Колеги, може ли някой да сподели :снощи вкарах колата в гаража , а сутринта се качвам да запаля и тя не ще !!! Ток има , стартер върти , а не пали- не ми показва индикация за нещо нередно ! Възможно ли е от свещи ? Или компа да се е прецакал.
Колеги, може ли някой да сподели :снощи вкарах колата в гаража , а сутринта се качвам да запаля и тя не ще !!! Ток има , стартер върти , а не пали- не ми показва индикация за нещо нередно ! Възможно ли е от свещи ? Или компа да се е прецакал.
Имаш ли слагана допълнителна аларма с блокировка
Fiat Punto 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
фабрично е без аларма и затова се чудя от къде да тръгна и да търся причината. колата е напълно обслужена в Италия , но не попитах дали са сменяни свещите. Възможно ли е да изгорят по-вече от една изведнаж ?
сигурно, но в тая жега мисля че ще запали дори и без тяхOriginally Posted by ico_21
'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
а възможно ли е изведнаж да му се е приискало да не си разпознава ключа компа и затова да не иска да запали ? Бях чел , че не е желателно да се пали с теглене или бутане !!!!!
Когато подадеш на контакт до 1 сек. трябва да изчезне ключа. После след около 4-5 трябва да изчезен инжектора. Значи системата е ОК.
Пиши дали изчезва инжектора.
По отношение на свещите на съм убеден, че в топлото ще запали без тях. Може да пробваме ня накоя ЖТД сутринта да и махмене куплунга от релето и да видим какво ще стане. Колкото и да е малко подгряването има значение. Това е според мене. Не гарантирам, че съм прав.
Аз на скоро имах такъв проблем и се оказа в блока за управление на подгряването. Маллко потупване и се оправи.
Вчера и мойта направи абсолютно същият номер но след около 10 завъртания запали и при форсирането изкара черен облак от ауспуха и си мисля че е от лоша нафта.......
ключа изчезва след около секунда , а инжектора като завъртя на стартер и той А блока за управление на подгряването къде се намира ???
Ще пробвам след работа да въртя на стартер по-вече пъти , а няма ли опасност да я задавя / или при дизела не е възможно - не съм карал досега дизел и си питам /
Не е от подгряването 100%. В тея жеги свещите въобще не играят, а дори и да не бачкат всички, пак няма да е проблем паленето.
За да не запали дизелът, значи не постъпва нафта по една или друга причина, така си мисля След като няма фабрична аларма, да не е гъбясал горивният филтър от вода в нафтата нещо и да не пропуска
Една диагностика би хвърлила малко светлина по случая
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Ники , а какво означава , че е станало след като не изчезва инжектора ???? Да не се е прецакала нафтовата помпа ? Махнах горивният филтър и дадох контакт - помпата от резервоара блъска здраво , значи нещо след горивният , но какво ще е днес ще я качвам на диагностика.
Закарай я на диагностикаOriginally Posted by ico_21
Може много неща да са.
при мен нещеше да пали, защото стартера въртеше мноооого бавно и ако запалеше на кътни зъби хвърляше черен дим, след ремонт на стартера всичко се оправи като с магическа пръчка.
Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa Giulietta 1.6 JTDm, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa 159 2.0 JTDm, Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS.
колеги , какви стойности трябва да показва датчика на коляновия вал / датчика на Хол / , че не иска да запали колата поради тая причина ? Свален ми показва 935 ома - нормално ли е за да търся причината другаде
може ли да пробвам да запаля с дърпане колеги или ще стане беля оказа се , че датчика е редовен