Здравейте,
Моля за компетентни мнения и наблюдения относно Alfa Romeo Brera 2.2 JTS.
Здравейте,
Моля за компетентни мнения и наблюдения относно Alfa Romeo Brera 2.2 JTS.
Пробвал съм такава и е зле от към вървеж. Обслужването е толкова скъпо колкото и при дизела. Екземпляра, който пробвах беше с Ragazzon кюнци и звучеше много приятно .. така като се замисля май това и беше единствения плюс. Обобщено от собственика на колата - кофти динамика, високи експолатационни разходи, голям разход .. прекомерно дори на гориво, малки възможности за допълнителни доработки откъм динамични показатели и алтернативни горива и прочее .. общо взето има повече минуси отколко плюсове. Всичко това го говоря ако решиш да я ползваш за ежедневна.
Препоръчвам горещо 2.0 JTDm ... по-приятна за каране от 2.4 JTDm. Това разбира се в случай, че не си се ориентирал само към бензинов агрегат. TBi пак е алтернатива при бензиновите, но мен лично и той не ме кефи и винаги ще предпочета малкия дизел пред него.
Поздрави
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Така я усещам аз !
Може и килата да са от значение, не че е кой знае колко по-лека. Двигателят според мен е доста по-отзивчив. По тиха е вътре и при покой и при ускорение .. някак си "по-мазна" е усещането. Нещо като при 156 TS .. ако я сравняваш със същата, но дизел. 2.4 си е тежък шлеп и иска повече напрежение .. малко така "хеви дюти" .. Макар, че всички агрегати в това купе и тия кила някак си не отговарят на очакванията. Иначе всява респект с тея 4 дупки отзад .. , но дотам. Повечето аналози в тоя сегмент са доста по-бързи.
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Благодаря за мненията. Харесва ми, но май почвам да се разубеждавам, не съм привърженик на дизела .
Според мен най-добре се откажи и не си купувай алфа, а се ориентирай към друга марка.
Така или иначе ще достигнеш до тази идея питайки/четейки в този форум.
Защо не си спестиш времето и терзанията/мъките?
А и отделно много мислиш, а алфа се купува със сърце, не с много мислене и чудене...
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Напълно съм съгласен с теб alfa racer GTA . Всяка кола се купува със сърце.
---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:28 ----------
Тойота ще е колата. Успех пичове !
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Като си купувате кола ви предлагам следното .
Идете в 10 сервиза пребройте колите и от тях пребройте колко са немски и колко са други . После ако можете си сметнете колко процента са счупените италиански френски и т.н. Колко от тях са такива дето за една ролка на ремъка им свалят
два фара
броня
радиатор
да не забравих нещо
Скоро чух в един сервиз че който си купи ауди V6 и нагоре нямало да има право да се жени че нямало да му стигнат парите за колата
Същия майстор имаше А3 А6 и голфче 5 /
На новите БМВ-та 3:https://www.youtube.com/watch?v=09lVO66wsbw
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Ма да ... това е като неколко човека тук във форума и не само дето твърдят, че ремонтът на автомат например при 159 излиза толкова като пари колкото смяна на съединител комплект и маховик при ръчна кутия. Дори и като стойност частите да са същите цени, а те не са .. никой не смята цена за труд ..
Лошото е, че повечето нови коли са така .. не само немските
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Всички са така вече няма италиански немски .... щом се слагат едни и същи мотори части ала бала .....
Ситроен 1.4 hdi 2005 година същия мотор като фиеста 2012
Комплекта ремъци ролки се различава с 300 лева нагоре в цената в полза на форда .
На немската кола и се счупи френския двигател
Значи ако в тези 10 сервиза не видя нито едно Порше, Ферари или Бентли примерно, значи са най-брутално здравите автомобили на света. Значи всеки, който иска кола, която не стои по сервизите, то да започне от тези марки.
Смяна на хидроблока става на място, без да се сваля кутията. Което като труд е по-евтино от това да свалиш кутията, за да смениш съединителя.
Иначе самия автомат ако има механичен проблем във вътрешността, няма фирма в България, която да го възстанови както трябва.
Last edited by BO; 19-07-2018 at 10:08.
OM642
1NZ−FXE ; 1CD-FTV
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
И все пак за 2.2 JTS двигателя нещо повече ще кажете ли ?