
    539

    Default

    Quote Originally Posted by undy View Post
    Така де,но след като я изтествах,че на 1 бар започва да изпуска на интервали,това означава,че клапанчето държи....в случая щом я затегнах със сила и се закрепи положението,по-скоро е долния уплътнителен пръстен,който уплътнява именно клапана. Иначе няма логика,да затегна силно и клапана да не изпуска,защото едното няма общо с другото. Нищо де,сега като дойде новата капачка ще ги изтествам на колко точно бара отваря едната и другата,както ще премеря и диаметрите при уплътненията..ей така за протокола.
    При мен нова оригинална капачка реши проблема и сега си държи на МАХ антифриза. Преди падаше до МИН и седеше там. Самата капачка се навиваше трудно,за разлика от новата.Явно се деформира и не уплътнява.
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •